BÖLÜM 6 ACI

82 1 4
                                    

Geri çekilip gözlerimi açtığımda karşımda Buğra yerine Temmuz vardı. Bana onu ilk gördüğüm andaki gibi bakıyordu .Eğer aşık olsaydım o kişi Temmuz olurdu biliyorum. İnsan hayatının aşkını illk gördüğünde hissedermiş o olduğunu. Böyle bir zırvalık var işte. Eğer doyruysa o kişi Temmuz.

-Kumsal..

İsmim hiç bu kadar güzel gelmemişti. Onun ağzından duymak, büyüleyici sesinin ismimi fısıldaması,... Sadece ismimi söylemesi bile midemde kelebeklerin uçuşmasına neden olabilir mi ?

Bir şey söylemeden tekrar öptüm onu.Şaşırsa da hemen karşılık verdi. Boğuk sesiyle ismimi söylemesinden daha fazla etki yarattı bu midemde. Dudaklarımdan tüm bedenime yayıldı alev topları.

Algılayamadığım ses ayırıyor beni Temmuz'dan."Hayır." Tam öpüşürken ayrılamayız.

-Kumsal..

-Kumsal hadi uyan artık.

Hafif bir rüzgar esintisiyle titredim ve gözlerimi araladım.

"Buğra"

Buğra mı? Cidden mi ? Of.Banane ya ben Temmuz'u göreceğim tekrar."Ayıramazsın bizi kıskanç, ben onu göreceğim açma gözlerimi."

"Uçuyor muyum? Uçuyoruumm " Buğra beni kucağına almış hahah "fırsatçı"

-Bebeğim bir kere de saçmalama yine ne rüya gördün ya

Sırtımın yumuşak zemine temasıyla iyice mayıştım.Alarmın sesiyle uyandığımda -uyanamadığımda- gözlerimi açmaya çalıştım.Açılmıyor. Rüya görmeliyim. Temmuz'la öpüşüyorduk.Ahh Buğra'yla da öpüşüyorduk.

-Aaaaa! Ne yaptım ben?

İkisine birden öpmüş olamam. Ah hiçbirini mi öpmedim. İlk öpücüğüm hala sahibini mi bekliyor yani. Off. Rüya mıydı? Gerçek miydi? Off uyku falan kalmadı!

Kime: Buğra

Ben dün nerede uyuya kaldım?

Oh, neyse ki hemen cevap yazdı.

Kimden: Buğra

Arabadaa ?

Pislik uçan balonlar da mı rüyaydı. Duygusuz! Öküz !

Kime: Buğra

Tamam, yok bir şey.

Off. Hala sevgilim yok. Kendine gel Kumsal ya ne sevgilisi. Iyh. Saçmaladın iyice. Resmen çift kişilikliyim ya.

Ayrıca ne alarmı ya temmuz ayındayız. Ahh temmuz ayı.. Ayı Temmuz ! Kızlarla sinemaya gidiyor pislik. Yok, benim bu ay bu çocuğu ayarlamam lazım. Evrenin de destek olması lazım bu ilişkiye. Off ne ilişkisi ya. En iyisi Defne'den yardım almak.Hem bu sefer ben onu uyandırırım.

Hemen yataktan kalkıp Mert'in odasına gittim.Şapşal ya yatışa bak. Yatakta ters dönmüş, yastık ve pike yerde, çarşaf yataktan sallanıyor. Ahh Mert süpersin.

-Mertt, en sevdiğim kardeşim, hadi kalk artık.

-Kumsal, tek kardeşin benim.Saçmalamayı bırak ve çık odamdan.

-Mert ya beni Defne'ye bırakır mısın ? Lütfen, lütfen, lütfen,lütf..

-Hayır, kes sesini.

- Ya bak ne istersen yaparım, lütfen.

Tek gözünü açıp bana baktı. İşte bu!

-Tamam, hazırlan.

- Zor bir şey isteme.

KUMSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin