13 🔥

734 42 6
                                    

LISA:

I s Martinusem jsme šli na poslední dvě hodiny, které tvořila matematika a moje "milovaná" občanka. Sedli jsme si do lavice a povídali jsme si dokud nás nepřerušila nejotravější věc. Školní zvonek.

Učitelka, tam začala zase říkat nějaké kraviny a tak jsem se rozhlížela po třídě. Všimla jsem si, že tady není Lena. Bylo mi to divné, ale tak jsem si říkala, že se někde zdržela.

Když ani po čtvrt hodině nepřišla začala jsem být nervózní. Vytáhla jsem telefon a napsala jsem ji zprávu.

Lisa: vyučování už začalo, tak kde jsi?

Čekala jsem jestli odepíše. Každou chvíli jsem kontrolovala telefon, ale když pořád nic, tak jsem začala být nervózní ještě víc. Prsty jsem začala klepat do lavice a tím jsem přilákala pozornost Tinuse, který semnou seděl.

Ruku mi položil na tu mojí, abych nepřilákala pozornost učitelky. Usmála jsem se, když jsem se podívala na naše ruce.

,,Co se děje?" Koukl se na mě s těmi jeho čokoládkami, ve kterých poletují jiskřičky.

,,Lena... není tady" koukl se na místo, kde by právě měla sedět, ale byl tam jenom Mac.

Mac ukázal na místo Leny a mi jen pokrčili rameny.

Když konečně zazvonilo snažila jsem se dovolat Leně, ale nezvedala to. Přešlapovala jsem z nohy na nohu a snažila se ji dovolat.

,,Pořád nic?" Ozvalo se za mnou a já nadskočila, jak jsem se lekla. Otočila jsem se a byl tam Tinus. Kousek za ním stála celá jeho parta.

,,Ne... mám o ní strach"

,,určitě je v pořádku" přistoupil k nám Luke. Usmála jsem se na něj a vklouzla mu do objetí, které mi opětoval.

*
*
*

,,Leno!" Zavolala jsem do domu, ale žádná odezva. Vyšla jsem schody a šla do jejího pokoje.

Už když jsem stála před dveřmi se ozývali tiché vzlyky. Otevřela jsem dveře a pohled mi spadl na špinavou blondýnkou, která plakala na posteli.

,,Co se stalo?" Přisedla jsem si k ní a rukou ji začala přejíždět po zádech, abych ji alespoň trochu uklidnila.

Koukla se na mě s červenýma očima. Bolelo mě vidět ji, jak se trápí, ale nechat jsem ji tam nemohla. Jsme sestry, které stojí při sobě a jsou ve všem spolu.

,,Mac... bylo pozdě" nechápala jsem o čem to mluví, ale tahat jsem to z ní nechtěla, protože jsem viděla, jak moc jí to ubližuje.

Uklidňovala jsem ji dlouho, ale nakonec usnula. Zakryla jsem ji a odešla dolů, kde by na mě měl čekat Tinus.

Otevřela jsem mu a šli jsme si sednout do obýváku.

,,Tak co se stalo?" Pokrčila jsem rameny a sychtala jsem jeho nechapavý pohled.

,,Ona ti nic neřekla?"

,,No... řekla, ale moc jsem to nepochopila" pokrčila jsem rameny a snažila se vypadat v pohodě, i když pohled na Lenu, jak se trápí a já o tom moc nevím. Nevím jak ji mám pomoct a to je na tom to nejhorší... ta bezmoc.

,,Lis" chytil moje ruce do těch svých ,,Snažíš se vypadat v pohodě, ale nejsi... vidím to" pousmál se ,,Jsem tvůj kamarád. Předemnou si nemusíš hrát na silnou... vím jak na tom jsi" vtahl si mě do objetí, které jsem si vážně moc užívala. Cítila jsem se volná, jakoby všechny problémy zmizeli.

*
*
*

Hned, jak mě probudil budík jsem se šla kouknout na Lenu. Otevřela jsem dveře a uviděla ji. Měla velké kruhy pod očima a byla bílá, jak stěna.

,,Panebože ty teda vypadáš"

,,Dík" pousmála se ,,Liso myslíš, že by jsi mohla mamce vyřídit, aby mě omluvila? protože mám horečky a celkově mi není dobře"

,,No jasně" usmála jsem se na ni a šla dolů za mamkou.

,,Mami Leně není dobře a má horečky, takže dneska zůstane doma ano?"

,,To je samozřejmost" usmála se ,,Hnedka ji jdu udělat čaj" kývla jsem a šla se připravit do školy.

Vzala jsem si mandarinku a šla před barák, kde na mě čekaj Gunnarseni.

,,Ahoj" pozdravila jsem je

,,Kde je Lena?" Zeptal se Mac, když neviděl, že jde semnou.

,,Je nemocná, takže zůstane nějaký čas doma"

Šli jsme do školy a hned, jak jsme tam přišli, tak šli kluci ke své partě. Musím říct, že bez Leny to tu bylo takové prázdné. Šla jsem do školy, kde jsem se přezula.

Chtěla jsem jít do třídy, ale potřebovala jsem ještě na záchod.

Seděla jsem zamčená v kabince a zaslechla jsem rozhovor nějakých holek, ale když jsem zaslechla jejich rozhovor....

Hi guys ✌

Je tu další část, ale nevím jak to bude s vydáváním, protože jak začala škola, tak začínají nějaké povinosti 😭 Nejraději bych spáchala sebevraždu než jít do té hrozné školy 🔫 Máte to stejně?

Jinak na mém profilu maky_queen najdete novou knížku, takže když budete mít čas, tak se můžete kouknout ❤

Jinak na mém profilu maky_queen najdete novou knížku, takže když budete mít čas, tak se můžete kouknout ❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Lisa and Lena VS Mac and TinusKde žijí příběhy. Začni objevovat