ÇIKIŞ

18 12 0
                                    

BUĞRA:

Duygunun kitap okumasını izlemeye koyuldum aradan yarım saat kadar geçtikten sonra kitabın sıkıcılığından şikayet edip örtüyü kafasına kadar çektikten sonra uyudu. Tuhaf ama güzel kız. Sırıtıp bende gözlerimi kapattım ama koltuk yüzünden ağrıyan belimden rahatsız olup Duygunun yanına yavaşça uzandım.
&
Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte gözlerimi hafifçe açtım. Duygunun eli yüzümdeydi.

> Uyurken ne kadar masumsun.

Demememle birlikte gözlerini hızla açıp beni tekmeleyerek aşağı itti. Bende bu yüzden yataktan aşağı düştüm.

> Napıyosun kızım ya?

》Sen hayırdır benim yatağımdasın?

> Koltukta kolaysa sen uyu.

》Ben mi istedim benimle kalmanı evine gitseydin.

> Selim amcaya söz verdim.

Tabiki de söz vermedim ama olsun.

》Offfff. Ya bi bitmediniz!

DUYGUN:

Sonunda bugün burdan çıkıyorum da kurtulucam şu ukaladan. Gerçi yine kurtulamıycam okul var. Offf. Kendimi sakinleştirirken içeri annemgil girdi.

~ Günaydın

》Günaydın annecim.

> Günaydın Yeliz teyze.

Babama da günaydın dedikten sonra odadan içeri doktorun girmesiyle dikkatimi o yöne verdim.

>> Evet Duygun nasılsın? Nasıl hissediyorsun?

Berbat hissediyorum şu ukala yüzünden.

》Süperim hatta daha önce hiç bu kadar iyi hisstememiştim kendimi.

>> Çok güzel. Bende o zaman seni dahada sıkmadan taburcu işlemlerini onaylıyım.

Sonunda burdan çıkıyorum. Hastaneyi kendimce eğlenceli bir yere çevirmesem burda beni kimse tutamazdı.

>>Evet çıkabilirsiniz. Geçmiş olsun tekrar.

》Saolun

Yuppiii çok mutluyum burdan çıkıyorum. Üstümü giyeceğim için annem hariç diyerlerini odadan çıkardım.

Annem giyinmeme yardım ettikten sonra koluma girdi.

》Anne ben iyiyim tek yürüyebilirim.

> Peki peki.

Kolumdan çıkmasıyla ikimizde sırıtıp odadan çıktık. Bizi bekleyen Buğra ve babama pas vermeden koridorda yürümeye başladım çok geçmeden de hastane kapısındaydık.

》Baba dışarıda gazeteciler var.

>> Harun çıkar demedim mi sana şunları.

~ Dediniz Selim bey ama basın hakları diye başımın etini yediler.

>> Tamam neyse. Duygun cevap verme kimseye. Olabildiğince hızlı arabaya gidelim.

Kafamı olumlu anlamda salladıktan sonra hastaneden çıktık.

} Duygun hanım geçmiş olsun.

▪ Duygun hanım niye vuruldunuz?

] Duygun hanım Taha Atacanla ne gibi bir düşmanlığınız var?

Hay bin lanet noluyo ya.

》Teşekkürler ben iyiyim.

Dedim ve arabaya bindim. Daha önce böyle birşeye şahit olmadım.

DUYGUN  #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin