,,Konečně" vypískl někdo za námi a tím nás donutil se od sebe odtrhnout.
,,Tohle jste naplánovali vy dva, že jo?"
,,Jo" přikývli ,,Jinak by jste se dohromady nikdy nedali" usmál se pyšně Tinus.
,,A kdo řekl, že jsme spolu?" Nadzvedl Mac obočí. Trochu mě to zarazilo, ale měl pravdu. Nejsme spolu.
,,Nejste snad?" Oba dva měli zděšený výraz.
,,Víte co? Jdeme domů"
*
*
*Nakonec jsme se schodli, že u nás kluci budou spát. Šla jsem do pokoje, kde jsem si lehla na postel a přemýšlela o všem, co se dneska stalo, ale moc dlouho mi to nevydrželo, protože mě vyrušil Mac.
,,Měli bychom si promluvit" přikývla jsem a pokynula mu, ať si jde sednout vedle mě.
,,Víš možná, že by jsme spolu neměli být" koukla jsem se na Maca, abych věděla jestli to myslí vážně.
,,Možná, že spolu nemáme být, ale to je ten důvod, proč tě chci víc"
,,Takže, jak to mezi námi je?" Zeptala jsem se.
,,Miluju tě a to se nezmění, takže bych byl rád, kdybychom spolu byli, ale záleží jenon na tobě"
,,Na milión procent ano!" Vypískla jsem a hodila se mu kolem krku.
,,Bude to těžký nežárlit, když tě chce každý druhý kluk na škole"
,,A tebe každá holka" zasmála jsem se. Slyšela jsem nějaký zvuk ode dveří. Stoupla jsem a Macovi naznačila ať je potichu. Dveře jsem otevřela a uviděla jsem Lisu a Tiniho, jak poslouchají.
,,Copak?"
,,M-my jsme-"
,,Jen poslouchali?" Uchechtla jsem se. Lisa aji Tini přikývli.
,,To je boží, že jste spolu!" Vypískla Lisa a hodila se mi kolem krku.
,,Jo... asi jo" usmála jsem se a vyhledala ty krásné panenky. Zářili štěstím.
,,Fajn, takže jak budeme spát?"
,,No, tak ty můžeš s Macim u sebe a s Tinim se domluvíme" nervózně se Lisa koukla na Tinuse, který ji věnoval zářivý úsměv.
,,Fajn" odpověděl za mě Mac.
*
*
*V pyžamu jsem si lehla do postele a zvrtala se do peřiny. Přemýšlela jsem nad vším, co se dneska všechno stalo. Vykouzlilo mi to úsměv na tváři, který zmizel hned, jak jsem si vzpomněla na Rose. Bojím se, jak bude reagovat, až to zjistí.
,,Co se děje?" Lehl si ke mně Mac, který přišel z koupelny.
,,Nic" pousmála jsem se.
,,Nech mě hádat, Rose?" Lehce jsem přikývla.
,,Maci snaží se o tebe, jak dlouho a prostě se bojím, co udělá, až zjistí, že my dva jsme spolu"
,,Baby jen klid" přitáhl si mě k sobě blíž.
,,Jsme ve všem spolu ano?" Přikývla jsem a natáhla jsem se pro polibek.
Lehli jsme si, že už půjdeme spát, ale já jsem přemýšlela nad Lisou. Je hezké co pro mě a Maca udělala s Tinim.
,,Nad čím zase přemýšlíš" zasmál se Mac, který mě musel pozorovat už delší dobu.
,,Ale myslím, že Lisa je zamilovaná"
,,Do koho?" Zeptal se zvědavě.
,,Do Tinuse"
,,Proč myslíš?"
,,Nedokáže myslet na nic jiného, než na něj. Na jeho oči, vlasy, smích. Když s ním není, tak ji chybí. Jsem si stoprocentně jistá, že miluje jenom jeho. Denně ji kluci píší, jak je krásná. Ostatní kluci ji nabízejí vztah, ale ona odmítá. Žije jen pro něj. Miluje jen jeho"
,,Tak jako ty mě" našpulil rty, které jsem spojila.
Zazvonil mi telefon, který oznamoval zprávu.
702818579: Ahoj baby 😏 dlouho jsme si nepsali.
Chvíli mi trvalo než jsem zjistila, kdo je to, ale pak jsem si vzpomněla. Byl to ten kluk, co mi psal už na dovolené.
Me: Kdo jsi?
702818579: jsem ten kluk z výtahu 😏
Me: Kde si na mě vzal číslo?! 😡
702818579: Jen klid baby 😏 Ale určitě musíš být sexy, když se zlobíš 🔥
Me: 😑
702818579: odkud vlastně jsi baby? ❤
Me: Proč bych ti to měla jako říkat... baby? 😂
702818579: Protože mě máš ráda? 😏
Me: Tak to si mě asi s někým pleteš 😘
702818579: Máš pravdu... ty mě totiž miluješ ❤
Musela jsem se uchechtnout. Bylo to vážně vtipné, jak si o sobě myslí.
,,Kdo to je?"
,,Takový kluk z dovolené"
,,Tak baby jo?" Nadzvedl obočí.
,,Jasně... baby" políbila jsem ho.
702818579: Hej snad si nešla spát 😑
702818579: Zlatoo 😑😍❤
Koukla jsem se na Maca, který se moc netvářil a ani se mu nedivím. Taky by mi to nebylo příjemný, kdyby nějaká holka mýmu Macimu říkala baby nebo zlato.
,,Půjč mi telefon" podala jsem mu telefon. Něco do něj naťukal a pak mi ho podal
Me: Neříkej ji zlato! To můžu jenom já, protože je moje! Chodí semnou a ne s tebou, takže se podle toho zařiď jo? Baby... 😘 - her boyfriend ❤
,,Žárlivče" zasmála jsem se. Telefon jsem odložila a přitulila se k němu.
Hi guys ✌
Váš oblíbený předmět ve škole? 😏
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
FanfictionDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...