LENA:
Seděla jsem před chatou na lavičce chtěla jsem přemýšlet nad tím, co mi Mac chtěl asi říct, ale vyrušil mě telefon.
Rose: Ahoj...
Lena: Ahoj 😇
Rose: ....
Lena: Děje se něco? 😮
Rose: Nedělej, že nevíš 😑
Lena: Ale já vážně nevím 😕
Rose: Proč se mi snažíš přebrat Maca? Myslela jsem, že jsme kamarádky...
Lena: O nic takového se nesnažím! A kamarádky jsme. Mám tě ráda ❤
Rose: To jsem před tou školou dneska viděla 🙅
Lena: Jsme nejlepší kamarádi nic víc nic míň
Rose: No jasně... kamarád taky rád
Lena: Rose... tohle bych ti neudělala
Rose: Jak to dokážeš? 😑
Lena: Jen řekni jak
Rose: Přestaň se s ním bavit! 😉
Lena: Můžu si to promyslet?
Rose: Kdyby si mě měla ráda, tak si to nepotřebuješ promýšlet 🙅
Lena: Mám tě ráda, ale pochop, že jeho mám taky ráda ❤
Rose: Ale semnou se bavíš déle
Lena: Jo to je pravda, ale...
Rose: Takže mi ho chceš přebrat!
Lena: Ne nechci, jen chci čas na rozmyšlenou o nic víc tě neprosím 😢
Rose: Fajn...
Lena: Děkuju ❤
Telefon jsem odložila a přemýšlela, jak se mám rozhodnout. Když se rozhodnu pro Maca ztratím Rose, která semnou vyrůstala a vždycky tu byla pro mě, ale když se rozhodnu pro Rose, tak ztratím Maca. Kluka, který mi neuvěřitelně přirostl k srdci. Ať udělám největší kravinu rozesměje mě. Můžu s ním ve všem počítat a je tady pro mě 24/7.
,,Co se děje princezno" přisedl si Mac a já až teď zaregistrovala slané kapky. Sedla jsem si na jeho stehno a hlavu mu zabořila do krku, kde jsem vdechovala jeho vůni.
,,Bude to bolet?" Zeptala jsem se. Koukla jsem se na něj a sychtala jeho nechápavý pohled.
,,Ne to co myslíš ty blbečku" zasmála jsem se, když jsem si všimla jeho perverzního obličeje ,,Vy kluci snad myslíte jenom na jedno ne?"
,,Někdy možná" uchechtl se a zadíval se na černé nebe, které zdobily hvězdy.
,,Když máš na to takovou chuť, proč si ještě panic?" Zaklonila jsem hlavu a také se zadívala na oblohu.
,,A jak víš, že jsem ještě panic?" Přemístil na mě svůj pohled.
,,Ještě nikdy si neměl holku" koukla jsem se na něj ,,A vím, že holku na jednu noc, by si neměl na to tě znám, až moc dobře" usmála jsem se na něj.
,,Tak to jsme na tom stejně" uchechtl se. Nemůžu se vzdát Maca, ale ani Rose. Jsem v bludišti a nevím kudy kam.
,,Co tě trápí?" Zeptal se ustaraně
,,Maci... kdyby sis měl vybrat mezi dvěma kamarády koho by sis vybral"
,,Asi toho koho znám déle, víc si s ním rozumím a podle toho jak se ke mně chová, ale proč?"
,,Ale jen mě to zajímalo" mávla jsem ruku na náznak toho, že to nemá řešit. Kolem nás procházela nějaká parta a jedena holka mi byla vážně povědomá
,,Kate?"
,,Li-Leno?" Rozběhli jsme se k sobě a objali, tak moc mi chyběla.
,,Běžte napřed pak vás doženu" řekla Kate a její parta šla. Sedli jsme si na lavičku za Macem.
,,A tohle je tvůj?"
,,Jen kamarád... Maci tohle je Kate" ukázala jsem na roztomilou brunetku ,,Kate tohle je Marcus" podali si ruce a začali se představovat. Povídali jsme si asi hodinu, ale pak si povídali jenom Mac a Kate. Mě si vůbec nevšímali. Pořád se na sebe usmívali a Mac ji pořád chválil... jednoduše řečeno ji balil. Šla jsem dovnitř, ale oni si toho vůbec nevšimli a přesně v tuhle chvíli jsem si přišla jako vzduch.
,,Ty už jdeš spát?" Zeptala se Lisa, když jsem procházela kuchyní do pokoje, kde spíme.
,,Jo" pípla jsem a šla dál. Převlékla jsem se do pyžama a sedla si na postel.
,,Děje se něco?" Zeptal se Tinus, který stál ve dveřích.
,,Ne... jsem jen unavená" povzdechla jsem si.
,,Dobře, ale víš, že kdyby něco můžeš mi to říct" usmál se a sedl si vedle mě. Lehce jsem přikývla. ,,To pyžamo ti vážně sluší" uchechtl se a poukázal na mé pyžamo s gumítkama.
,,Blbečku a děkuju" objala jsem ho. Měla jsem ho mega ráda... oba dva, ale u Mace se cítím jinak než u Tiniho.
,,Dobře se vyspi" vtiskl mi pusu do vlasů a odešel. Lehla jsem si a přemýšlela, jak se mám rozhodnout...
Hi guys ✌
Jaká je vaše oblíbená písnička? 😇
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
FanficDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...