Sabah gözlerimi her ne kadar açmak istemesemde içimdeki bir umut beni zorluyordu acaba bugün babam bana tekrar kızım diyecekmiydi. Kimi kandırıyorum demiyecekti rüyamda babamla tekrar gülüyorduk ve bana kızım diyordu. Rüyamın etkisi hâlâ üzerimdeydi onun sevgisine o kadar ihtiyacım varki. Ne olur bana geri dön babacım söz veriyorum seni hiç üzmeyeceğim. Doğruca banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Dolaptan giyeceğim üstümüde alıp tekrar banyoya girdim. Siyah bustiyer kot şort ve belime bağladığım gömlek gayet güzel duruyordu. Makyajımı ve saçımı da yaptıktan sonra hazırdım. Çantamı ve telefonumu da elime alıp aşşağı indim. Annem kahvaltıyı hazırlayıp çoktan babamla işe gitmiş. Gerçekten anlamıyorum babamla annemdeki bu iş sevgisini ya bırakın holdingin müdürü herşeyle ilgilensin ama yok yani. Kahvaltımı yaptıktan sonra arabama bindim arabamı iki ay önce sevdiğim bir model olarak galeriden almıştık ilk görüşte aşk gibi birşey oldu babamda herzaman ki gibi ağzını açıp birşey demeden aldı.
Okulum kolejdi ve babamın ortağı Yunus amcanındı şimdi fark ettim de okul mavişin mi? Benim jeton biraz köşeli heralde tabi ki de onlarındı. Zaten nerde şanssızlık var hep bende. Arabayı park edip indim. Okulun bahçesinden içeri girdiğimde hepsi bana bakıyordu. Niye bakıyorlar ayı mı oynatıyorum burda. Yada başka gezegenden mi geldim ben. Tamam yani aram herkezle iyi olmayabilir ama bende bir insanım sonuçta. Sınıfa çıktığımda Fırat ve Sevim sırada konuşuyorlardı. Bende en arka arka sıraya geçtim oyurdum tamam itiraf ediyorum günaydın demedim olabilir yani. Sevim yanıma gelince günaydın dedi.> Günaydın.
● Ee naptın dün birşey söylemeden öylece gittin.
> Canım biraz sıkıldı ya bide Fırat
Fırattan ayrılmak istiyorum bunu nedense birtürlü yapamıyorum her konu açtığımda Fırat birşekilde konuyu değiştiriyordu.
● Biliyorum kuzum.
> Anlayışın için teşekkürler pofidiğim.
Evet Sevime pofidiğim diyordum çünkü yüzü biraz tombuldu ve ben ona bu ismi takmıştım.
Sınıftan içeri mavişin girmesiyle yani Buğra şaşkınlığımı gizleyemeyip " Senin ne işin var burda?" Dedim.Ah ben o cümleyi dışımdan söyledim demi bazen bu dilime bile kızıyorum bazen değil herzaman.
》Kendi okulumda sınıf değiştirmemede mi karışacaksın?
Herkez konuşmamızı dinlerken bir anda kendi okulum deyince sınıftakilerin gözlerinin şaşırmaktan pörtleyeceğini sandım.
》 Babam istediği için bu sınıftayım. Bu arada senin bu sınıfta olduğunu bilseydim bu kararını reddederdim. Dedi.
Ukalaaaaaaaaa tabi bunu iç sesimle desem de cevap verdim.
> Gelmeseydin benmi sana gel dedim.
Afferin Duygun sana gerçekten ümitsiz vakasın . Sevim bana şaşkınca bakarken kolumdan tutup sınıftan çıkardı.
> Ne yapıyorsun pofidik?
● Anlat çabuk bu kim sen nerden tanışıyosun ve gerçekten de okulun sahibi mi?
> Kızım bir nefes al ya.
Dün olanları bir bir anlattım.
● Oha gerçekten Yunus amcanın oğlu mu?
> Anlattıklarımın içinde sadece buna mı takıldın gerçekten bravo sana.
● Ya tamam kızma sahilde seni öyle görmeside biraz komikti. Anlat bakayım sahile gidip ağladığını bana niye anlatmadın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUN #wattys2019
ChickLit~AKTİF~ Kitap kapağı için fearthehart teşekkürler. Karanlığın içinden bir ses bana sesleniyor " Duygun yalanların içinde yaşamaktan sıkılmadın mı?" Ne yalanı diye karşılık verdim donuk ve yabancı olan sese " Ne yalanı, sen de kimsin?" "Ben senin bi...