27.BÖLÜM

11 9 0
                                    

>>Duygun ağlama lütfen bak eve geldik hadi.

Her ne kadar eve gelmiş olsak da ben fotoğraflarıma bakamayacak kadar aciz ve kimsesiz hissediyorum kendimi.

》Ben bakamam yapamam. Yalan üstüne yaşamış olamam.

>> Ne yalanı neye bakamassın Duygun?

Buğra'ya herşeyi anlatmak istesemde eve girmemiz gerektiğini işaret ettim. Eve girdikten sonra da onu salonda bırakarak odama koştum.

BUĞRA:

Ne olduğunu anlayamıyordum sadece Duygun'un ağlaması her ne buna sebep olduysa ve suçlusu kimse benim elimden çekeceği var. Duygun yukarı çıktıktan bir müddet sonra elinde kocaman bir kutu ile tekrar Salonda göründü.

>> Duygun bu ne?

》Sana anlatıcam ama önce emin olmam lazım.

Neye emin olacak ah kafayı yicem sevdiğim kız karşımda ağlarken deliriyorum ama elimden de birşey gelmiyor ne yapıcam ben.

Duygun kutuyu açtıktan sonra tekrar şok oldum çünkü içinde bissürü fotoğraf albümünün ve birkaç mumun içinde olduğu kutuyla ne yapacak diye de düşünmeye başladım.

》Gelip yardım ederm misin lütfen?

>> Ta.. tabi. Peki tam olarak ne yapıcaz?

》Rica etsem 2004 yılında çekilmiş resimlere bakabilir misin ben de bunun içine bakıcam?

Elime bir albüm tutuşturup kendi diğer albüme odaklandı. Ağlaması durmuştu ama gözlerindeki bulutlar hala oradaydı.

Duygun:

Keşke Buğra'yı bu işe hiç bulaştırmasaydım. O da benim yüzümden üzülecek yani sanırım.

>> Duygun bunlar var amaa....

》Evet bu o. Bu benim.

Gözlerimin dolması ile yaşlar tekrar süzüldü yanaklarımdan.

>> Bu sen değil misin? Bizim evde birçok fotoğrafın var oradan biliyorum.

》Evet malesef benim.

>> Nasıl yani?

Yasemin hoca ile ne konuştuğumuzu Buğra'ya anlatıp ona fotoğraf olayını anlattım.

>> Şimdi sen...

》Onun kızı olabilirim.

Ama nasıl olur zaman ve mekan hiç uymuyor. Niye hatırlamıyorum ben hiçbirşey o zaman?

>> Duygun hatırlıyor musun peki onları?

》İşin garibi de bu zaten hatırlamıyorum.

>> Anladım dur sen şimdi sakin ol. Biliyorsun daha yeni böyle bir olay daha atlattın acaba onların ilgisi varmı?

》O kişi hapse girdi.

>> Evet ama dışarıda adamı olabilir.

》Bilmiyorum.

>> Dur bakalım şimdi her şeyi başa alıyoruz ve sen gidip yasemin hocadan o fotoğrafı alıyorsun bir de ben bakayım şu fotoğrafa sonra karakola gidiyorum ama tek gitsem daha iyi olacak orda tanıdığım var o bana yardımcı olur hem o kız ile ilgili bilgi de alırım olur mu?

》Tamam peki.

Yüzümü avcunun içine alıp parmaklarıyla gözyaşlarımı sildi ve bana sımsıkı sarıldı bende sarılınca da konuşmaya başladı.

DUYGUN  #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin