10 🔥

807 52 18
                                    

LENA:

Seděla jsem v lavici a přemýšlela, co všechno se stalo od dovolené. Co se týče Maca a Tinuse stali se z nás nejlepší kamarádi. Skvěle se doplňujeme a spoustu času trávíme spolu. Ten den, kdy jsme se vrátili z dovolené se vrátili aji naše kamarádky Rose a Jess, ale jsou  zamilované do Maca a Tinuse ostatně jako každá druhá, ale Rose a Jess jsou ze všech nejhorší. Mace a Tinuse si hlídají a jak se k nim přiblíží nějaká holka začnou ji hlídat na každém kroku, i když si s tou holkou začal první povídat Mac nebo Tinus. Klukům to nějak nevadí, ale upřímně bojím se, co bude až zjistí, že se bavíme s Macem a Tinim. Předtím to bylo v pohodě, protože jsme se nesnášeli, ale teď? Jediné co mě uklidňuje je to, že jsme kamarádky

,,Slečno Mantler posloucháte mě?!" Vyrušil mě učiteluv hlas.

,,Promiňte" omluvila jsem se.

,,Poslední dobou nedáváte vůbec pozor obzvlášť při matematice! Proto jsem se rozhodl, že budete sedět s Marcusem" koukla jsem se na něj a ten vůbec netušil, protože spal a probudil se, až do něj Tinus trochu šťouchl. Vzala jsem si věci a prohodila jsem se s Tinusem. Sedla jsem si vedle něj a dělala jsem, že toho starého páprdu poslouchám.

,,Co si dělal, že musíš spát ve škole?" Zeptala jsem se, když zazvonilo.

,,Celou noc jsem měl noční můry a nemohl jsem spát" protáhl se.

,,No to mi povídej... pořád si křičel" ozval se Tini.

,,Bezva, ale teďka můžeme jít domů, protože už byla poslední hodina a navíc je pátek" uchechtla jsem se. Vzali jsme si věci a šli konečně domů. Jen co jsme vyšli před školu se na nás všichni začali dívat. Značně jsem znervózněla, když jsem pohledem zachytila Rose a Jess. Koukali na nás, ale zatím ne nějak naštvaně, takže zatím dobrý.

,,Leno jdeš?" Zeptal se Tinus, když jsem značně zpomalila.

,,Jo už jdu Tini" jen co jsem to vyslovila na mě holky házeli nasrané pohledy. Proč? Martinusovi může říkat kde kdo Tinusi, ale Tini už ne.

,,Hele co kdybychom šli k nám a pustili si nějaký film?" Zeptal se Mac.

,,Jo" vypískla jsem. Mac se na mě usmál a ruku mi přehodil okolo krku. Tak jo myslím, že se pondělí nedožiju.

,,Kluci to je dobře, že jste tady" ozvala se Gard-Anne, když jsme přišli ke klukům.

,,Ahoj holky" usmála se na nás a my ji také pozdravili.

,,Ve škole se vám bude opravovat elektřina, takže budete mít volno nejspíše do středy, tak mě napadlo jestli nechcete jet k babičce semnou, taťkem a Emmou" usmála se na ně.

,,Ehmm... asi ne" řekl Mac

,,My budeme radši doma, ale určitě babičku pozdravujte" dodal Tini a šli jsme nahoru do Tinusova pokoje.

Koukali jsme se na film, když jsem dostala dobrý nápad. Vyhoupla jsem se do sedu a tím jsem si získala pozornost všech ostatních.

,,Máme pět dní volna, tak co kdybychom jeli na chatu?" Zeptala jsem se a rozhodila rukama, až jsem málem Macovi jednu vlepila.

,,Jo, to je dobrý nápad, ale musíme se jít zeptat mamky jestli nás tam odveze" usmála se Lisa.

,,Fajn půjdu se zeptat našich" usmál se Tini a šel se zeptat. Mezitím Lisa odešla zavolat mamce, takže jsme zůstali jen já a Mac.

,,Co ti bylo před tou školou?"

,,Mně nic já jsem byla úplně v pohodě"

,,Ty kecáš já jsem viděl ten tvůj face" uchechtl se.

,,Ale pak jsem se uklidnila"

,,To sice jo, ale až jsem ti přehodil ruku okolo krku" uchechtl se. Ukázala jsem na něj prostředníček a v tom ten jeho úsměv byl pryč. Usmála jsem se a lehla si vedle něj a čekala, až přijdou ti dva.

,,Len... musím ti něco říct" vysoukal ze sebe nervózně.

,,No tak mluv vždyť mi můžeš říct cokoliv" otočila jsem se na břicho a bradu si položila na jeho hruď, abych na něj dobře viděla.

,,Víš začalo to už když jsme-"

,,Můžeme jet!" Vykřikla Lisa s Tinim, když se přiřítili do pokoje a tím přerušili Maca.

,,Nevyrušili jsme vás?" Zeptal se Tini a uchylně se usmál.

,,Ne"

,,Tak co si mi to chtěl říct?" Zeptala jsem se.

,,To je jedno... není to důležité" pousmál se, ale věděla jsem, že to tak není.

,,Jdeme balit!" Vypískla Lisa a už mě tahala domů.

Hi guys ✌

Trochu nezáživné vím 😂❤ Ale mám dotaz 😇 Jste větší MMer nebo Lelinator? 💞

Lisa and Lena VS Mac and TinusKde žijí příběhy. Začni objevovat