LENA:
Chvíli jsem spolupracovala než mi došlo co se tady vlastně děje. Odtáhla jsem se od něj a čekala, co z něj vypadne.
,,Miluju tě" chytil mě za boky a přitáhl si mě blíž. Vyvlékla jsem se z jeho sevření a odstoupila o krok dozadu.
,,Ale já ne... mám Marcuse" On si vážně myslel, že budu s ním a Marcuse opustím nebo co?
,,Proč ho miluješ?" nechápavě se na mě koukl.
,,Miluju ho. Prostě ho miluju. Není v tom žádný důvod... Možná jeden. Nemá žádnou chybu. Je jednoduše dokonalý. Mé srdce patří a bude patřit jenom jemu"
,,Nechápu, jak můžeš chodit s takovým debilem"
,,Není to debil" záporně jsem zakroutila hlavou.
,,No to určitě" odfrkl si.
,,Dobře... je to debil, ale to se mi na něm líbí. Prostě se smiř s tím, že jsem si vybrala jeho!" Asi by jsme se hádali dál, ale museli jsme do třídy.
*
*
*Sedím v lavici a rukou si podepírám hlavu. Přemýšlím, jestli mám Marcusovi říct, že jsem se líbala s Rivenem.
Řeknu mu to, protože je lepší, když se to dozví ode mě než od někoho jiného.
,,Baby co ti je?" Promluvil na mě Mac.
,,Nic" hlavu jsem si opřela o jeho rameno a on si tu svojí položil na mojí
Konečně zazvonilo a mohli jsme jít domů.
,,Mohl by si za mnou přijít třeba v šest?" Zeptala jsem se Maca, když jsme šli domů.
,,Jasně tak pa" dal mi pusu na čelo a odešel. Povzdechla jsem si a zaplula do domu.
Vyšla jsem schody do pokoje a lehla si na postel. V hlavě jsem si promítala různé reakce Maca, až mu řeknu, že jsem se líbala s Rivenem.
Přesně v šest hodin se otevřeli dveře od mého pokoje.
,,Jsem tady" pokynula jsem mu, ať si jde sednout vedle mě.
,,Proč jsem měl přijít?"
,,Protože jsem tě chtěla vidět" pousmála jsem se.
,,Ale něco mi říká, že mi chceš něco říct nebo se pletu?" Záporně jsem zakroutila hlavou a on nadzvedl tázavě obočí.
,,Napadlo mě, že by jsem Lisu mohla pozvat na večeři za to, že nás dala dohromady a ty Tinuse, ale ani jeden by jsme tam nepřišel, takže by tam byli jen oni dva, co říkáš?" Vymyslela jsem první kravinu, která mě napadla
,,Dobře" přikývl.
,,A-ale t-to ne-není všechno... V-víš d-dneska ve škole j-jsem se l-líbala s R-Rivenem" hlavu jsem sklopila dolů.
,,Cože?! To nemyslíš vážně!" Vykřikl. Chvilku bylo ticho, ale pak se rozesmál. Nechápavě jsem se na něj koukla.
,,Viděl jsem vás a taky jsem slyšel co si říkala, proto se na tebe nezlobím" usmál se na mě.
,,Ty seš vážně debil! Tak já se tady klepu, že se semnou třeba rozejdeš a ty řekneš, že si o tom věděl!" Otočila jsem hlavu na druhou stranu než byl on a dělala jsem naštvanou.
,,Baby snad nejsi naštvaná"
,,Baby" zakňučel. Začala jsem se smát.
,,Jo tak ty takhle" povalil mě pod sebe a začal mě lechtat. Vrtila jsem se a doufala, že mě za chvíli pustí. No nestalo se tak.
,,P-prosííím do-st!"
,,Co za to?" Zeptal se Mac a přestal mě konečně lechtat.
,,Co budeš chtít"
,,Pusu"
,,Fajn" nahl se ke mně a políbil mě. Přetočila jsem nás, takže já jsem byla nahoře.
,,Nechoď tam" zamumlal Mac, když se rozezněl zvonek.
,,Musím" stoupla jsem si a šla jsem otevřít.
,,Ahoj baby" usmál se na mě.
,,Co je?"
,,Vím, že mě miluješ, ale neřekla si mi to, protože na nás koukali lidi" přistoupil ke mě blíž.
,,Tak to jseš asi úplně mimo" uchechtla jsem se a odstoupila dozadu.
,,Ale tak i kdyby si mě nemilovala, tak můžeme mít vztah čistě o sexu" přistoupil zase blíž.
,,Ale já mám Maca!"
,,Vážně myslíš, že až se dozví o našem líbání, že s tebou ještě bude" uchechtl se.
,,Ví o tom a je semnou"
,,No to určitě" přilepil se mi na rty. Okamžitě jsem se odtáhla a vlepila mu facku. Chytil se za postižené místo a podíval se na mě. Byl tady zase ten pocit. Strach.
,,No jen počkej" slizce se usmál. Opět mě začal líbat, ale tentokrát mě začal aji vyslékat.
,,Ne dost!" Vykřikla jsem, když už mi sundal tričko.
,,Okamžitě ji pusť!" Uslyšela jsem ten andělský hlas.
Riven se otočil a přiblbě se usmál. To Maca rozčílilo natolik, že mu dal pěstí a vyhodil ho ven z domu.
,,Jseš v pořádku?" Podíval se na mě. Rozběhla jsem se k němu, i když jsem neměla tričko a pořádně ho objala. Brečela jsem mu do trička a v hlavě si přemítala, co by se stalo, kdyby tady nebyl.
,,Baby už je dobře" utěšoval mě.
Hi guys ✌
Pomalu, ale jistě se blížíme ke konci 😢💔
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
FanfictionDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...