LENA:
Probudila jsem se po zazvonění budíku. Šla jsem do kupelny, kde jsem vykonala hygienu a šla se obléct.
Sešla jsem schody, kde na mě čekala Lisa. Obula jsem se a mohli jsme jít do školy.
Před školou stála parta kluků, mezi které patřil Marcus a Martinus.
,,Ahoj lásko" pozdravil Lisu Luke (kluk z té party. Snaží se ji zbalit už asi dva roky)
,,Nazdar" odsekla mu. Nebyl hnusný byl vysoký, vypracovaná postava, hnědé vlasy, modré oči a úsměv, který dostane skoro každou do kolen, ale asi ji nepřitahuje.
,,Můžu tě doprovodit do třídy?" Usmál se na ni
,,Tak hele-" zarazila se a přemýšlela ,,Vlastně proč ne" pokrčila rameny a spolu odešli do školy. Stála jsem tam a usmála se. Můj pohled spadl na Martinuse. Měl otevřené ústa a koukal na ně dokud nezmizeli ve školní budově.
,,Bacha ať ti do pusy nevletí moucha" zasmála jsem se a jeho parta semnou.
,,O-on a-a... ja-jak" koktal, ale musím uznat, že to bylo roztomilé. No, ale skončilo to rychleji než začalo.
,,Jak se mu může líbit taková... holka"
,,Hele Gunnarsne ty taky nejsi hezký" ušklíbla jsem se.
,,Se koukni na sebe"
,,Koukala, ale ty ne, protože to zrcadlo prasklo" otočila jsem se na patě a šla za Shawnem.
,,Ahoj" pozdravila jsem
,,No ahoj... věděl jsem, že příjdeš" nasadil perverzní úšklebek a za pas si mě přitáhl blíž ,,Bylo mi jasný, že s mladším Gunnarsenem si to neužiješ tak jako semnou" políbil mě a já se okamžitě odtáhla.
,,Musím na hodinu" rychlím krokem jsem došla do třídy a posadila se na své místo. Pořád mi v hlavě zněla ta věta ,,Mladším Gunnarsenem si to neužiješ" co jako? Pokud si pamatuju, tak jsem s ním vůbec nemluvila. Musím se ho zeptat.
*
*
*Zazvonilo na konec poslední hodiny. Sbalila jsem si věci a odcházela jsem jako poslední. Namířila jsem si to ke schodišti, ale u sloupu jsem viděla dvě silulety. Přistoupila jsem blíž a viděla Marcuse a Jess. Smrštila jsem obočí k sobě, když Jess chtěla políbit Marcuse, ale on uhnul a já se usmála. Nevím proč, ale prostě to tak bylo. Marcus se na mě podíval a ústy naznačil ,,help" váhala jsem je to přece Marcus. Kluk kterého nesnáším, ale něco mi říkalo, že nechci, aby ho políbila.
,,Ahoj" pozdravila jsem, když Jess chtěla znovu políbit Marcuse.
,,Nazdar rušíš. Právě tu máme něco rozdělaného" otočila se na mě naštvaně a já nevěděla co teď. Něco mě napadlo, ale nevím jestli toho nebudu litovat.
,,A co máš rozděleného s mým klukem?" Zeptala jsem se. Jess se na mě překvapeně podívala stejně jako Marcus.
,,Nevěřím, že jste spolu. Vždyť se nesnášíte" zasmála se Jess.
,,Ale to už je za námi" mávla jsem rukou.
,,Vážně?" Nadzvedla obočí ,,Dokaž to" založila si ruce na hrudi a já se koukla na Marcuse. Oba dva jsme věděli, že jsme v prdeli. Pak jsem dostala nápad. Přistoupila jsem k Marcusovi a ruce mu obmotala okolo krku, poté jsem si ho přitáhla na rty. Byl překvapený, ale nakonec začal spolupracovat a ruce mi obmotal okolo pasu.
,,No ty vole!" Vykřikla Jess a odešela. Rychle jsem se od Marcuse odtáhla a podívala jsem se mu do očí.
,,Děkuju" usmál se, ale tenhle úsměv byl kouzelný... upřímný.
,,No máš zač. Teď si musím jít vyčistit pusu savem" ušklíbla jsem se a šla jsem domů.
*
*
*Obula jsem si boty a namířila jsem si to za Martinusem. Zazvonila jsem na jejich dům a během chvilky mi otevřel Marcus.
,,Co je?" Zeptal se otráveně. Rychlá změna nálad.
,,No za tebou nejdu, takže uhni" vešla jsem dovnitř. Vyzula jsem se a šla do Martinusova pokoje. Zaklepala jsem a vešla dovnitř.
,,Ježiš co chceš?"
,,Martinusi potřebuju se tě na něco zeptat" sedla jsem si na kraj postele.
,,Mluv"
,,Dneska jsem mluvila ze Shawnem a říkal něco, že věděl, že přijdu, protože jsem si to s tebou prý pořádně neužila. A já si ani nepamatuju, že jsme spolu mluvili nebo že jsem s tebou někam šla" Martinus se na mě zmateně koukal a pak mu asi něco došlo.
,,Ten idiot si tě spletl s Lisou... Na té párty se ji pokusil znásilnit a já ji zachránil" pousmál se a pak nasadil obvyklý výraz.
,,Znásilnit?"
,,Jo... brečela tak jsem ji odvedl domů a počkal až usne"
,,Panebože... Martinusi děkuju i za ní" usmála jsem se na něj a šla domů.
Doma jsem se vysprchovala a lehla si do postele. Myslela jsem na ten polibek s Marcusem... nelíbilo se mi to, že se mi to líbilo. Ledová královna nám roztává láskou Nesnáším ho! A nenalháváš si to? NE! Zakřičela jsem na své svědomí a položila se do říše snů.
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
أدب الهواةDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...