LISA:
Už podle hlasu jsem poznala, že jde o Rose a Jess.
,,Vyřešila jsem to"
,,Co přesně?"
,,Problém jménem Lena"
,,Jde o Marcuse a Lenu?"
,,Jasně, že jo! Nenáviděli se a pak najednou nejlepší kamarádi, tak to ne! Leně se určitě líbí, ale Mac je můj, takže jsem to vyřešila, tak že jsem Leně dala vybrat mezi mnou a Macem" uchechtla se.
,,Děláš si prdel? Myslíš, že by s někým jako jsi ty Mac chodil?" Spustila jsem na ni, když jsem vylezla.
,,A proč by ne?" Založila si ruce na prsou moje BÝVALÁ kamarádka.
,,Marcus je můj nejlepší kamarád, takže ho znám dobře a vím, že nejsi jeho typ"
,,Jako proč?"
,,Máš na sobě hodně make-up a to se nelíbí skoro žádnému klukovi a už vůbec ne Macovi. Vystřih máš až ke kolenům. Spala si nejméně s půlkou školy a to nemluvím o tom, že s klukama spíš na potkání!"
,,Prosím tě, jen zavidíš, něco co ty nemáš" ucechtla se ,,Jsem lepší, jak ty a Lena. Jediné co děláte je tak akorát to, že se motáte kolem Maciho a Tiniho. Motáte jim hlavy a pak nejsou snámi!" Ukázala na Jess, která kývla.
,,Bojíš se, že vám je vezmem?" Uchechtla jsem se.
Když dlouho nic neříkala, tak jsem šla.
,,Tak uvidíme, jak se budeš tvářit, až Lena bude s Macim a ty ne" uchechtla jsem se.
Nevím, jak se to stalo, ale byla jsem na školní chodbě a ležela na zemi. Rose klečela nade mnou a držela mě pod krkem.
,,Pamatuj si, že já NIKDY neprohrávám" ušklíbla se ,,Rozumíš?" Stisk zesílila a já jen lehce přikývla. Usmála se a odešla.
Zvedla jsem se a šla do třídy. Sedla jsem si vedle Tiniho, který se na mě hnedka podíval.
,,Panebože" vydechl a já netušila, co se děje. No pochopila jsem to, když přejel prsty po mém krku, kde jsem musela mít ruce té krávy, jak mě silně držela.
,,Kdo ti to udělal?!" Rozčílil se, až jsem z něj měla strach nebo to byl strach z Rose vážně nevím. Při té vzpomínce se mi nahrnuly slzy do očí.
,,Lis promiň" vtáhl si mě do objetí, které jsem mu opětovala a samozřejmě jsem schytala žárlivé pohledy.
,,Řekneš mi co se stalo?" Odtáhl se ode mě a koukal se mi do očí.
,,Byla jsem na záchodě a zaslechla jsem rozhovor mezi Rose a Jess" první slza mi stékala po tváři. Je mi to líto, že naše přátelství skončilo, ale chovají se vážně jako krávy. ,,Rose tam začala říkat, jak vyřešila problém jménem Lena a to tak, že Leně dala vybrat mezi ní a Macim, proto se sním nebavila. No a pak tam začala říkat, že je lepší jak Lena a to jsem nevydržela, tak jsem na ni spustila, ale nakonec to skončilo, tak že jsem ležela na chodbě a ona nade mnou a držela mě pod krkem" Tinus se na mě lítostně podíval a přitáhl si mě k sobě, takže jsem seděla na něm a hlavu měla zabořenou v jeho krku. Tini mě mezitím hladil po zádech a tím mě aspoň trochu uklidňoval.
,,Slečno co vám je?" Zeptala se profesorka.
,,Je jí špatně" odpověděl za mě Tinus .
,,To vypadá na nějakou chřipkovou epidemii, protože jsem před chvílí pouštěla i vašeho bratra, tak doufám, že někde cestou neskolaboval, proto půjdete se slečnou Mantler" usmála se na nás. Oba jsme přikývli a šli pryč.
,,Takže mě je špatně" pobaveně jsem zvedla obočí, když jsme byli pryč ze školy.
,,Ty jsi snad chtěla zůstat v tom ústavu?" Jen jsem zakroutila hlavou a pokračovala jsem v cestě.
,,No a půjdeš k nám?" Udělala jsem psí oči.
,,Jasně" přehodil si ruku okolo mých ramen a šli jsme ke mně.
,,Ehm... Maci? Co tu děláš?" Zeptala jsem se blonďáka, který seděl před mým barákem.
,,Chtěl jsme jít za Lenou, ale neotevřela mi" povzdechl si.
,,Hele s Tinim se budeme koukat na film nechceš se přidat?" Usmála jsem se na něj a natáhla k němu ruku.
,,Dopoledne strávené se svým mladším otravným dvojčetem a nejlepší kamarádkou proč ne" přijal moji ruku. Šli jsme do obýváku, kde kluci vybrali nějaký film a já mezitím do obýváku donesla nějaké jídlo a pití. Sedla jsem si mezi ně a přemýšlela, jak to Leně řeknu o Jess a Rose...
Hi guys ✌
Jak si zatím užívate školu? 😂 Předpokládám, že školu všichni "milujete", takový kriminál, kdo by ho nemiloval 😂
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
FanficDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...