BÖLÜM 1 GİZEM

301 1 0
                                    

BÖLÜM 1  GİZEM 

Bir anda gözlerime saldıran güneş ışıklarıyla neye uğradığımı şaşırmış, hemen yastığımın güvenli gölgeliğine ve serinliğine sığınmış ve kendimi tekrar uykunun kollarına bırakmaya hazırlanmıştım ki o neşeli kedimin sesiyle bunun mümkün olmayacağını anladım. 

- Kumsaal, uyanma vaktii.. 

Ah hayır ya.. Yine uykumun tatlılığı ve Defne'nin tehdidi arasında seçim yapmalıyım. Ama uyanamıyorum, nasıl vazgeçebilirim ki böyle bir tatlılıktan. 

-Hey! Uykucu şirin bugün büyük gün. Tüm gün boyunca uyuyamazsın hadi kalk artık.

Hiç vazgeçmez mi bu kız. Bilmiyor mu böyle bir güzellikten ayrılamayacağımı. Ama kalkmalıyım işkence başlamadan. Ah! Hayır ama bu kadar çabuk başlayamazsın.

- Def..Defne..Ah..ta-tamam..lütfen

Ah sonunda gıdıklamaya bir son verebildi. Nasıl böyle bir işkence yapabilir ki bir insan üstelik en yakın arkadaşına. Gülmekten akan yaşlarımı silip gözlerimi tekrar açtım. Karşımda eli belinde kazandığı zaferle bana gülümseyen kediciğimi görüp gözlerimi devirdikten sonra dikkatimi çeken o şey de ne! Pembe fonun üstünde beyaz fiyonklarla süslü bana gülümseyen kocaman bir  paket! Yüzüme yerleşen en içten gülümsememle birlikte: 

-Ah! ilk hediyem senden demek. Bana gülümseyen bu koca bebek de ne böyle. Söyle bakalım ne aldın banaa..

-Ah! Malesef hediyemi bu kadar erken göremezsin bu benden değil. Ben de merak ettim senin kadar sevimsiz birine bu tatlı paketi kim gönderdi bilmiyorum ama bir an önce o koca poponu yataktan kaldırıp paketi açarak merakımı gidermelisin. 

Bu kız dalga geçmeden duramaz mı. Kimden olabilir ki bu paket? Bana gülümseyen paketin yanına fırlayıp paketi açmaya başladım. Ve içinden kocaman ve bir o kadar tatlı,sevimli,muhteşem ve pembe bir ayıcık çıktı karşıma.

- Ama sen çook tatlısıın.. 

Demek yeni arkadaşım bu pembiş ayıcık.. yeni bebeğimi severken Defne'nin sesiyle kendime geldim.

- Evet, bu çok tatlı ama artık şu zarfı okusan da bu tatlı şeyin kimden geldiğini anlasak.

Evet Defne beni uyarana kadar bir zarf olduğunu fark etmemiştim. 

-Kim olduğunu bilmiyorum ama beni tanıyan biri olduğu belli. Baksana her şey pembe.

Pembe zarfı açıp sesli bir şekilde okumaya başladım. 

" Doğum günün kutlu olsun şirine." 

-E ismini yazmamış ve şirine mi? 

- Ooo.. Çok havalı değil mi şirine, gizemli takılıyor baksana.

Evet havalı ve ben gizemli şeylere bayılırım. Ah! Ama ben çok meraklı biriyim bunu nasıl göz ardı edebilirim ki. Kim olduğunu öğrenmem gerek bir an önce yoksa meraktan deliririm.

KUMSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin