2 🔥

993 54 2
                                    

,,Cože?!" Vykřikli jsme všichni naráz. (Lena, Marcus a Martinus)

,,Za dva týdny pojedeme do LA... všichni společně" všichni čtyři jsme se falešně usmáli a dojedli svoje jídlo.

Po večeři jsme šli s Lenou do mého pokoje.

,,Já s nima nikam nechci!"

,,Já taky ne, ale když o tom tak přemýšlím..." zamyslela se Lena a já čekala, že na tom najde alespoň něco pozitivního ,,Jo bude to horší než myslíme" Dveře od pokoje se otevřeli a hádejte kdo tam stál...

,,Máme jít za vámi" oznámili nám a rozplácli se na MOJÍ posteli.

,,Super" odfrkli jsme si s Lenou naráz. Lena se koukla na Martinuse a pak na mě. Začala se hrozně smát a všichni tři jsme se na ni koukali jak na debila.

,,Prý ,,Škoda slušelo by vám to spolu" smála se dál, ale už i s Marcusem. S Martinusem jsme se na sebe koukli a pak zase na ně.

,,No když o tom tak přemýšlím..." zamyslela se a koukla se na Marcuse.

,,Jo slušelo by vám to" řekli oba naráz, ale už se nesmáli.

,,Leno vždyť jsme dvojčata a oni taky" ukázala jsem na ně.

,,A co?"

,,Jestli by mi to slušelo s tímhle debilem" ukázala jsem na Martinuse ,,Tak tobě by to slušelo zase s Marcusem"

,,Fůůj" řekli oba naráz. Lena se koukla na hodiny a pak zase na mě.

,,Jdu do sprchy lásko" usmála se Lena a odešla.

,,Kluci!" Zakřičela Gerd-Anne. Oba odešli a já si oddychla. Šla jsem do sprchy.

Oblékla jsem si pyžamo a šla k posteli. Až teď jsem si všimla mikiny na mé posteli. Patřila Martinusovi. Hodila jsem ji na židli a šla jsem spát.

*
*
*

Ráno mě probudil budík, což znamenalo jen jedno... škola. Dneska mi to výjimečně nevadilo, protože se těším až uskutečníme plán na Marcuse a Martinuse.

Nachystala jsem se do školy. Dole jsem si vzala svačinu a už i s Lenou vyšla do školy.

Když jsme přišli do školy, tak jsme si vzali tělocvik a šli se převléct. Oblékla jsem se do černých šortek a bílého tílka. S Lenou jsme šli na hřiště a začali se s učitelkou rozcvičovat.

Po rozcvičce Lena "náhodou" spadla a tak jsem s ní šla do šatny. Do sprch jsme nešli a tak jsme se jen oblékli a tělocviky jsme si šli uklidit do skříňky.  Chvíli jsme si povídali a poté se vydali ke klučičím šatnám i s červenými šatami. Všichni kluci byli už pryč až na Marcuse a Martinuse.

,,Vezmu jim ručníky a ty vem jejich věci tady v šatně" potichu jsem jim vzala ručníky a šla za Lenou. Nechali jsme jim tady červené šaty a utekli s jejich oblečením. Dali jsme ho do skříňky a šli na další hodinu, kterou tvořila matematika. Sedli jsme si akorát zazvonilo. Vešla učitelka a začala něco říkat. Po dvou minutách jejiho "zajímavého" výkladu přišli ti dva.  Měli na sobě červené letní šaty, které jim sahali po kolena. Hned jak jsme je viděli jsme obě propukli v nekontrolovatelný záchvat smíchu, jako celá třída.

,,Mantler!" Vykřikli oba naráz. Byli rudí vzteky, což nás rozesmálo ještě víc.

,,Byli jste to vy?" Zeptala se učitelka.

,,My? To by jsme jim neudělali" uchechtla jsem se.

,,My je máme rády" dodala Lena a měla co dělat, aby se nezačala zase smát.

,,Dobře, když je máte tak rády, tak jim běžte pomoct najít jejich oblečení" ušklíbla se učitelka. Moc dobře ví, jak se nesnášíme, ale obě dvě jsme vstali a šli ven ze třídy.

,,To jste přehnali!" Obě dvě jsme se začali zase smát.

,,Snad jsme vás neschodili před vašemi frajerkami" uchechtla se Lena.

,,Ty víš, že žádné nemáme" zavrčel Marcus.

,,Taky kdo by vás chtěl?"

,,Skoro všechny holky ze školy" zasmáli se.

,,Vážně? A proč žádné nemáte?" Uchechtla jsem se.

,,Protože se nám žádná nelíbí" ušklíbl se Tinus.

,,No jasně" zasmáli jsme se a rozešeli jsme se ke skříňkám. Dali jsme jim oblečení a oni se šli převléct. Během chvilky přišli a vrátili nám šaty. Vše jsme uklidili a šli zpět do třídy.

*
*
*

,,Zítra pátek" vypískla Lena, když vyběhla ze školy. Poskakovala všude okolo a pak zakopla. Letěla přímo na mě, takže jsme obě leželi na zemi.

,,Ježíš už ani chodit neumíte" zasmál se Martinus, který stál kousek od nás.

,,Neschopní" uchechtl se Marcus.

,,Hlavně, že vám všechno jde" odfrkla jsem si

,,My jsme talentovaná dvojčata" usmál se Martinus a obě dvě jsme protočili očima. Oba k nám natáhli ruku, aby nám pomohli vstát. Obě dvě jsme se na sebe koukli a radši vstali sami. Bůh ví co by nám udělali. Oni jen protočili očima a my už jsme si to mířili domů.

Lisa and Lena VS Mac and TinusKde žijí příběhy. Začni objevovat