YUMRUK

21 14 0
                                    

BUĞRA:

Duygunu merak ettiğim için hızla önce holdinge gittim ama ordan ayrıldığını da öğrenince eve gitmeye karar verdim mahalleye geldiğimde ise yankılanan silah seslerini duyunca daha da hızlandım.  Bir dakika Selim amcagilin orda hareketlilik var. Arabayı durdurup koşarak içeri girdim. Girmemle beraber de Duygunun yerde yattığını gördüm tam gözlerini kapattığı zaman Duygun diye bağırdım. Çok kan kaybettiğini yerdeki kandan anlayabiliyorum. Ambulansın sesiyle Att cileri hemen salona yönlendirdim onlar Duygunu sedyeye koyarken kalbimde çok derin bir yara hissettim. Duygun la beraber hastaneye gittik. Selim amca ve Yeliz teyze araba kullanamayacak durumda oldukları için onları hastaneye kadar götürdüm. Hastaneden içeri girip Duygunu danışmaya sordum o da ameliyathanede deyip yerini gösterdi. İşimiz beklemeye kalmıştı sadece beklemek. Elimden hiçbirşey gelmiyor lanet ya. Allah kahretsin. Hay ben böyle işin. Duygun bana okuldan zaten küs çıktı yani ben öyle sanıyorum. Bu ne lanet bir gün. Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp babamın aramasına yanıt verdim.

~ Alo Buğra nerdesin oğlum?

> Hastanedeyim baba.

~ Birşey mi oldu iyisin demi?

> Ben iyiyim de Duygun...

~ Ne oldu Duyguna? Oğlum söylesene.

> Vuruldu şimdide ameliyatta.

~ Ne? Ben hemen geliyorum.

Bu arada bende Sevim ve Okana haber vermeye karar verip Okanı aramaya koyuldum.

> Alo Okan...

~ Noldu Buğra sesin kötü geliyor

> Okan Duygun.... Duygun vuruldu şimdi de ameliyatta.

~ Ne oğlum ne diyosun sen lan.

> Okan Sevimi sakinleştirip buraya getirmen lazım bu yüzden ilk seni aradım zaten Selim amca ve Yeliz teyze kötü durumda.

Aradan onbeş dakika geçtikten sonra babam ve annem gelmişti. Annem Yeliz teyzeye sarılıp ağladı babam da Selim amcayı teselli etmeye koyuldu.

~ Bakın görün Duygun güçlü kızdır hemen iyileşecek. O Güçlü (Duygunun soyadı) kanı taşıyor damarlarında.

Selim amca hiçbirşey demeden önüne döndü. Az sonra da Sevimin gelmesiyle işler iyice karıştı.

> Duyguuun

Tüm hastane Sevimin bağırmasıyla sallandı resmen.

》Oğlum ben sana Sevimi sakinleştir demedim mi?

~ Napıyım abi kardeşi içerde ameliyatta nasıl sakinleşebilir ki?

》 Haklısın

~ Sen nasılsın peki?

》Elimden gelse bu hastaneyi yıkıcam ama (Selim amca ları göstererek) onlar için güçlü duruyorum.

Konuşmamız telefonumun sesiyle bölündü arayan gizli numara

》Alo kimsin

> Duygun iyi mi?

》Seni şerefsiz sen yaptın demi? Seni elime geçirince bakalım ne yapacaksın?

> Aa ayıp ediyorsun insan kızına hiç bunu yapar mı?

Daha dalga geçiyor ya. Onu konuşmak için oyalarken hastane polisinin odasına girip kağıda olanları kısaca özetleyen bir not yazdım. O da telefon numaramı istedi onu da yazdıktan sonra dışarı çıkıp konuşmayı dinlemeleri için merkezi aradı polis içeri yavaşça girip konuştur anlamında işaret yaptıktan sonra konuşmaya başladım.

DUYGUN  #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin