Fırat' a ciddimisin sen bakışı atarken şaşkınlığımı gizleyemeyip
> Ben sana buz pateni yaptığımı söylememiştim sen nerden...
>> Ben senin sevgilinim unuttum mu?
Cümlesinden sonra göz kırpıp arabadan indi ve kapımı açtı. Buz patenini 10 yaşımdan beri yapıyorum. 5 yıldır da profesyonel olarak devam ediyordum iki kez il birinciliğim vardı. İç sesimi susturup kayak merkezinin kapısını açtım o soğuk havanın yüzüme çarpmasını hep çok sevmişimdir. Heyecanla Fırata dönüp kolunu çekiştirmeye başladım o da gülerek durmamı söyledi. Çok geçmeden iki çift paten kiraladık.
> Fırat söyleseydin de keşke benim patenlerimi getirseydim.
>> Sevgilim o zaman süprizi kalmazdı.
Tamam şimdi siz soruyorsunuzdur hem bale hem buz pateni zor olmuyor mu diye ama ikisinede aşığım ben ilk başlarda çok zorlandım ama alıştım artık cumartesi bale yapıyorsam pazar buz pateni bazen tam tersi de oluyor ama hiç aksatmıyorum bu iki sporu yapmayı. Ben Fıratı bir anlığına unutmuş bir şekilde kayarken Fıratın nerde olduğunu bulmaya çalıştım ama o herkezin kolayca görebileceği bir yerde sahanın tam ortasında çok güzel bir şekilde kayıyordu. Tamam beklemiyordum açıkçası bu Fırat yani dur bir dakika o buraya mı geliyor yo yo elini uzatıp önümde durdu.
>> Sevgilim birlikte kayalım mı?
> Şey ııı ben senin böyle kaydığını bilmiyordum.
>> Benim hakkımda daha bilmediğin çok şey var küçük hanım.
gözlerimin içine kenetlenmiş bakarken uzattığı elini tuttum bütün pist bizi izlerken o sadece gözüme bakıyordu.
>> Biliyormusun gözlerin çok güzel.
> Teşekkür ederim ama seninkiler de güzel kehribar rengi.
>> Teşekkürler. İltifatın için ve bunca zaman bana katlandığın için. Beni her ne kadar sevmesen de.
Son cümlesini mırıldandığı için duymadım tabi. Birazdaha kaydıktan sonra Fıratın aç mısın sorusunu evet olarak yanıtladım.
Fırat arabayı sürerken yine onun hakkında birşeyler düşünüyordum aslında okulun en havalı çocuğuydu Fırat beni seçmişti çıkmak için. Okula ilk el ele girdiğimiz zaman herkesin gözü bizdeydi.
Şaşırdıklarını pek sanmıyorum çünkü onlara göre okulun iki gözdesi bir araya gelmişti. Biz çıkmadan öncesini de anlatayım Fırat sürekli yanıma gelir ya gül getirir ya da papatya. Hiç pes ettiğini görmedim. Ama çıkmaya başladıktan sonra bu kibarlıkları gitti umursamaz düşüncesiz biri oldu ama bu gün hepsinden herşeyden farklıydı iyiydi ve sevgisini hiç olmadığı kadar çok gösteriyordu. Bunları düşünmeden Fırata bakıp> Bugün çok güzeldi teşekkürler. Dedim
>> Rica ederim Duygun. Asıl ben sana teşekkür ederim tüm yaptıklarıma rağmen yanımda olduğun için.
Fıratın son cümlesini düşünmeye başladım. Tüm yaptıklarıma rağmen ne demekti bu? Bu sorunun karşılığı balıklar uçabilir miydi? olmalı bence ne saçma şeyler düşünüyorum ben ya. Neyse iç sesim susarmısın teşekküler. Fırafla Mc yedikten sonra daha doğrusu hiç konuşmadan yemek yedikten sonra Fırat beni eve bıraktı ama son bakışı çok acayip eveet arabadan inerken o son bakışı düşünüyordum çünkü sanki bir daha gözlerimin içine bakmayacakmış gibi bakıyordu. En iyisi Fırata sorayım diye dönmüştüm ki kafamı çevirmemle Fıratın gaza basıp gitmesi bir oldu. Evet biliyorum şimdi diyeceksiniz bak bak sevmediği sevgilisine nasıl davranıyor tamam kabul ama sevmesem bile aramıza ilginç bir bağ vardı onunla. Düşüncelerimin beni bırakması için kafamı salladım ve eve hızlı bir giriş yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUN #wattys2019
Chick-Lit~AKTİF~ Kitap kapağı için fearthehart teşekkürler. Karanlığın içinden bir ses bana sesleniyor " Duygun yalanların içinde yaşamaktan sıkılmadın mı?" Ne yalanı diye karşılık verdim donuk ve yabancı olan sese " Ne yalanı, sen de kimsin?" "Ben senin bi...