BÖLÜM 13

33 0 0
                                    

Çiftlikte kaldığımızı sanırken gözlerimi odamda açtım. Buraya ne zaman ve nasıl geldiğimi hatırlamıyorum.Gözlerimi tavana dikip nasıl geldiğimi hatırlamaya çalıştım ama son hatırladığım salıncakta Temmuz'un omzuna yaslandığım,büyük ihtimalle o zaman uyuya kalmıştım. Bir şeyler anlatıyordu sanki ama hatırlayamıyorum. "Bak yıldız kaydı Kumsal, seni dilesem tutar mı dersin? " 

Bunu dememiştir herhalde.Yok canım daha neler. Rüyamda görmüş olmalıyım.Ayırt edemiyorum ama rüyadır kesin.Her ne kadar şakayla karışık benden hoşlandığını ima etse de ben buna ihtimal vermiyorum. Eğer hislerimiz karşılıklıysa bu hoşlantı değil gibi, ne olduğunu anlayamasam da bir çekimin olduğu aşikar. 

Başımı sağ tarafa çevirdiğimde yanımdaki yatakta Kayra'nın uyuduğunu gördüm. Beni yalnız bırakmamak adına sırayla Meltem ve Kayra her gece yanımda yatıyorlardı. Kayra ne kadar sert görünümlü olsa da onun da iyi bir kız olduğunu bu süre zarfında anladım.Bir haftadır sürekli birlikteydik ve kızlarla gayet iyi anlaşmaya başlamıştık. Kaan ve Mert ise daha çok kendi aralarında takılıyorlardı ve sürekli etrafla ilgileniyorlardı. Ben neler döndüğünü bilmesem de onların bu yoğunluğundan dolayı önemli şeyler olduğunun farkındaydım. Moralimi bozmamak için görmezden geliyor ve  peşimde bir sapık yokmuş gibi düşünmeye çalışıyordum ama her gece gördüğüm rüyalardan anladığım kadarıyla bu işte pek başarılı olamıyordum. Belki de bir psikologdan yardım almalıydım. Bilmiyorum.O kadar önemli olmasa gerek. Hayatıma normal devam etsem de tişörtümü kestiği sahne gözlerimin önünden gitmiyor. Kendimi hiç o anki kadar kötü hissetmemiştim. Neler hissettiğimi sorgulamıyorum.Sorgulama Kumsal ve o günü unut! 

Unut, unut, unut, her şey yolunda,güvendeyim, o günü unut, unut ,un

- Bu şekilde unutamazsın Kumsal.Kendini kandırma. 

-Ne ? 

Sesli mi söylemiştim ben onları ? 

- Peşinde bir sapık var bunu kabul etmelisin. Unut diyerek unutamazsın. Düşüncelerini biriyle paylaşıp yüzleşmen gerek. Kaçarak hiçbir yere varamazsın. 

Kaçarak hiçbir yere varamazsın. 

Belki sapıkla da yüzleşmeliyim.Kaçarak hiçbir şeyden kurtulamam. Ne olacaksa bir an önce olup bitmeli belki de. Bunu yapmaya cesaretim var mı? 

Tabi ki yok. 

Ona cevap vermeden yatağımdan kalktım ve hızlıca odamdan çıktım. Merdivenlerden inerken Kaan ile Engin'in konuşmalarına duydum. " Engin, bu işi onun yaptığını biliyoruz ama Kumsal ile ne ilgisi olabilir ki? Bana sorarsan derdiği sapıklık ya da kıza sahip olmak falan değil. Öyle olsa çoktan işini hallederdi. Birini korkutmaya çalışıyor ama kimi? " 

-Neler oluyor? Kimmiş bu sapık? 

"Meleğim, sen karışma bu işlere. Biz hallediyoruz. " 

-Ne demek karışma Engin ya? Bana hiçbir şey anlatmıyorsunuz. Bu beni korkutuyor. 

Derin bir nefes aldı. "Tamam, gel otur şöyle." Üçlü koltuğa oturdu ve yan tarafını benim için işaret etti. Kaan da karşımızdaki tekli koltuklardan birine oturdu. Bir şey demeden anlatmasını bekledim. Anlatmakta zorlandığına göre durum çok kötüydü. 

- Peşindeki adamlar... 

Ne? Anlatsana Engin ya.. 

-Kumsal, onlar annemi öldüren kişiler. 

Bakışlarını yere çevirdi ve sabit bir noktada kaldı. Melek Teyze'yi öldürmüşlerdi. Beni de mi öldürecekler? Babasının ihalesiyle ilgili bir durumdan dolayı annesi ölmüştü. Benimle bu durumun ne ilgisi olabilir ki ? Tekrar bana döndükten sonra konuşmaya devam etti. 

KUMSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin