Bölüm • 45

11.9K 529 254
                                    

Hellöö ben geldim ama modum çok düşük

Charlie Puth sevgili yapmış

Sen nasıl sevgili yaparsın ya it köpek 

Bir de sarışııııınnn yellozun teki umarım ayrılırsınız 

Shawn varken sarışın yellozlara baktığın için seni asla affetmicem aşkım ama olsun sonuçta how long has this been going on?

***

''Söylediklerin birbirleriyle çelişiyor Mert.'' En yakın arkadaşımın bana 8 yıldır aşık olduğunu öğrendiğim an hayatımın en büyük şokunu yaşamıştım. Kim en yakın arkadaşına, her an yanında olduğu ve onunla her şeyi konuşan birine 8 yıl boyunca aşık kalabilirdi? 

''Seni tanıdığım günden beri ben kendimle çelişiyorum Bilal zaten.'' 

Cümlelerinde vurgu dudaklarımdan dökülen kelimeleri susturuyordu. Sanki sikimsonik çıkışı olmayan bir oyunun içine düşmüştüm ve kaçışım yoktu. ''Benimle böyle konuşmaya devam edersen neler olduğunu anlamayacağım.''

''Senin anlayacağın bir şey yok ki zaten,'' dedi ve yüzünü pencereden taraf çevirdi. ''Benim vazgeçmem gereken bir şey var.'' 

Sustum sanki devam etmesini ister gibi. 

''Asla tahmin etmezdim Alp'i bu denli seveceğini.''

''Ama bizi tanıştıran sen ve Ece değil miydi?'' 

Ağlamak ve gülmek arası bir ifadeyle yüzünü bana döndü. ''Sadece oyun oynamak istemiştik. Sanırım istemediğim bir oyundu ve gerçeğe döndü.'' 

''Neden?''

''Ne neden?''

''Niye benim gibi birini tam 8 yıl boyunca sevdin? Hemde hiç çaktırmadan.'' Tanıştığımız ilk günü bile hatırlıyorum. Beden dersi için getirdiğimiz çantalarımız aynı diye birbirimizin yüzüne bakıp gülmeye başlamıştık. Ardından sıra arkadaşı olup yıllarımızı birbirimizle geçirmiştik. 

''Aslında başta bilmiyordum. Yani belki biliyordum ama kendime itiraf edemiyordum.'' Cümlesinin sonunu getirip, ''Su verir misin? Uzun bir itiraf olacak,'' dedi. İstediği gibi suyunu doldururken bir yandan mutfakta gördüğüm tişörtü üzerime geçirdim. Rahat olmayacağımı düşündüğüm için kendimden utandım ve tişörtü çıkartıp geri yerine bıraktım. 

Suyundan birkaç yudum aldı ve devam etti. ''Hatırlar mısın 6. sınıftaki sevgilini. Sedef mi neydi?''

''Evet sonra kuzenimle çıkmıştı.''

''İşte sen onunla konuşmaya başladığında benimde acı dolu Bilal serüvenim başlamıştı. Mesela sen artık okul çıkışlarında bize bilgisayar oynamaya gelmiyordun ve o kızla geziyordun. Ben beni sattın diye kıskançlık duyduğumu sanıyordum. Orta okulu kendimi kandırarak geçirdim kısaca. Sonrasında ise aynı liseyi kazandık zaten tercihlerimizi birlikte yapmıştık. Her şeyi birlikte yaptığımız gibi... Lisenin ilk yılında Defne vardı. Hiç sevmezdim o yellozu ve sen sürekli onunlaydın. Sürekli ama ya olamaz böyle bir şey. Onu öptüğün her an, sana sarıldığı her saniye sanki bana aitmişsin gibi... Kıskançlıktan deliriyordum.''

Duyduklarıma, söylediklerine, dudaklarından dökülen cümle dizilerine hala inanamıyordum. Hala kaldıramıyordum ve kaldıracağımı da sanmıyordum. Suyundan birkaç yudum aldı ve devam etmeye başladı. 

''Ve evet sonunda Defne'den ayrılmıştın ve ben artık kendime itiraf edebiliyordum. Eşcinseldim ve sen benim tek aşkımdın. Ardından birden hayatımıza Aleyna girdi. Ondan nefret etmedim yalan yok ama senin sevgilindi yani, anlatabiliyor muyum? Sevmem çok uzun zaman aldı ama sonunda kendimi alıştırdım ve sevdim. Ece ile yaptığımız oyuna gelirsek ise şöyle oldu. O bana sürekli abisinin seni kestiğini ve hoşlandığını anlatıyordu. Bende gel bi oyun oynayalım dedim ve sizi tanıştırdık bir şekilde. Asla tahmin etmezdim bir erkeği böyle seveceğini ve aşık olacağını. Belki diyorum hala ama utanıyorum ardından. Belki beni de böyle severdin ama sanmıyorum. İnsanların bu hayatta ruh ikizlerinin tek olacağını düşünüyorum.''

Çoktan gözyaşı musluğunu açmıştı ve hıçkırarak ağlamaya başlamıştı. Orada en yakın arkadaşıma yapabileceğim tek şey vardı. Yanına kayıp kolumu omzuna attım ve çıplak göğsüme koydum başını. ''Her şeyin farkındasın ama bu daha çok canını acıtıyor. Biliyorum.''

''Sanırım itiraf etmem gereken bir şey daha var,'' dedi gözyaşı göğüs ucuma düştüğünde. Şuanda belki biri bizi görse aşk yaşan çift damgası yiyebilirdik ama ikimizde bu sarılmanın yaraları sarmak için yapıldığını biliyorduk. 

''Bunu garip bir şekilde söyledin.''

''Aleyna'ya hastane odasındaki fotoğrafı yollayan bendim.''

''Anlamadım. Nasıl yani?''

''Sizi kıskanmıştım ve birden ayrılın istedim. Aleyna'nın bu fotoğrafı düzgün kullanacağını biliyordum zaten ama sizin aşkınızın büyüklüğünü bu olayda gördüm.''

''Sana kızmak istemiyorum.''

''İstediğin her şeyi söyleyebilirsin,'' dedi ve yattığı göğsümden kalktı. ''Her şeyi duymayı hak ettim.''

''Hak ettiğin her şey güzel olmalı senin. İkimizinde yaşı daha 17 ileride neler olacağına dair hiçbir fikrimiz yok.  Ömrümüzün ne kadar olacağından kiminle evleneceğimize kadar.'' 

''Biliyorum,'' dedi titreyen sesiyle ve ayağa kalktı. ''Gitsem iyi olacak sanırım.'' 

''Sen bilirsin.''

''Bu arada son bir şey sorabilir miyim?''

''Ne soracağını az çok tahmin ediyorum,'' derken gülümsedim. ''Ama yine de sor.''

''Gerçekten seviştiniz mi?''

''Hayır, evlenmeden yapmayacağımı biliyorsun.''

''Peki,'' dedi ve güldü. Sanırım bu olayı arkamızda bırakmıştık. Buna kim ne derse desin aşkın önümüze ne zaman ve nasıl çıkacağı sadece kaderimizde yazılıydı. Ve bunu öğrenmek içinde yaşamamız gerekiyordu. 

Odaya geri döndüğümde Alp yatakta uzanmış telefonuyla uğraşıyordu. Bizi umarım duymamıştır. Eğer duyduysa başka bir kavga nedeni olacaktı çünkü. ''Aşkım Mert gitti mi?'' Şükür ki duymamıştı. 

''Aynen gitti o. Sen ne yapıyorsun?''

''Hiç öyle telefonla uğraşıyorum.''

''Bu arada nasıldı gece? '' diye sordum üstümü değiştirirken. 

''Karşımda giyinmen hoşuma gitti,'' dedi zorlanarak. ''Evlenince de böyle yaparız.''

Evlenince dediği an kendimi uçurtma uçuran küçük bir çocuk gibi hissetmeye başladım. Böylesine acınası bir durumda bile hayal kurmamı sağlayabiliyordu. İşte bu yüzden ona deli gibi aşıktım.

''Sen şu cinsel gerilim hattını bırak da bana durumunu söyle. Nasıl hissediyorsun, rahat yattın mı?''

''Çok rahat yattım. Sanırım bu yatakta sevişmeliyiz, baksana yumuşacık.''

***

Sizce Alp konuşulanları duydu mu?

Hepinize günaydınlar efendim ya da gece okuyanlara iyi geceler

.suleymanberk.

cinsel gerilim | boyxboy • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin