Babam mı?

35 18 0
                                    

Sabah uyandığımda Allah kahretsin ben 3 gündür mavişlerde kalıyorum. Bale dersimi kaçırdım bari buz pateni ne yetişiyim.  Hemen yataktan doğruldum ve koşar adımlarla aşşağı indim ki biriyle çarpıştım. Ulan pismavi kafam kırılıyordu beton musun nesin.

》Duygun iyimisin.

Sayende Hayır.

> Evet çok iyiyim. Benim gitmem gerek.

》Nereye daha kahvaltı bile yapmadın.

> Buz pateni dersim var oraya gitmem gerek.

》Tamam seni ben bırakırım hem araban da yok.

Israr etmesin diye başımı olumlu anlamda salladım. Yaklaşık 15 dk sonra buz pistine pistine gelmiştik.

> Bıraktığın için saol.

》Benim için bir zevkti. Sakıncası yoksa seni izleyebilirmiyim. Babamdan duydum il birinciliğin varmış.

> Sıkılmassan neden olmasın.

》Sıkılmam.

Yaklaşık 10 dk sonra pistteydim. Buzun üstünde olmak kendimi bir Kuğu kadar hafif hissetmeme neden oluyordu. Sanki hayatın tüm kötülüklerinden uzaktaydım. Hareketler yaparak kendimi deniyordum. Bu sene şehir dışına çıkıcaktım yarışmalar için bu demek oluyor ki büyük bir efor sarf etmem gerekecekti. Bir ara mavişin oraya baktığımda büyülenmişcesine beni izlediğini gördüm.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
》Olağanüstüydün. Bir ara banada öğretirmisin.

> Teşekkür ederim neden olmasın.

Telefonumun çalan sesiyle konuşmamız kesildi arayan belli değildi.

> Alo

>> Duygun.

> Fırat s.sen iyimisin.

Bu ismi duyduktan sonra mavişin yumruklarını sıktığını görsem de umursamadım.

>> Evet iyiyim güzellik. Sen nasılsın özledim seni, sesini.

> İyiyim bende seni özledim. Okuldan da ayrılmışsın.

>> Evet ben Bursaya taşındım burada bir okula gidicem.

> Öyle mi?

>> Neyse güzelim ben seni tekrar ararım kapatmam lazım şimdi.

> Tamam kendine iyi bak hoşçakal.

》Fıratla ayrılmamışmıydın.

> Evet de sen nerden biliyorsun.

》Hiç.

> Ha bu arada yarın okul var eğer sana anlattıklarımı okulda söylersen çok kötü olur Buğra bilmiş ol. Ha bide buz patenini de duymayacağım.

》Anlaştık.

Beni arabamın oraya bıraktıktan sonra arabasına binip gözden kayboldu. Bende kendi arabama bindiğimde arabada hiç görmediğim bir zarf vardı ve üzerinde "Duyguna" yazıyordu. Kim bıraktı ki bu zarfı ne zaman bıraktı acaba yoksa arabamı açtılar mı? Düşünce bulutlarımı elimi sallayarak yok ettikten sonra hızlıca zarfı açtım.

                ● Sevgili Duygun;

Bunu sana nasıl anlatacağım bilmiyorum. Aslında bende yeni öğrendim sayılır. İkimizi  ayırmak isteyenlerin suçu bu onca yıl beni senden  mahrum eden zihniyet çok cahilce. Ben bu satırları yazıyorum ama içimde fırtınalar kopuyor kızım. Bebekliğini göremedim ben ilk baba deyişini, ilk kez emeklediğini, ilk adımlarını, soru sormalarını, okula başladığını göremedim kızım. Ben çok üzgünüm ama bilseydim hiçbiri böyle olmazdı biz çok mutlu olurduk beraber bir aile olurduk. O babam dediğin herif için döktüğün yaşlar hiç hak ediyormu kızım. Ben cevap vereyim Hayır hiçbirini hak etmiyor kızım. Çünkü senin BABAN BENİM. Kendine iyi bak Duygun.

DUYGUN  #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin