LENA:
,,Naposledy do školy a jedeme na dovolenou" řekla jsem si sama pro sebe, když zazvonil budík. Připravila jsem se do školy a šla jsem. Dole na mě čekala Lisa a měla nějaké papíry v ruce. Byl na nich Marcus a Martinus. Martinus chtěl asi skočit Marcusovi na záda, ale vypadalo to trochu zvráceně.
,,To chceš vyvěsit ve škole?" Uchechtla jsem se.
,,Jasně" přikývla Lisa a šli jsme do školy.
Šla jsem za holkama, které právě přijeli z Londýna.
,,Ahoj" pozdravili jsme se a holky začali vyprávět, jak tam bylo.
Když mi všechno řekli šli jsme do školy. Všude byli vyvěšené fotky Marcuse a Martinuse. Celá chodba se začala smát a dokonce jsem slyšela, že už se tady povídá o incestu nebo dokonce, že jsou teplí. U skříněk byla Lisa a rozhlížela se okolo sebe.
,,Povedlo se" zasmála se.
,,Fajn vezmeme si učebnice a jdeme" otevřeli jsme skříňku a vylila se na nás barva.
,,Kurva!" Zařvala jsem přes celou chodbu.
,,Copak?" Zeptal se Marcus
,,Jste vážně kreténi" ušklíbla jsem se.
,,A vy jste krávy! Kvůli vám se s náma kluci přestali bavit, protože si myslí, že jsme teplí" Marcus byl hodně naštvaný. Nikdy jsem ho takhle neviděla a bála jsem se ho.
,,Tak to mě mrzí, že nás to nemrzí" vzali jsme si věci na převlečení a šli se osprchovat.
Už oblečené jsme šli do třídy. Sedli jsme si na svá místa a akorát zazvonilo. Do třídy vešla učitelka a naštvaně se na nás koukla. Nadechovala se, aby něco řekla, ale přerušil ji ředitelův hlas, který se ozýval z repráku na zdi.
,,Milí studenti. Dnes se vám ruší poslední vyučovací hodina, protože místo toho se sejdeme v sále a budeme projednávat chování některých studentů na téhle škole! Myslím, že nemusím zmiňovat o koho jde!"
Koukla jsem se na Lisu a ona na mě.
,,To bude zase keců" protočila očima.
*
*
*Bylo to tady... všichni studenti se scházeli v sále. Sedli jsme si a všimli si, že se Marcusovi a Martinusovi posmívají někteří kluci, ale ne z jejich party.
,,Tohle jsme přehnali" řekla Lisa dívající se na kluky.
,,Máš pravdu... koukej se na ně. Je mi jich líto" Lisa přikývla a na takové menší pódium vyšel ředitel.
,,Nebudu chodit okolo horké kaše. Všichni víme, že jde o studenty jménem Gunnarsen a Mantler. Prosím pojďte za mnou" Vyšli jsme na pódium za ním a všichni jsme věděli, že nám to jen tak neprojde. ,,Všichni víme, že se nesnášíte, ale tohle je už moc. Navádíte ostatní a to nestrpím! Kde by jsme to byli, kdyby si každý student dovoloval to co vy?!" Říkal tam různé věci a měl také dlouhý proslov o tom jak jsme nevychováni, ale poslední věta mě zarazila nejvíce ,,Ještě jeden průšvih a letíte ze školy, takže bych vám doporučil mír" všichni čtyři jsme stáli jak opaření ,,Chcete k tomu ještě něco říct?" Zeptal se nás a já přikývla. Vzala jsem si od něj mikrofon, aby mě všichni slyšeli.
,,Ty fotky co jsme rozvěsili po škole nejsou tak jak vypadají. Kluci jsou na holky... vždycky byli a i když jsou to kreténi tohle si nezaslouží" šla jsem zase zpět na své místo.
,,Tohle je vše můžete jít domů" řekl ředitel a všichni se hrnuli ven ze sálu.
S Lisou jsme si vzali věci a šli domů. No jen co jsme vylezli před školu zahřmělo natolik, že jsme se obje lekli a to nemluvím o tom slejváku.
,,Chcete vzít?" Zeptal se Marcus, který si to kráčel k autu s osobním řidičem. Obě jsme přikývli a nastoupili. Mezi námi bylo ticho.
,,Možná, že to není zas tak špatný nápad s tím mírem" promluvila jsem a všichni se na mě nechápavě koukli.
,,Vemte si co jsme všechno udělali. Naposledy, když jsme vám upravili sendvič dali jste ho kamarádovi, který skončil v nemocnici"
,,Nebo když jsme po vás házeli balónky s ingoustem... schytal to ředitel, který si toho lokl" přidal se ke mě Martinus
,,Fajn... takže mír alespoň ve škole?" Zeptala jsem se.
,,Fajn, ale jenom protože nechci, aby nás vyhodili ze školy" odsouhlasila Lisa a Marcus kývl. Auto zastavilo a my jsme rychle přeběhli do vnitř. Šla jsem rovnou do pokoje si zbalit věci do LA. Hrozně se těším, ale zároveň mám obavy jak to všechno dopadne, když tam bude Marcus a Martinus.
Omlouvám se, je to taková kapitola o ničem, ale slibuju, že další bude lepší... ❤
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
FanfictionDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...