Sevim ve Okan ne söyleyeceğimizi merak ederken ben her şeyi anlattım zarf ve odamda bulduğum notu da gösterdim. Sevim daha önce söylemediğim için kızsa da sarılıp ağlamaya başladı.
》Sevimcik sulu gözlülük sana hiç yakışmıyor. Hadi sil göz yaşlarını.
Ağlayan nazlı çocuklar gibi tamam deyip yerine oturdu.
> Ne zamandır alıyorsun bu mesajları?
》3 gündür enişte.
> Keşke bize baştan söyleseydin. Numarayı tanıdığım var ona sorarsak sahibini bulabiliriz.
》Sordum enişte benimde tanıdığım vardı ama yok sahibi ismini gizlettirmiş dedi.
Buğra planını açıklayacağı zaman tanıdık bir ses arkamdan Duygun diyordu. Tanıdık sese döndüğümde Tolgayla göz göze geldik.
> Selam.
》Selam.
> Seni aradım ama açmayınca merak ettim burda olabileceğini düşünüp buraya geldim.
》Kusura bakma biraz işim vardı aradığın tamamen aklımdan çıkmış.
> Öyle olsun bakalım.
~ Söyleyeceğin bittiyse önemli birşey konuşuyorduk.
Buğranın, Tolgayı kovarcasına konuşması beni şaşırtsa da Tolgayı oturması için davet ettim. Tamam önemli birşey konuşuyoruz ama napalım merak ettiği için buraya kadar gelmiş ayıp olmasın.
> Ne konuşuyordunuz?
》Boşver. Beni niye aramıştın.
> Hiç dünkü maç hoşuma gitti de rovanş maçıda yapsak mı diye aramıştım.
Buğra ve Okanın ellerini yumruk yapmasına karşılık
》Tamam ama bizim biraz işimiz var 3 saat sonra aynı voleybol sahasında olur mu?
> Tamam o zaman ben bizimkilere haber vereyim görüşürüz.
》Görüşürüz.
Hepsi aynı anda ne maçı ya dedi. Bunlar anlaştı mı acaba?
》Off napıyım yoksa gitmeyecekti.
~ Tamam neyse onu sonra düşünürüz. Şimdi söylüyorum kutuyu götürüp Duygun tekrar onlara teslim edicek kişiyi bilmediği içinde sizde gizli ismi diyecek ve kutunun ona ait olmadığını yanlış gelmiş olması gerektiğini söyleyecek. Böylece o adamı postaneye çağıracaklar kesin gelir o yüzden de biz onun kim olduğunu öğrenicez.
Hepimiz onayladıktan sonra hep beraber postaneye gittik. Postaneye gidip kutuyu verdim ve arabaya bindim. Telefonumun çalmasıyla hepsi bana döndü arayanın kim olduğunu merak ediyorlardı. Bilinmeyen numarayı açıp hoparlöre aldım.
> Ah Duygun sen benim kızımsın böyle planların işe yaramayacağını biliyorsun sence ben oraya gelecek kadar saf birimiyim.
》Bana bak kaçık testere filminde değilsin madem babamsın o zaman ismini söyle ha söylemeyeceksen de canın cehenneme bundan sonra beni asla rahatsız etme.
Duygun 1- kaçık 0
Telefonu yüzüne kapatıp buz kesmiş suratlara döndüm.
》Hadi ama iyi bir plandı ama o kaçık çok akıllı.
> Onu bulucam yani bulucaz Duygun merak etme.
Buğranın kekelemesine sırıttım ve konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUN #wattys2019
ChickLit~AKTİF~ Kitap kapağı için fearthehart teşekkürler. Karanlığın içinden bir ses bana sesleniyor " Duygun yalanların içinde yaşamaktan sıkılmadın mı?" Ne yalanı diye karşılık verdim donuk ve yabancı olan sese " Ne yalanı, sen de kimsin?" "Ben senin bi...