20 🔥

782 40 24
                                    

Dole mi prosím odpovězte 🙏❤

LENA:

Zaklepala jsem na Lisu a čekala, až mi svolí, že můžu vejít.

,,Dále" otevřela jsem dveře.

,,Víš chtěla bych ti poděkovat, že jsi mě dala dohromady s Macim. Tak mě napadlo, že by jsme si mohli zajít na večeři, jen my dvě"

,,Dobře" souhlasila.

,,Takže v osm se sejdeme v té restauraci na náměstí"

,,My nepůjdem spolu?" Hodila na mě nechápající pohled.

,,Musím si ještě něco zařídit" pokrčila jsem rameny.

,,Fajn"

,,Tak zatím" usmála jsem se a vypadla z pokoje.

Me: hotovo ❤

Mac: Taky ❤ Tinus někam vypadl prý, že se sejdeme, až v té restauraci, ale já musím hlídat Emmu, protože naši jeli pryč 😑 Nechceš přijít? 😏

Me: Fajn za chvíli jsem tam 😘

Mac: ❤❤❤

Hodila jsem na sebe nějakou mikinu, kterou jsem našla a obula jsem se.

Zazvonila jsem a čekala než mi někdo otevře.

,,Jé ahoj Leno" usmála se na mě malá Emma a odstoupila od dveří, abych mohla vejít.

,,Kde máš bráchu?"

,,Je na telefonu a s někým si píše" mávla Emma rukou.

,,A co chceš dělat?" Nadzvedla jsem obočí.

,,Chtěla jsem udělat pizzu"

,,Tak jdeme na to"

*
*
*

,,Teďka musíme chvíli počkat" zavřela jsem troubu a otočila se na Emmu, která seděla na barové židli.

,,Ty máš přítele, že jo?" Podívala se na mě zvědavě Emma.

,,Mám, ale jak to víš?" Nechápu jak o tom může vědět, protože s Macem nás ještě neviděla a ani jeden jsme ji o tom neříkali.

,,Máš fialový krk" ukázala na můj krk.

,,Cože?!" Emma vzala telefon a vyfotila mi krk.

,,Blbeček" zamumlala jsem si pro sebe.

,,Páni ten kluk si tě musí hodně vážit, když tě má tak označkovanou" zasmála se Emma.

,,Čemu se směje?" Přišel za námi Mac.

,,To je jedno" mávla jsem rukou.

,,Copak ty už sis dopsal se svojí holkou?" Podívala se na něj Emma.

,,Já jsem si psal s Tinusem" ohradil se.

,,A navíc proč bych si s ní měl psát, když ji mám u sebe" přitáhl si mě za pas blíž.

,,Ty a Lena?! Kdy?!"

,,Na tý stezce"

,,Myslím že sis líp vybrat nemohl. Je hodná, milá, vtipná, chytrá a obětavá. Navíc vám to spolu sluší" cítila jsem, jak mi tváře hoří. Hlavu jsem schovala Macimu do krku.

,,Já vím" zazubil se ,,Navíc, i když je červená tak je se-" zarazil se Mac ,,Pěkná"

,,Pravda a je mnohem lepší, jak Rosalinie či jak se to jmenuje. Byla tady jednou a já mysela, že jí něčím přetáhnou po hlavě" zasmáli jsme se.

,,Jinak se jmenuje Rosaline" opravil ji Mac

,,Koho to zajímá" mávla rukou.

*
*
*

,,Leno" řekla ospale Emma

,,ano?"

,,Mám tě ráda"

,,Já tebe taky" zhasla jsem a potichu zavřela dveře.

,,A mě máš taky ráda?"

,,Ne... tebe miluju" spojila jsem naše rty. Marcus si vyžádal přístup do mých úst, který jsem povolila. Prozkoumával každičké místo. Poté se přemístil na můj krk, kde začal dělat značky, kterých tam už bylo dost.

--------------13+--------------

,,Maci tady ne" zasmála jsem se. Chytil mě za ruku a táhl mě k němu do pokoje.

Natiskl mě na stěnu a začal mě hladově líbat. Rukama jsem mu zajela pod tričko, kde jsen obkreslovala jeho svaly. Odtáhl se od mých rtů. Toho jsem využila a sundala mu tričko. Stejně tak on mně. Přemístil se k mým ňadrům, se kterými si pohrával.

Když ho to přestalo bavit, tak mi stáhl kalhoty a přemístili jsme se do postele.

,,Vážně to chceš? Ještě můžu přestat" podíval se na mě.

,,Už nemluv" přisála jsem se na jeho rty. Cítila jsem jak do mě vjel dvěma prstama. Postupně zrychloval a tím mě donutil se prohnout v zádech.

Když jsem zavzdychala jeho jméno spokojeně se usmál. Prsty ze mě vytáhl a já nás přetočila. Ležela jsem nad ním a líbala ho. Pohla jsem mojí pánví proti jeho a on zavzdychal. Pohyb jsem ještě několikrát zopakovala. Poté jsem jeho 'kamaráda' jemě zmáčkla.

Marcus si stáhl boxerky a chystal se do mě vniknout, ale zastavil se

,,Klidně řekni a přestanu" lehce jsem přikývla. Opatrně ho do mě vsunul a čekal než si zvyknu. Marcus začal pomalu pohybovat pánví. Bolí to.

Postupně bolest začíná odeznívat a já cítím jen vášeň. Užívám si to. Po pokoji se rozléhají naše vzdychy, i když myslím, že se nerozléhají jenom po pokoji...

Mám otázku 💜 Měli by jste zájem o NOVÝ příběh? 😏❤

Lisa and Lena VS Mac and TinusKde žijí příběhy. Začni objevovat