LISA:
Šla jsem se vysprchovat, protože jsem za hodinu měla jít s Lenou na tu večeři. Umyla jsem si tělo, vlasy, které jsem si vyfénovala.
Nanesla jsem lehké líčení a oblékla se. Vzala jsem si klíče, peněženku a mobil. Zajímalo by mě co Lena má, že nejde z domu.
Obula jsem se a mohla jsem jít do restaurace.
Otevřela jsem dveře a rozhlížela jsem se, jestli někde neuvidím moji kopii. No neúspěšně. Vyhlédla jsem si stůl, ale zastavil mě číšník.
,,Lisa Mantler?"
,,Ano to jsem já"
,,Pojďte za mnou. Ukážu vám váš stůl"
Následovala jsem ho, až do odlehlejší části restaurace.,,Tady je váš stůl" ukázal na stůl, kde seděl Tinus?! Koukali jsme se na sebe docela dost zmateně.
,,Ehm... měla tady být Lena"
,,Ne Mac" protestoval
,,Ale Lena mi říkala, že půjdeme-" zarazila jsem se.
,,Aha" řekli jsme oba naráz, když nám došlo co se tady děje.
,,Tak asi máme oslavovat jen my dva"
,,Fajn, tak se posaď" sedla jsem si k Tinusovi a dali se do řeči.
*
*
*,,Tak jdeme" řekl Tinus, když zaplatil. Byla jsem trošku opilá, protože jsem vypila celou láhev vína.
Procházeli jsme kolem nějakého domu, kde se konala nějaká párty.
,,Jdeme tam" ukázala jsem na dům a šla dovnitř. Byla tam asi půlka školy, ale to mě vůbec nezajímalo.
Než jsem došla do kuchyně, tak se mě ujal nějaký kluk, který do mě začal lít alkohol. Nevadilo mi to, protože dneska jsem se chtěla hlavně bavit a oslavovat, že moje milovaná sestřička je s Macim.
,,Teď to tady pořádně rozjedem!" vylezla jsem na stůl a začala na něm tancovat. Všimla jsem si Tinuse, který šel ven. Neřešila jsem to a dál tancovala.
MARTINUS:
Snažil jsem se dovolat Leně, ale nezvedala to, takže si musím poradit sám. Bude to těžké, protože Lisa když má v sobě alkohol, tak se ke všem lísá. Nevím, jak dlouho se udržím, protože mé city k ní jsou opravdu velké.
Vešel jsem dovnitř a myslel jsem, že špatně vidím. Lisa tancovala na stole, ale už bez trička a nějaký kluk ji tam osahával. Krev se ve mně vařila. Šel jsem k nim. Lisu jsem stáhl k sobě do náruče a odnesl ji před dům, kde se párty konala.
,,Co si jako dělala?!"
,,Tancovala" pokrčila rameny ,,Tinusku já chci tančit" ruce mi omotala okolo krku a snažila se pohybovat.
,,Liso kde máš tričko?" Ne že by se mi pohled na ni nelíbil, právě že naopak. Vypadá hrozně sexy v té krajkové podprsence.
,,Někde v davu" zasmála se.
,,Panebože kolik si toho vypila? Vůbec tě nepoznávám" zakroutil jsem hlavou.
,,Já jo" zasmála se ,,Ty jseš Margignus Gunnarsen můj nejlepší kamarád"
,,No jasně Margignus" uchechtl jsem se.
,,Je mi zima jdeme domů" chtěla jít, ale málem spadla. Nebýt mých rychlých reflexů, tak leží rozpláclá na zemi. Sundal jsem si mikinu a podal jsem ji Lise, ať si ji obleče.
,,Panebože ukaž" zasmál jsem se, když si hlavu strkala do rukávu. Pomohl jsem ji a pak jsme šli domů.
,,Miluju vás!" Zakřičela snad přes celý Trosfors
,,Liso potichu" zasmál jsem se ,,Všichni už spí"
,,Já ne" zasmála se.
,,Máš klíče?" Zeptal jsem se ji, když jsem stáli před jejím domem.
,,Ne musela jsem je ztratit" rozesmála se.
,,Změna plánu budeš spát u mě" Nebudu budit její rodiče. Navíc kdyby ji viděli v tomhle stavu asi by se hodně divili, protože Lisa nikdy ještě nepila, až dneska. Zítra ji bude pěkně blbě.
,,Teď buď potichu jasný" přikývla. Vešli jsme dovnitř. Sundali jsme si boty a šli do mého pokoje. Potichu jsem zavřel dveře, abych nevzbudil Maca.
,,Máš hlad?" Podíval jsem se na Lisu
,,No něco bych si dala, ale ne jídlo" projela mě od hlavy k patě. Tinusi nesmíš! Nepoddej se jí! A o co se asi snažím?
,,Fajn, tak ti donesu aspoň pití"
Došel jsem do kuchyně. Nalil jsem nám vodu, protože to ji udělá nejlépe. Všiml jsem si, že Lena tady má telefon, což znamená, že tady je nebo byla.
,,Tady máš" podal jsem Lise skleničku, když jsem přišel nahoru. Vypila ji na ex. Svojí jsem položil na noční stolek. Ani jsem se se nestihl vzpamatovat a už jsem cítil ty jemné polštářky na těch svých. Chutnají přesně tak, jak jsem si představoval.
,,Ne jseš opilá" odtáhl jsem se od ní.
,,Budu si to pamatovat věř mi" zamumlala a zase napadla mé rty. Všimla si, že váhám, takže napadla mé slabé místo, které hnedka zaragovalo. Teď už nemůžu couvnout...
minule jste si vyhlasovali nový příběh, tak se vás ptám jaký chcete. Buď Lisa, Lena, Marcus a Martinus nebo bude konečně změna a bude to Lisa a Martinus nebo Marcus a Lena? 😏❤
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
FanficDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...