Uyandığımda saat 11 di. Gözümün acısıyla tualete gidip yüzümü yıkadım. Sonra da bilgisayarımı çıkarıp film izledim. Filmin adı Yıldızlar Arası ilginç bir bilim kurgu hiçliğin ve zamanın içinde kaybolan baba yeni bir dünya arayışı, kızın babasını beklerken ki çaresizliklerini anlatan bir film. Bittiğinde ise saat gece yarısı 1:00 e geliyordu ama benim hâlâ uykum yok. Sevimi arayıp konuşayım bari.
~ Alo.
Sesi solgun ve bitkin gelen Sevimi ilk defa bu ses tonuyla işittim.> Sevim iyimisin sen birşey mi oldu?
~ Aslında oldu off ben artık yoruldum Duygun herşeyden herkesten.
> Ah be Sevim yine mi Okan?
Okan Sevim'in platoniğiydi tamam iyi çocuk ama birazda Sevime yüz verse ne olurdu ki Sevim'in duru bir güzelliği vardı açık teni deniz mavisi gözleri ama Okan'ın ilgisini çektiğini sanmıyorum.
~ Evet. Ya kendine sevgili yapmış Duygun inana biliyormusun ?
> Dur bir dakika ne? Bizim Okan sevgili yapmış öyle mi?
~ Evet Duygun. Buluşalım mı ben çok kötüyüm çünkü.
> Ta.tamam nerdesin sen oraya geliyim.
~ Sahil kenarına gel ordayım.
> 5 dk dan ordayım.
Telefonu kapatıp hemen pijamalarımdan kurtulup üzerime rahat birşeyler giyip evden çıktım. Arabama atlayıp sahil kenarına doğru yola çıktım. Sahil kenarının o kadar uzak olmamasına rağmen sanki yollar bitmek bilmiyordu Sevimin acısı gibi. Okana ne zaman bu kadar bağlandı 4 sene oldu ama hiçbir sekilde samimiyetleri yoktu. Canım arkadaşım ne kadar da incinmiştir. Onun bu kadar üzgün olması normal deyil ne olursa olsun o hep neşesini koruyan bir insan işte tam da bu yüzden şimdi onun yanında olmalıyım. Sonunda sahile ulaştım ve Sevimin nerde olduğuna göz gezdirdim. İşte orda kayalıkların oraya oturmus ve öfkesini karanlık yüzünden siyaha bürünmüş denize taş atarak çıkartıyordu. Ah benim masum güzel gözlü arkadaşım.
> Sevim!
~ Duygun gel otur.
Yüzüme baktığında o al yanaklarından iki boncuk göz yaşı indi. Bunu gören ben hemen sarıldım ve Sevimin biraz da olsa acı çekmesini önlemek için saçma saçma hareketler yapmaya başladım. Beni videoya alan Sevim hafif bir tebessüm edip elinin tersiyle göz yaşlarını silmişti. Şu an videoyu izledim vay lonet o ben miyim hay ben kendi tipime 😂😂 . Sevimle sahil kenarında oturmaya devam ederken birden telefonumun çalma sesiyle yerimden zıpladım.
~Bilinmeyen Numara~
Sevime telefonu gösterip açtım.
> Aloo...
》Duygun?
> Evet benim.
............
Telefon kapandı.
Sevim gözüme baktı ve bende kapandı demekle yetindim. Gelen ses orta yaşlarda bir erkek sesiydi ama kim olabilir di ki?
Sevim ayaklanınca bende oturduğum yerden kalktım biraz daha iyi görünüyordu.
~ Biraz da dolaşalım mı?
> Tabi ki de sen istersin de ben dolaşmaz mıyım?
Sessiz bir sekilde sahil kenarı hizasında yürürken vaay loneet o gelen Okan mı😲?
Aman tanrım didim. Oa oa simdi ne yapıcam dur sakin ol Duygun. Ne yapsam ne yapsam hah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUN #wattys2019
Chick-Lit~AKTİF~ Kitap kapağı için fearthehart teşekkürler. Karanlığın içinden bir ses bana sesleniyor " Duygun yalanların içinde yaşamaktan sıkılmadın mı?" Ne yalanı diye karşılık verdim donuk ve yabancı olan sese " Ne yalanı, sen de kimsin?" "Ben senin bi...