İnsan duygularından kaçabilir mi ? Duygular içimizde seslerini duyurmak için haykırırken, nasıl kulaklarımızı tıkayabiliriz ki ? Onları duymadıkça acı çekeceklerini, acı çektireceklerini bile bile nasıl duymamazlıktan gelebiliriz ki? Korkaklık mı bu, umursamazlık mı? Buğra'nın ne düşündüğünü anlayamıyorum.Peki ya asıl korkak bensem ?
"Ne düşünüyorsun? "
"Bilmiyorum kafam karışık sanırım."
"Anlatırsan,sana yardımcı olabilirim."
"Neler olduğunu ben de bilmiyorum.Buğra benden kaçıyor.Ben ona korkak olduğunu söyledim. Yanılıyor muyum? "
"Anlattığın kadarıyla yorum yapacak olursam; duygularından kaçmıyor. Sadece seni unutmaya çalışıyor olabilir. Eğer ben aşık olsaydım kesinlikle arkadaş olarak kalamazdım.Buğra da Defne gibi. Deniz'in nasıl olduğunu düşünüyorsan senin de öyle olduğunu düşün. Sonra da bunu ne kadar hak ettiğini.Deniz'i haklı çıkarmaya çalışmıyorum sadece sana durumu dışardan gözlemleme şansı veriyorum.
"Ama bana hiçbir şey anlatmıyor, anlatması gerekmez mi? "
"Gerekmez."
"Of.Unutabilir değil mi ? Acı çekmesini istemiyorum."
"Aşk karşılıklıdır,Kumsal. Eğer karşındaki seni sevmiyorsa ya doğru zaman gelmemiştir ya da gerçekten aşık değilsindir.Durum sadece yanılmadan ibarettir.Gerçek aşkı bulduğunda unutacaktır."
"O zaman unutacaktır.Ben ona karşı bu tarz duyguları çocukken hissetmiştim.İlerde tekrarlaması gibi bir durum olsaydı şimdi ortaya çıkardı.Ona karşı bir şey hissetmiyorum."
"Çünkü hislerinin yönü beni gösteriyor, civciv."
"Engin varken sana ne oluyor be! Seni pis ego yığını!" Ciddi ciddi konuşuyorum bir de bununla, hemen konuyu nerelere çekiyor. O mavi-yeşil gözlerin, koyu kahve ipeksi saçların,yeni çıkmış kirli sakalların, öpülesi dudakların var diye hislerimin yönü neden sana kayacakmış ki! Olmayan hislerimi alet ettiği şeylere bak.
"Kızım Engin kim? Deli etme beni."
"Engin,benim her şeyim."
"Her şeyin? Peki ya ben neyim?"
"Bilmem, sana bağlı." Sana kesin cevap vereceğimi mi sandın? Hah.
"Ne demek bana bağlı?"
"Yaptıkların ve yapmadıklarına göre değişir ne olduğun. Seni henüz tanımıyorum bile. "
"Pekala. Ben şimdi gidiyorum, söylediklerini düşüneceğim." ellerini iki yanağıma koyup okşadıktan sonra alnımı öptü ve arkasını dönüp gitti. Gitti. Kafamda milyonlarca soru işareti bırakıp gitti.
***
-Ya kızlar o kadar yakışıklı ki ben böyle bir şey görmedim. Masmavi gözleri var.Gözleri küçük olmasına karşı o kadar parlak ve dikkat çekiyor ki. Gözlerine hayran kalmamak elde değil. Böyle sarı,açık kahve saçları var. Kahverengi kaşları, sarı sakalları falan tam ideal sarışın. En sevdiğim tonda. Dudakları pespembe benim dudaklarım bile o kadar ilgi çekici değildir.Ya ben aşık oldum galiba.
- Melissa yeter ya, Murat ile öpüştük diyorum anlamıyor musun? İlk öpücüğümdü. Ah. O kadar güzeldi ki. Detayları tabi ki size anlatmayacağım. Kıskançlıktan çatlasanız bile en ufak bir şeyi öğrenemeyeceksiniz.Bir sevgili yapamadınız ya.Ablanızı örnek alın biraz.
- Deniz bana aşık olduğunu söyledi de ben mi yüz vermedim gerizekalı.Hayatımda ilk defa aşık olmuşum. Şansa bakın ki aşık olduğum adam başka birine aşık. Ne mutlu bana.
-Buğra salağına ne demeli. Daha 8 yaşındaydım ben onun hissettiği duyguları tattığımda. Bu salak 10 yılda yeni anlamış.10 yıldan bahsediyoruz.Her şeyin aynı kalacağını mı zannediyordu bu. Ben artık onu sevmedikten sonra onun beni sevmesi ne işe yarar. Bir de bir aydır depresyonda. Salak hala aynı çocuk. Kendi değişemedi diye hiçbir şeyin değişmediğini zannediyor.
- Beni çocuklardan bir kurtarışı var ben böyle bir uçan tekme görmedim. Ya o art arda gelen yumruklar. Allah'ım nasıl bir güçtür o beş çocuğu da yerle bir etti. Sonra beni kucağına alıp taşıdı.O kadar ağlıyordum ki sesim kısılacak diye çok korktum. Göz yaşlarımdan öptü ya var mı böyle bir şey. Göz yaşlarımdan öpüp 'ağlama artık.' dedi. Tabi ki ağlamam durdu. O mutlulukla ağlayabilir miydim ki daha.
-Ne koruması kızım ne saçmalıyorsun sen?Ne oldu dün? Anlat çabuk.Nasıl anlatmazsın bize!
-Ya Kumsal abartma bir şey yok ya. Birkaç çocuk bana sarkıntılık yaptı işte o da kurtardı beni.O kadar güzeldi ki. Başıma gelenlere üzülemedim bile.
-Of.İyi misin? Bir şey olmadı değil mi? Çok korktun mu canım benim ya.
diyerek kollarımı ona sardım. Kızın başına neler gelmiş ya.Hiç haberimiz yok.
-Ya Kumsal çekil şuradan.Bir şey yok diyorum.
-Tamam,tamam.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle telefonumu aramaya başladım. Cebimde yok,yanımda yok,altımda yok,masada yok,yatağımda yok, nerede bu telefon? "Telefonum nerede!" diye ciyaklamaya başladım. Bebeğim o benim. Annesiz ağlar o şimdi.
"Bende."diye seslendi soğuk bir ses. Sesin geldiği tarafa bakmamla çığlık atmam bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSAL
RomanceKumsal ve Temmuz başta olmak üzere Defne,Deniz,Derin,Murat ve diğerleri... Arkadaşlar,aşıklar,hayatlarının en güzel yaşlarında bakalım onları hangi olaylar bekliyor.. *** En çok hayali kurulan yaştır on sekiz. Bu kuralı kimin seçtiği bilinmezken ve...