Sabah alarmın sesiyle uyandığımda gözlerimi zorla açmaya çalıştım. Ağlamaktan gözlerim şişmişti tabi. Aa bir dakika ben mavişlerdeyim. Siz şimdi soruyosunuzdur babam konusunda ne yapacağımı evet araştırıcam bana niye böyle davrandığını bulucam artık üzülmek yok. Ao bi sorun var ki ben dünkü üstümle duruyorum neyse bu saatte zaten babam evde olmaz gidip üstümü deyiştiririm. Kapının tık tık sesini duyarak irkildim amanın ben hâlâ yatakta uzanıyorum. Hemen toparlanıp kapıyı açtım. Karşımda bir çift mavi göz.
》Günaydın.
> Günaydın.
》Daha iyimisin.
> Evet teşekkür ederim.
》O zaman kahvaltıya bekliyoruz.
> Tamam hemen geliyorum.
Kapıyı kapattım elimi yüzümü yıkadım allahtan saçım felan düzgündü. Aşşağı indiğimde herkes salonda oturuyordu yanlarına gidip günaydın dedim. Yunus amca oo bıcırık iyi gördüm seni dedi. Bu konuşmasına karşın kahkaha attım. Sonrada Yasemin teyze gelip kahvaltı masasının hazır olduğunu söylemesiyle mutfağa geçtik. Kahvaltı yaptıktan sonra ben işlerimin oldugunu söyleyip ordan çıktım evet tabiki de eve gidiyorum üstümü deyiştirmem lazım. Evin kapısını açtım ve anneme seslendim duyduğumu bilmemesi için elimden geleni yaptım beyaz pantolon ve birde mavi bir kazak giyip evden çıktım.
Arabaya atlayıp Sevimle bulusacağım kafeye gittim. Sevim herzamanki tatlılığıyla beni bekliyor canim arkadaşım ya yanina gitiğimde çabuk anlat dedi. Olanları anlattım ve onun tek tepkisi sana sarıldı mı oldu. Ah benim etrafımda niye düzgun kimse olmaz ki.
> Evet sevimcim bana sarıldı.
》Oha vaaay be ben biliyordum böyle olacağını.
> Sevim birsey olduğu yok. Sadece arkadaşız hem o çok gıcık , kaslı, gamzesi var o kadar yani ha bide o bir çift mavi gözü. Kısacası uyuz tamam mı.
》Tamam ya bişey demedik. Babanı ne yapacaksın?
> Niye böyle olduğunu bulucam niye bana böyle davranıyo bulucam. Her neyse ee sen ne yaptın dün.
》Hiç biliyorsun sapım.
Böyle demesi hep hoşuma gidiyor ve yine kocaman bir kahkaha attım.
》Ne gülüyorsun kızım ya komik mi?
Bunu haksızmıyım videosunda ki tombiş çocuk gibi söylediği için yine bir kahkaha koparttım. Sevim de anlamış olacak ki o da duramadı çatık kaşları hemen yumuşadı ve oda güldü.
> Sana kesinlikle birini bulmamız lazım.
》Ben birini istemiyorum böyle gayet iyiyim ben.
> Sus ve ablana bırak canım 😂😂.
》Ablan derken aynı yaştayiz ya hani.
> Of Seviim lafın gelişi söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUN #wattys2019
ChickLit~AKTİF~ Kitap kapağı için fearthehart teşekkürler. Karanlığın içinden bir ses bana sesleniyor " Duygun yalanların içinde yaşamaktan sıkılmadın mı?" Ne yalanı diye karşılık verdim donuk ve yabancı olan sese " Ne yalanı, sen de kimsin?" "Ben senin bi...