Buğraya bakıp gülümsedim dün gece burda uyuya kalmış olmalıydı. İntikam soğuk yenen bir yemek demişmiydim size. Alarm açıp benim yataktan düşmeme sebep olan Buğra Batman şimdi benim intikamımla baş başa kalacaktı. Telefonumdan vurdu kırdılı bir alarm bulup son ses açtım ama kış uykusuna yatan Buğra alarmı duymadı bile. Bu olay yüzünden biraz yüzüm düştü amaa sonradan aklıma daha iyi bir plan geldi. Yataktan yavaşça kalkıp kendimi zorlamadan tekerlekli sandalyeye oturdum ve odadan dışarı çıktım. Koridorda kimsenin olmaması işime gelmişti. Kapıyı yavaşça kapatıp etrafta baston ve benzeri birşey aradığımda gözlerim süpürge sapına kaydı işte bu işimi görür. Sen şimdi görürsün Buğra . Odamın kapısının önünde durup var gücümle süpürge sapını kapıya vurmaya başladım. İçerden patırtı sesleri gelince gülüp vurmaya kestim ve içeri girdim.
》Günaydın. İyi uyudum mu?
Gözü elimdeki süpürge sapına gidince konuşmaya başladım.
》Ee alarma uyandırmaktansa bu fikir daha hoşuma gitti.
> İntikam yani.
》E yani.
Sinirli bakışları bir anda yumuşadı .
> Ama ben senin gibi düşmedim.
》Yerdeki kırılan vazo hiç öyle demiyor ama.
Vazoya öldürücü bakışlar atıp bana döndü.
> Sen tekerlekli sandalyeye nasıl bindin? Daha tam olarak iyileşmenin bile.
》İntikam ateşi insana neler yaptırıyor işte bir anda iyileşiverdim.
Bana sinsice bakarken içeri doktor girdi.
~ Duygun bugün nasılsın?
》Çok iyiyim hatta süperim.
~ (Tekerlekli sandalyeye bakıp) ama birazdaha dinlenmen gerek.
Buğra ve doktor bana yardım ederek yatağa yatırdılar.
》Ama benim ağrım yok ki.
~Ağrı kesici verdiğimiz için yok. Doları yavaş yavaş azalttığımızda bunu daha iyi anlayacaksın. Hem böyle yaparak dikişlerine de zarar verirsin.
》Tamam birdaha olmaz.
Buğra pis pis sırıttıktan sonra bana gördünmü bakışı attı. Gıcık işte nolacak.
Doktor odadan çıktıktan sonra Buğra kahvaltı almak için kantine gitti ben de o gelene kadar telefondan haber okumaya karar vermiştim. Birçok haber benimle ilgiliydi bu canımı sıkmaya başlamıştı sadece ben mi varım dünyada başka olaylar olmuyor mu?
>> Haklısın ama sen bizim için değerlisin.
Sesin sahibi Sevimdi Okan ile birlikte buraya gelmişler.
》Yaaaa özledim sizi.
Sevimin hırpalayıcı sarılması sonucu Okan onu yataktan kaldırdı.
》》Sevgilim kız daha yeni iyileşti ve sen onu boğmaya çalışıyorsun.
Masum masum bakan Sevime Okan ile birlikte gülerken Buğra elinde tepsiyle içeri girdi.
> Selam millet erkencisiniz.
>> Bizi bırak da asıl sen erkencisin.
》O burda kaldı.
Cümlemden sonra Buğraya şaşkınca bakan gözleri yine Buğra kesti.
> Duygunla nasıl baş ediyorsun söylermisin Sevim belli bir formülü var mı?
Sevimin şaşkınca bakmasından sonra Buğra yaptığım intikamı anlattı Okan ve Sevim kahkahalarla güldü tabi bende çünkü hâlâ o yüz ifadesi aklımdan çıkmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUN #wattys2019
ChickLit~AKTİF~ Kitap kapağı için fearthehart teşekkürler. Karanlığın içinden bir ses bana sesleniyor " Duygun yalanların içinde yaşamaktan sıkılmadın mı?" Ne yalanı diye karşılık verdim donuk ve yabancı olan sese " Ne yalanı, sen de kimsin?" "Ben senin bi...