LISA:
,,Cože?!" Vykřikla Lena, když jsem ji řekla o Rose a Jess.
,,Je to tak a Mac je kvůli tomu dost špatný, že se s ním nebavíš"
,,Liso, ale jak jsem mu chtěla říct, co k němu cítím, tak se líbal s Rose" sklonila pohled k sobě do klína.
,,Cože? Cože? A cože?" Koukala jsem na ní, jako kdyby si to vymyslela
,,Je to pravda... bolí to"
,,Len, ale oni spolu nic nemají"
,,Ale já je viděla!"
,,Tak si s ním promluv a on ti to vysvětlí" usmála jsem se na ni.
,,Nechci s ním mluvit a už vůbec nechci slyšet, že je s Rose. Lis je mi špatně, takže půjdu spát" přikývla jsem a odešla jsem z jejího pokoje.
Sedla jsem si dolů do obýváku a snažila se koukat na televizi.
,,Jdeme ke Gunnarsenům, takže kdyby něco tak přijďte" usmála se na mě mamka a vlepila mi pusu do vlasů.
Když odešli, tak jsem si pustila písničky a jen tak ležela na pohovce.
Skoro celou dobu mi tam hráli písničky, které jsme poslouchali s Rose a Jess, takže jsem byla ráda za příchozí zprávu, i když to bude zase od nějakého kluka, který mě chce zbalit.
Tinus: Proč si nepřišla? 😢
Lisa: Nemám náladu
Tinus: Stalo se něco? 😮
Lisa: Ne...
Tinus: Fajn ❤
Mobil jsem zamkla a koukala do stropu dokud mě nevyrušil zvonek. Vykašlala jsem se na to, ale když jsem uslyšela klíče v zámku, tak jsem dostala trochu strach.
,,Liso?!" Rozlehlo se domem a už podle hlasu jsem poznala o koho jde.
,,Tady!" Zavolala jsem na zpátek ,,Co tady děláš?"
,,Myslíš, že když mi napíšeš, že ne, tak nevím pravdu?" Uchechtl se a sedl si vedle mě. Hlavu jsem si položila na jeho stehno, takže jsem na něj dobře viděla.
,,Jde o to, že Lena viděla Marcuse jak se líbal s Rose proto odešla ze školy... ranilo ji to" Tinus si povzdechl, takže o tom ví.
,,Vím" odmlčel se ,,Ale on ji nelíbal. Rose líbala jeho a zrovna tam přišla Lena" rukou mi začal prohranovat valsy a musím říct, že je to příjemné.
,,Liso Mac Lenu potřebuje jako kyslík, protože-" stichl, protože asi řekl něco co neměl.
,,Protože?" Podívala jsem se do těch jeho krásných očí.
,,Ji miluje" vydechl, jako by mu to vadilo.
,,A ty taky?" Zeptala jsem se nejist, protože si nejsem jistá jestli chci znát odpověď.
,,Ne" oddechla jsem si a on se usmál.
,,Takže ona miluje jeho a on miluje ji, ale ani jeden to nedokáže říct" ujistila jsem se.
,,Přesně" potvrdil to Tinus.
,,A co kdyby jsme s tím něco udělali?" Zakmitala jsem obočím.
,,No" zamyslel se Tinus ,,Pro ty dva všechno" usmál se na mě.
,,Fajn, takže by to chtělo nějaký plán, takže se zítra sejdem a kdo bude mít lepší nápad, tak ten uskutečníme"
,,Dobře, ale teď by si za ní měla jít... potřebuje tě" přikývla jsem a s Tinusem jsem se rozloučila.
Potichu jsem zaklepala, kdyby spala a otevřela jsem dveře.
Ležela na posteli a svůj pohled upírala do stropu. Sedla jsem si na postel a pozorovala ji.
,,Proč miluju?" Přerušila ticho, které mezi námi už nějakou dobu panovalo.
,,Brečíš, protože jsi smutná. Křičíš, protože jsi naštvaná. Směješ se, protože jsi šťastná. Miluješ... protože prostě miluješ"
,,Vždy, když ho vidím, tak můj mozek přestane fungovat a mé srdce vynechá pár úderů. Hned poté se rychle rozbuší a nepřestane dokud zase nezmizí z dohledu" usmála jsem se. Je to krásné být zamilovaný a obzvlášť, když ti ten druhý city opětuje.
,,No, ale co ty?" Nechápavě jsem se na ni koukla ,,Každý den ti píšou kluci, tak mi neříkej, že by se mezi nimi nějaký nenašel" uchechtla se.
,,Ne není" zakroutila jsem hlavou.
,,Ale tak někdo se ti líbí ne?" Zmateně se na mě koukla.
,,No asi jo" přikývla jsem.
,,A znám ho?" Nadzvedla obočí a koutky se ji zvedli do úsměvu.
,,Jo, ale vypadá, že ti je líp, tak co kdybychom se šli kouknout na nějaký film?"
,,Dobře a nechceš napsat i Tinusovi?"
,,Ale to by znamenalo, že přijde i Mac"
,,A komu to vadí?" Uchechtla se. Vypadá, že stará Lena je zpátky.
,,Je to kámoš" Lena nějak rychle mění názor ne? Ale tak co, aspoň to bude jednodušší dát je dohromady.
ČTEŠ
Lisa and Lena VS Mac and Tinus
FanficDlouhé roky se nesnášeli. Dělali si naschvály, jen aby ty druhé ponížili... Byli nuceni se usmířit a tak taky udělali... Pomáhali si, také se poznali a nakonec se z nich stali přátelé, které nikdo nikdy nerozdělí... Ale jeden cit je nejmocnější a...