16 🔥

730 41 13
                                    

LENA:

,,Leno, za půl hodiny půjdeme s klukama na takovou stezku odvahy" oznámila mi.

,,Fajn" nevadilo mi to. Stejně jsem se nudila. Oblékla jsem si černé legíny, šedé tričko a na to jsem si hodila ještě mikinu, aby mi nebyla zima. Dole jsem se obula a mohli jsme jít.

Přišli jsme před nějaký les, kde na nás čekal nějaký klobouk.

,,Prý si máme vybrat dvojce, takže předpokládám, že v tom jsou jména" řekla Lisa a klobouk natáhla ke mně, kde byl napsán Marcus.

,,Marcus" vydechla jsem

,,Fajn, takže já jsem s Tinim, takže běžte první a my půjdeme chvilku po vás" přikývla jsem a oba jsme šli. Proč mám pocit, že to není náhoda?

,,Ehm... brácha říkal, že se nebavíš s Rose" přikývla jsem.

,,Jak to, že ti to neřekla Rose?"

,,Nevím" pokrčil rameny.

Zastavili jsme se u nějakého lampiónku, kde byl papírek.

,,Byli jste k sobě vždycky upřímní?" přečetl Marcus nahlas.

,,Ne nebyla"

,,Cože? Jak to? Mi nevěříš?" Založil si ruce na hrudi.

,,Věřím, jen... prostě nemusíš vědět úplně všechno"

,,Tak tím pádem nejsme nejlepší kamarádi" rozešel se dál po cestě. Zůstala jsem tam stát a koukala se na místo, kde před chvílí zmizel. Slyšela jsem křupání větviček, tak jsem se radši rychle vydala za Macem.

Došla jsem k dalšímu úkolu, kde už čekal Mac. Tentokrát jsem přečetla lísteček já.

,,Vyměnili by jste toho druhého za někoho?" Přečetla jsem a koukla se na Maca.

,,No..." zamyslel se Mac a já se bála, co z něj vypadne ,,Ne" zasmál se, když viděl můj výraz.

,,Ja taky ne" vrhla jsem se mu do objetí. ,,Nikdy"

,,Tak jdeme dál ne" přikývla jsem a rozešli se dál.

,,Co vás na tom druhém štve?" Přečetla jsem další otázku.

,,Tak mě na tobě štve, že když se tě na něco zeptám třeba jestli jseš v pohodě, tak ty odpovíš ,,Jo", ale pravda je jiná"

,,Stejně to vždycky poznáš, takže je to jedno" pokrčila jsem rameny ,,Mě na tobě asi nic neštve" Až na to, že mě nemiluješ, ale za to ty nemůžeš citům neporučíš. Zkrátka Jsi můj měsíc a já tvá hvězda. Jsi pro mě jediný a  já pro tebe jedna ze sta.

U každé otázky jsem měla čím dál větší pocit, že to není náhoda, protože ty otázky...

,,Říkáte si všechno?" Přečetla jsem další otázku.

,,Jasně" řekl Marcus a já jsem se na něj koukla.

,,A proč si mi neřekl, že si se líbal s Rose?" Založila jsem si ruce na hrudi a čekala, co vymyslí.

,,No... já... chtěl jsem ti to říct, ale ona mě políbila já ji ne. Navíc jsem se hned odtáhl a dal ji do friendzone, protože miluju úplně někoho jiného"

,,Taky si mi neřekl koho miluješ. To jsou už dvě věci"

,,Ty si mi to taky neřekla!"

,,Maci-"

,,Jdeme dál"

Šli jsme v tichosti. To tíživé ticho mezi námi bylo opravdu velké. Nechci, aby jsme se hádali, takže jsem se rozhodla jít s pravdou ven. Nechci o Maciho přijít.

Došli jsme k menšímu jezírku, kde byla deka, na kterou jsme si oba sedli.

,,Maci... nechci se hádat"

,,Vždyť já taky ne" povzdechl si ,,Jen mě mrzí, že si mi neřekla, kdo se ti líbí"

,,Fajn... je to někdo hodně milý, zábavný, starostlivý. Mohla bych pokračovat, ale to by jsme tady byli hodně dlouho"

,,Tak to vám přeju" Macovi se v půlce zlomil hlas.

,,Co se děje?" Zeptala jsem se opatrně.

,,Leno... jediný důvod proč jsem ti neřekl koho miluju, je jen protože jsi to ty" srdce mi vynechalo pár úderů a poté se štěstím rozbušilo.

,,A-a p-proč si mi nic neřekl?"

,,K čemu bych ti to měl říkat, když mi mé city neopětuješ?" Podíval se na mě a já mohla vidět, jak zadržuje slzy.

,,Jak to víš?"

,,Protože se ti líbí někdo milý, zábavný, starostlivý a nevím co ještě"

,,Maci teď mě dobře poslouchej. Mluvila jsem o tobě. Nemám zájem o nikoho jiného než o tebe" usmála jsem se na něj.

,,Jsem rád, ale proč? Každý den ti píšou kluci a ty si vybereš mě"

,,To bych se mohla ptát i já tebe. Doslova každá druhá holka na škole po tobě slintá a ty si vybereš mě"

,,Protože ty jsi skromná. Nemáš na sobě tunu make-upu. Nenosíš vyzívavé oblečení a i přes to všechno tě kluci chtějí-" Nahla jsem se k němu a přerušila ho polibkem

Hi guys ✌

Jaký předmět ve škole nejvíce nesnášíte? 😏

Lisa and Lena VS Mac and TinusKde žijí příběhy. Začni objevovat