LISA:
Probudila jsem se s hroznou bolestí hlavy. Otevřela jsem oči a všimla si, že jsem v Tinusově pokoji, ale on tady nebyl. Vybavila se mi vzpomínka ze včerejška, jak jsem ho svedla. Nechápu jak jsem to mohla udělat, ale nelituju toho. Pamatuju si každičké místo, kde se mě dotýkal. Slyšela jsem smích ze zdola, tak jsem si pozbírala oblečení, které bylo všude po pokoji a oblékla si ho. Poté jsem se vydala za nimi.
,,Dobré ráno" pozdravili mě
,,Dobré" odpověděla jsem a sedla jsem si na židli.
,,Tady máš" podal mi Tinus něco proti bolesti hlavy.
,,Díky" pípla jsem. Tinus mi přišel nějaký divný. No celkově to mezi mnou a Tinusem bylo divné po té včerejší noci.
,,Si to trochu přehnala ne?" Zasmála se Lena.
,,Trošku... co jsem vůbec dělala? Jediné co si pamatuju je, že jsme šli z restaurace a pak na nějakou párty víc si nepamatuju"
,,Na té párty si se zlila natolik, že si tancovala na stole v podprsence, takže jsem tě odvedl domů teda chtěl jsem. Ztratila si klíče, takže jsem tě dovedl sem. Potom jsme si povídalia a ty si usnula" pokrčil Tinus rameny.
,,ty vole!" Plácla jsem se do čela.
,,Běž si ještě lehnout" poslal mě Tinus, ale nepodíval se na mě.
,,Fajn" odsouhlasila jsem a vydala se k Tinusovi do pokoje.
Lehla jsem si a přemýšlela jsem, jak to bude mezi mnou a Tinusem. On si myslí, že si nic nepamatuji a myslím, že ho to mrzí, ale pamatuju si úplně všechno. Jakoby ten alkohol, který mi koloval v krvi se někam vypařil a já byla úplně střízlivá.
Byli jsme jen on a já, ale bojím se, že jsem s tímhle zničila naše přátelství, ale zase na mojí obranu, kdo by odolal Martinusovi, když vám je tak na blízku. Líbí se mi tak dlouho a když jsem ochutnala ty jeho plné rty. Byla to jako droga, kterou chcete víc a víc.
,,Tady máš něco k pití" podal mi Tinus skleničku, kterou jsem přijala a na ex ji vypila.
,,Tinusi co se děje?" Podívala jsem se na něj.
,,Nic" řekl.
,,Měli bychom si promluvit" podívala jsem se na něj.
,,Potom... Teď si odpočni a já jdu s klukama ven, až se vrátím, tak si promluvíme" dal mi pusu na čelo a odešel. No super, takže já mám čekat než se vrátí. Šla jsem do jeho skříně a vytáhla si tričko a nějaké kraťasy.
Nudila jsem se, tak jsem šla za Lenou, která bude beztak rozvalená u Marcuse v pokoji. Pro jistotu jsem zaklepala, abych je neviděla při něčem "důležitém"
,,Pojď" křikla Lena. Vešla jsem dovnitř a rozhlédla se po pokoji, ale Marcuse jsem neviděla.
,,Nudím se" rozplácla jsem se na posteli.
,,A kde je Martinus?"
,,Šel ven s kamarádama" mávla jsem nad tím rukou.
,,Zlato, co kdyby jsme si pustili nějaký film a udělali si-" zarazil se Marcus, když mě viděl. Obě jsme se rozesmáli, zatím co Marcus stál rudý u dveří.
,,Baby" smála se Lena a šla za ním. Marcus si schoval tvář do jejího krku, aby jsme neviděli jak je červený.
,,Beru tvojí nabídku, ale ve třech" mrkla na mě Lena. Marcus se od ní odtáhl a podíval se na ni.
,,Takže trojka jo?" Nasadil perverzní úšklebek.
,,Na to zapomeň Gunnarsene!" Okřikla ho Lena.
,,V klidu sweetie stačíš mi jenom ty" naklonil se k ní a začali se líbat. Opravdu jsem jim to přála. Hodili se k sobě, ale měli taky překážky, které spolu museli zvládnout, aby jim to vydrželo.
,,Haló já jsem tady" ozvala jsem se, když to nevypadala, že se chtějí přestat líbat.
,,Jdeme se koukat" řekl Marcus a natáhl se pro svůj macbook. Leně někdo volal, tak to vzala.
,,Naši jedou pryč, ale za dva dny by se měli vrátit" oznámila mi, když přišla zpět za námi.
,,Zlato skoč pro bramůrky" řekl Marcus Leně a ona tak udělala.
,,Řekni, že tu přespíš" podíval se na mě Marcus.
,,Cože?" Nechápala jsem
,,Chci Leně udělat překvapení, ale potřeboval bych, aby u vás nikdo nebyl"
,,Když já nevím"
,,Prosím" udělal na mě psí oči.
,,Klidně můžeš spát u mě v pokoji" dodal, když si všiml, že pořád váhám.
,,Fajn" povolila jsem nakonec, protože si stejně s Tinusem musím promluvit o tom co se stalo...
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
Fiksi PenggemarDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...