LENA:
Právě jsme přijeli z chaty domů, což znamená, že je zítra škola. Asi vás zajímá, jak je to s Macem že? Tak s tím se nebavím. Rozhodla jsem se pro Rose. Nevím, ale na té chatě se motal pořád okolo Kate, takže mě si vůbec nevšímal. Většinu času jsem trávila s Lisou a Tinusem. Bylo to super, ale ve čtyřech by to bylo lepší.
,,Večeře!" Zavolala mamka a tak jsem sešla schody a šla do jídelny. Sedla jsem si ke stolu a začala jíst.
Uprostřed večeře někdo zazvonil, tak mamka šla otevřít. Chvíli, tam něco řešila a pak jsem jenom slyšela ,,To nebude žádný problém v pořádku dojeďte" vůbec jsem netušila, ale tak nějak to řešit nebudu.
,,Holky Gard-Anne a Kjel-Erik museli na pár dní odjet za babičkou, takže tu budou dvojčata a Emma" usmála se na nás, když vešla do jídelny a za ní šli dvojčata a Emma.
,,Fajn" falešně jsem se usmála ,,Jdu do pokoje... jsem unavená" prošla jsem okolo nich ani jsem se na ně nepodívala.
,,Doprdele" zaklela jsem a skočila na postel. Nevadí mi, že tady bude Emma a Tini, ale Marcus...
,,Dále" řekla jsem hned, jak jsem uslyšela klepání na dveře.
Byl tam Marcus. Už se nadechoval, aby něco řekl, ale přerušila jsem ho.
,,Někdy jindy. Teď se jdu sprchovat" rychle jsem okolo něj proklouzla a šla do koupelny.
*
*
*Stála jsem v kuchyni a chystala se jít do školy, ale ještě jsem musela napsat Rose.
Lena: Je tvůj sweetie 😇
Rose: Vždycky byl můj 😂
Lena: Jojo 👑
Bolestně mě píchlo u srdce, ale myslím, že je to ta správná cesta.
,,Kdo byl vždycky její?" Zeptal se Mac, který se mi koukal přes rameno.
,,ehm... od kdy se čtou cizí zprávy?" Řekla jsem nepříjemně ,,A vůbec musím do školy" vzala jsem si tašku a šla do školy. Nechtěla jsem být nepříjemná, ale musím si ho držet dál od těla. Šla jsem do školy a sedla si do lavice, kterou zdílim s Macem.
*
*
*Právě zazvonilo na polední pauzu, takže jsem šla na školní dvůr. Nikdo nikde nebyl, protože všichni byli na obědě. Sedla jsem si na stůl a nohy si dala na lavičku.
,,Ahoj" řekla tiše Lisa
,,Ahoj"
,,Proč se s Macem nebavíš? Celé vyučování se na tebe snažil mluvit, ale ty nic"
,,Nemůžu" podívala jsem se na ni a ona si povzdechla.
,,Ničí tě to? Ta myšlenka, že by jste se už nikdy neviděli? Že by jste se už nikdy neobejmuli? Že by jste se na sebe už nikdy neusmáli?" Přikývla jsem, i když nerada, ale prostě měla pravdu. Neumím si představit, že by jsme se na sebe už nikdy neusmáli a už vůbec to, že by jsme se nikdy neobejmuli. Že bych necítila ty elektrické vybojky, ale taky jeho osobitou vůní, která se mísí s jeho kolínskou.
,,Tak udělej všechno pro to, aby se to nestalo skutečností" usmála se na mě Lisa a já ji skočila kolem krku.
,,Miluješ ho že?" Koukla jsem se na Lisu jestli to myslí vážně. No její pohled mluvil za všechno.
,,Cože?!" Vykřikla jsem a vyklulila na ní oči.
,,O čem je řeč?" Přisedl si k nám Tini.
,,Lena a Marcus" koukla se na něj Lisa a on se usmál.
,,Miluješ ho ne?" Usmál se na mě a já šokovaně seděla.
,,Cože?!" Zopakovala jsem znovu.
,,No přece ten úsměv, když si s ním píšeš" řekla Lisa a usmála se na mě.
,,Ty nervózní pohledy, když ti hází komplimenty" dodal Tini.
,,To příjemné teplo, když tě obejme" Panebože teďka lituju toho, že jsem to Lise řekla.
,,To rozbušené srdce, když je ve tvé blízkosti"
,,Jeho smích je melodií pro tvé uši"
,,Jeho oči jsou oceánem, ve kterém se topíš"
,,Jeho úsměv je krásou, která rozjasní tvůj den"
,,Jeho hřejivé objetí je skrýš, ve které se citíš bezpečně" doplňovali se
,,Fajn je pravda, že ho miluju! Dál mi to dokazovat nemusíte" uchechtla jsem se.
,,Tak na co čekáš?" Zeptala se Lisa
,,Jdi za ním" řekli najednou. Jsou si tak podobní.
,,Dobře už jdu" zvedla jsem se a šla hledat Marcuse. Prvně jsem se rozhlédla po školním dvoře. Jestli ho neuvidím s jeho partou. Nebyl tu, ale jeho parta jo.
,,Kde je Marcus?" Zeptala jsem se.
,,Nevíme, ale byl smutný" odpověděl mi kluk z party a já se rozběhla do školy.
,,Pozdě" s pohledem zabodnutým v zemi jsem si to odkráčela pryč
Hi guys ✌
Lidi nevím, jak to teď bude, protože jsem nemocná 😢 Budu se snažit psát, ale nic neslibuji 😭
🎉 VŠECHNO NEJLEPŠÍ MMERŮM 🎉 ❤🔒 UŽ JE TO ŠEST LET 🔒❤
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
Fiksi PenggemarDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...