LISA:
Probudilo mě bouchnutí dveří, což znamenalo, že už přišli domů. Rychle jsem se od Tinuse odtáhla a hnedka mi byla větší zima.
,,Copak bojíš se, co by na to řekli vaši nebo dokonce tvoje dvojče?" Nadzvedl obočí.
,,Nebojím se" Tinus se uchechtl a hned na to vstoupila usměvavá Lena.
,,Ahoj" vypískla a lehla si do postele.
,,Kde je Mac?" Zeptal se Tinus.
,,Jak to mám asi vědět? Mě tvůj bratr nezajímá" musela jsem se uchechtnout, když jsem si vzpomněla, jak tu spolu večer leželi.
,,Proč se jako směješ?" Nadzvedla obočí.
,,Já jen, že jsem se večer vzbudila a-"
,,Tinusi!" Zakřičel Mac, nacož Tinus pokoj opustil. Lena měla nějakou dobrou náladu.
,,Ehm... zítra jdeme na pláž, tak doufám, že půjdeš taky" usmála se a já přikývla, protože mi už bylo líp.
✳✳✳
Ráno jsem se probudila plná energie. Hnedka jsem si oblékla bílé plavky a na to lehčí letní šaty. Šla jsem do kuchyně, kde už byla snídaně na stole. Sedla jsem si k rodičům a nasnídala se. Když jsem dosnídala přišla Lena a Mac.
,,Liso šla by si pro Tinuse?" Zeptala se me Gard - Anne. Zamručela jsem něco na znamení souhlasu a šla do pokoje. Tinus tak roztomile spal, že mi ho bylo líto budit.
,,Hele já vím, že jsem krásný, ale nemusíš mě pozorovat" zasmál se.
,,No krásný jsi, ale debil" vyplázla jsem na něj jazyk.
,,Ty poslední dvě slova jsem neslyšel" zasmál se a vstal z postele. Měl jenom tepláky a ta jeho hruď. Musela jsem si zkousnout spodní ret. Koukla jsem se na Tinuse a ten měl nadzvednuté obočí, takže jsem zčervenala a poté odešla do kuchyně.
,,Nějaká červená ne?" Zasmál se Mac.
,,Je mi teplo"
,,V přítomností Gunnarsenů je vždycky teplo" zasmála se Lena. Mac na ni hodil nasraný pohled.
✳✳✳
,,Tinusi to neudělaš!" Křičela jsem, když jsme stáli v moři ,,Okamžitě mě pusť" jak jsem řekla, tak udělal, ale jinak než jsem si to představovala.
,,Počkej tohle ti oplatím! Ještě budeš klečet na kolenách a prosit o odpuštění!" Vykřikla jsem, když jsem se vynořila.
,,Vážně? Já myslel, že klečí holky" zasmál se.
,,No ty seš mi, ale puberťák" vylezla jsem z vody a lehla si na lehátko. Mac se začal hrozně smát a já jsem nevěděla čemu. Koukla jsem se na něj a pak na Tinuse, který byl červený.
,,Čemu se směješ?"
,,Tinus má takový menší problém v kalhotách... s tebe" zasmál se a já si až teď všimla.
,,To není z ní! Právě jsem myslel na Elisabeth" branil se Tinus. Elisabeth je moje kamarádka, která je teď v anglii a Tinuse se snaží zbalit asi dva roky.
,,Jasně Tini" smál se Mac. Najednou začalo hrozně pršet a tak jsme se rozběhli do hotelu, který nebyl zas až tak daleko.
,,Teď se ti to hodí" zasmála jsem se a Tinus mě probodl pohledem. Přišli jsme celý mokrý. Šla jsem se do pokoje rychle převléct. Nasadila jsem si spodní prádlo, ale ta sportovní podprsenka se mi vzadu nějak zkroutila. Do pokoje někdo vešel a tak jsem si řekla, že to bude Lena.
,,Pomůžeš mi prosím" jak jsem řekla, tak udělala. Když se mě dotkla rukama cítila jsem menší výbojky elektřiny, což je divné, protože se mi to u ní NIKDY nestalo.
,,Děkuju" poděkovala jsem, když už jsem to měla v pohodě. Natáhla jsem si kraťasy a tričko. Otočila jsem se a až teď jsem si všimla, kdo mi pomáhal s podprsenkou...
,,Tinusi?!" Zděsila jsem se
,,Copak? Potřebuješ s něčím pomoct?" Zeptal se a tak sladce se při to uculil, že jsem dostala málem cukrovku.
,,Ne!"
,,Večeře!" Ozvalo se z kuchyně. Sedla jsem si a pořád jsem musela myslet na ten jeho úsměv, kdybych neseděla asi by se mi podlomili kolena. No ty píčo co to melu, vždyť je to kluk, kterého nesnáším!
Po večeři jsem se šla osprchovat. Navlékla jsem se do pyžama a šla zpátky do pokoje.
Bylo už zhasnuto a tak jsem usoudila, že už spí. Lehla jsem si na své místo, ale nemohla jsem usnout. Koukla jsem se na Tinuse... byl táák cute. Že by se nám někdo zamiloval? NE! Vždyť toho kluka nesnáším! Je namyšlený! Ale je sexy a roztomilý. Musela jsem se usmát, protože v tomhle mělo moje podvědomí pravdu. Nemohla jsem to vydržet...
Lidi právě jsem vydala texting, takže se můžete jít kouknout ❤
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
FanficDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...