9 🔥

806 48 14
                                    

LISA:

Nemohla jsem to vydržet a tak jsem si hlavu položila na jeho hruď. Myslela jsem, že spí a o to víc mě zaskočila jeho rekce. Rukou mě hladil po boku a na tváři se mu rýsoval úsměv.

,,Jsem neodolatený"

,,A namyšlený" dodala jsem.

,,Lis..." prolomil ticho.

,,Ehm?" Zamumlala jsem mu do hrudi.

,,Mám tě rád" po tomhle jsem zvedla hlavu a koukla se na něho.

,,Co si měl?" Zeptala jsem se.

,,Nic jsem neměl" uchechtl se ,,Prostě říkám jen co cítím" usmál se na mě upřímným úsměvem, který jsem si hned zamilovala. Lehla jsem si zpátky a vdechovala jeho osobitou vůni. Ale tady se někomu líbí jeho přítomnost uchechtlo se podvědomí a já se od něj rychle odtáhla, protože mělo pravdu. Užívala jsem si jeho přítomnost.

,,Copak bojíš se, aby si se do mě nezamilovala?" Uchechtl se Tinus.

,,Zamilovala? Já do tebe?" Zasmála jsem se ,,Spíš ty do mě" řekla jsem sebejistě.

,,Ale prosím tě" zasmál se a stáhl si mě zpátky na jeho hruď.

,,Tini?" Ozvala jsem se a začala malovat nesmyslné obrázky na jeho hruď. Něco zamumlal a čekal, co ze mě vypadne.

,,Taky tě mám ráda" usmála jsem se ,,A tak jsem si říkala, že by jsme mohli být kamarádi... všichni čtyři"

,,Souhlasím" natiskla jsem se k němu ještě blíž a zavřela oči.

*
*
*

Ráno jsem se probudila v prázdné posteli a všude byl klid. Oblékla jsem se a šla se podívat, kde všichni jsou. V kuchyni byla Lena, Tinus a Mac, který se roztahoval všude, kde mohl.

,,Kde jsou naši a Emma?" Zeptala jsem se a Tinus se na mě koukl a usmál se.

,,Prosím tě, šli do zoo" mávl rukou a už se chystal na svojí snídani. Sedla jsem si na něj a kousla si do jeho chleba s nutellou.

,,Hej!"

,,Máš to dobrý" zasmála jsem se s plnou pusou, ale chleba jsem k němu natáhla, aby si mohl taky kousnout a neumřel mi tady hlady.

Mi? Vážně jsem řekla mi? Líbí se ti! Ha teď se z toho nevyktoutíš.

Pořádně jsem se zakousla do chleba a teprve teďka si všimla Maca a Leny.

,,Proč tak koukáte?" Zeptal se Tinus.

,,Od kdy se spolu bavíte?" Zeptala se Lena.

,,Od včerejška a vy?" Zeptala jsem se, protože mi bylo jasné, že se spolu také baví.

,,Asi dva dny" řekla Lena a začala se smát.

,,Co je?" Koukla jsem se na ni a pak na Maca a Tinuse, kteří se začali také smát.

,,Brouku máš Nutellu na nose" zasmál se Tinus. Rychle jsem si to otřela a dojedla Tinusuv chleba. Leně zazvonil telefon, který oznamoval příchozí zprávu. Když se Lena na to koukla úsměv z tváře ji spadl. Podala mi telefon a tak jsem si to přečetla

Justin: byla to chyba... měli jsme zůstat my dva ❤ miluju tě doteď 😭❤

Koukla jsem se na Lenu s pohledem jestli můžu odepsat. Kývla a tak jsen to udělala.

Lena ❤: Už mi nikdy nepiš!

Justin: Je mi to líto 😢

Lena ❤: Už dávno nejsem tvoje a nebudu! Tak už nikdy nekontaktuj mě! Nenávidím tebe!

Justin: Je mi to líto 😭

Lena ❤: Promiň, ale ty jsi mě podváděl půl roku a já se k tobě mám vrátit? Ne děkuju pěkně 😘 Nepiš mi! Mám se bez tebe dobře jasný?! Našla jsem si nové kamarády, které za nic na světě nevyměním 🔐 Nazdar!

Telefon jsem vrátila Leně a šla si lehnout do pokoje. Během chvilky přišli i ostatní.

,,Vidím to na den strávený v posteli" řekla Lena a Mac přikývl.

,,Bože" protočila jsem očima.

,,Jdeme na kafe?" Zeptala jsem se. A všichni přikývli.

Došli jsme do nejbližší kavárny. Sedli jsme si a hned se u nás obejevili dvě servírky. Nechápu proč tady jsou dvě. No odpověď se mi hned dostala, když začala ta bruneta flirtovat s Tinim a ta blondýna s Macem. Kluci si s nimi povídali a nás si vůbec nevšímali. S Lenou jsme si vyměnili nasrané pohledy a šli zpátky na hotel. Obě dvě jsme sebou pleskli na postel.

,,Nechápu proč nás tam vůbec brali, když flirtovali s těmi štětkami" byla jsem naštvaná hodně naštvaná. Nelíbilo se mi, že ta kráva má Tiniho u sebe a já ne.

,,Nežárlíš náhodou?" Zeptala se Lena a na tváři ji pohrával úšklebek.

,,A na co jako?" Uchechtla jsem se

,,Na tu brunetu co flirtovala s Tinim?" Zasmála se Lena

,,Ne! Jsme jen kamarádi" radši jsem zapla televizi a koukali jsme se na nějaký film, který zrovna dávali.

Hi guys 😜

Doufám, že se vám kapitola líbila😘 Kdo je váš oblíbený zpěvák či zpěvačka? 😏

Lisa and Lena VS Mac and TinusKde žijí příběhy. Začni objevovat