Ráno mě probudila nějaká rána. Otevřela jsem oči a venku řádila bouřka. Otočila jsem se na druhou stranu a narazila do Martinuse.
,,Moje hlava" postěžoval si Martinus. Uchechtla jsem se a tím jsem na sebe připoutala pozornost.
,,Pamatuješ si včerejší večer?" Zeptala jsem se ho s nadějí, že dostanu jeho krásnou mikinku.
,,Žádnou mikinu nedostaneš" vyplázl na mě jazyk.
,,Škoda, už jsem se těšila" položila jsem si hlavu na jeho hruď a poslouchala tlukot jeho srdce.
,,Byla si úžasná" pochválil mě Tinus.
,,Já vždycky" zazubila jsem se.
,,Tak to já nevím, když jsme spolu spali jednou" řekl to přesvědčivě.
,,Dvakrát" opravila jsem ho. Cítila jsem na sobě jeho pohled, tak jsem se na něj taky podívala.
,,Pamatuju si to. Ty si nechtěl, protože si se bál, že si nebudu nic pamatovat, ale já zaútočila na tvé slabé místo" uchechtla jsem se nad tou vzpomínkou.
,,Něco jsem ti chtěl říct" nadechl se, aby mohl pokračovat, ale dveře od pokoje se otevřeli.
,,Co to?" Rozhlédl se po pokoji Marcus ,,To nemyslíte vážně, že ne?!" Podíval se na nás.
,,Marcusi co se- ouu" řekla Lena, když nás viděla.
,,My na vás počkáme dole" řekla Lena a i s Marcusem odešla dolů. Musela jsem být červená, jako rajče.
,,Sweetie jseš červená, jak rajče" zasmál se Martinus. Po tomhle jsem zrudla ještě víc.
,,Pojď sem" Lehla jsem si na něj celou váhou a hlavu jsem schovala do mezery mezi ramenem a hlavou.
,,Měli bychom jít za nimi" řekla jsem, když už jsme nějakou chvíli leželi v posteli.
,,Vždyť oni jsou vlastně dole" plácl se Tinus do čela. ,,Rychle nebo nás Marcus zabije" oba jsme vystřelili z postele. Navlékli jsme si spodní prádlo já na sebe hodila Martinusovo tričko, zatím co Martinus šel jen v teplákách. Seběhli jsme schody a oba dva byli v obýváku.
,,Co to mělo znamenat?" Zeptal se v klidu Marcus.
,,No..." přemýšlela jsem co mám říct.
,,Já a Lisa jsme..." zamyslel se Martinus. Marcus se na něj nasraně koukl.
,,Takže vy jste si to vážně rozdali u mě v pokoji a v MÝ posteli?!" Vykřikl, až jsem se lekla, takže jsem se natiskla na Martinuse.
,,Jo" zazubil se pyšně Martinus
,,A to jako nemáš svůj pokoj?"
,,Mám, ale ona si semnou hrála" obhájil se Martinus. Nastalo ticho. Všichni jsme se po sobě koukali, až jsme se všichni začali smát.
Smích nás přešel, když jsme uslyšeli klíče v zámku. Emma a kluků rodiče se vratili od tety.
,,Ahoj ja-" zarazil a se Gerd-Anne, když mě viděla stát jen v tričku.
,,Co jste cel-" zarazil se i jejich taťka, když mě viděl. Malá Emma jen tiše stála a pozorovala nás.
,,Vysvětlíte mi to?" Podívala se na nás Gerd-Anne.
,,Mami oni měli sex" uculila se malá Emma.
,,Emmo!" Okřikl ji taťka.
,,No..." polkl Martinus
,,Já... já a Lisa spolu chodíme" řekl Martinus a já se na něj překvapeně podívala.
,,Tak to gratuluji, ale běžte se obléct" řekla Gerd-Anne. Poslechli jsme ji a šli jsme nahoru. U Marcuse jsme si pobraly svoje věci a já si oblékla džíny a nechala si Martinusovo tričko, protože Martinus mi utrhl nějaké knoflíky. Šla jsem za Martinusem, abych se ujistila jestli je všechno mezi námi v pohodě.
,,Můžu?" Nakoukla jsem dovnitř.
,,Pojď" sedla jsem si na postel a podívala se na něj.
,,Takže... my spolu chodíme?" Podívala jsem se na něj.
,,Liso od doby, kdy jsme se začali bavit ses mi líbila. Strašně moc jsem si přál, aby jsi byla jenom moje, ale chce tě hodně kluků, takže je skoro nemožné aby sis vybrala mě" sklopil pohled k zemi.
,,I nemožné se může stát skutečností" mrkla jsem na něj.
,,Jak to myslíš?" Podíval se na mě zmateně.
,,Taky se mi moc líbíš a moc ráda bych s tebou chodila"
,,I já" políbil mě. Spolupracovala jsem.
,,Miluju tě" zamumlal do polibku.
,,Miluju tě" zopakovala jsem.
Hi guys ✌
Tohle je oficiální KONEC!! 😭💔
Kdy chcete, abych vydala novou knížku? 😏❤
Jinak strašně moc děkuju za všechnu podporu u tohohle příběhu. ❤ Strašně moc děkuju za komentáře, které mi vždycky dokážou zvednout náladu, takže strašně moc děkuju těm, co si najdou čas a napíší nějaký hezký komentář, který mě vždycky potěší ❤
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
FanfictionDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...