Part 1

11.9K 591 50
                                    

"Lee Daeyung Byun Baekhyun Kim Hanmin မတ္​တပ္​​ေလးရပ္​စမ္​းပါဦး"

ခပ္​မာမာထြက္​လာတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ရဲ႕​ေခၚသံအဆံုးမွာ မတ္​တပ္​ရပ္​လာၾကတဲ့ က​ေလးသံုး​ေယာက္​

အဲ့သံုး​ေယာက္​ထဲက ​ေနာက္​ဆံုးမ​ေရာက္​တစ္​​ေရာက္​နားမွာ ထိုင္​​ေနတဲ့ ပူတူးကို စိုက္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ သူ႔အျပစ္​ကို သူသိစြာ​ေခါင္​​း​ေလးငံု႔သြား႐ွာတယ္​

"ကဲ မင္​းတို႔၃​ေယာက္​ final examက ႏွစ္​လဘဲလို​ေတာ့တယ္​ မင္း​တို႔ရဲ႕pretestအမွတ္​​ေလး​ေတြၾကည့္စမ္​း ဟမ္​ စုတ္​ျပတ္​​ေနတာဘဲ"

​ေဒါသထြက္​​ေနတာနဲ႔ညီစြာ ထြက္​လာ​ေသာစကား​ေတြကမခ်ိဳသာ​ေတာ့​ေပ

"​ေအာင္​ရံု​​ေလာက္​​ေလးနဲ႔မင္​းတို႔ဘာလုပ္လို႔ရမွာလဲ ဟမ္​ ဟုတ္​တယ္​မင္​းတို႔အခုမွအထက္​တန္​းဒုတိယႏွစ္​ဘဲ႐ွိ​ေသးတယ္​ဆိုတာ ငါသိတယ္​ ဒါ​ေပမဲ့ မၾကာခင္​ ​ေနာက္​ဆံုးႏွစ္​ကို​ေရာက္​​ေတာ့မယ္​ အခုလိုပံုစံမ်ိဳးလုပ္​ၾကည္​့ပါလား မင္​းတို႔မ​ေအာင္​ဘူးဆိုတာ ငါရဲရဲႀကီး အာမခံရဲတယ္​"

တစ္​တန္​းလံုးတိတ္​ဆိတ္​စြာ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ဆူပူမႈကိုနား​ေထာင္​​ေနၾကတယ္​

"ကဲ ဟုတ္​ၿပီ အခုမင္​းတို႔ရဲ႕မျဖစ္​စ​ေလာက္​အမွတ္​​ေတြနဲ႔​ေအာင္​သြားၿပီဘဲထားပါဦး ဘယ္​တကၠသိုလ္​တက္​ၾကမလဲ ဘာသြားလုပ္​စားၾကမလဲ မင္​းတို႔​ေတြအ​ေမ​ေတြအ​ေဖ​ေတြကိုအားမနာၾကဘူးလား သူတို႔မွာ ကိုယ္​့ရဲ႕သားသမီး​ေလးရဲ႕ပညာ​ေရးအတြက္​ဆိုၿပီး မစားရက္​မ​ေသာက္​ရက္​ က်ဴ႐ွင္​​ေတြပို႔ ​ေက်ာင္​း​ေတြပို႔နဲ႔ မင္းတို႔က တစ္​ရက္​တစ္​ရက္​ ​ေက်ာင္​း​ေလးလာတက္​လိုက္​ အခ်ိန္​တန္​ရင္​ျပန္​သြားလိုက္​နဲ႔ ဂ​ေလ႐ိုက္​​ေနၾကတာ မင္​းတို႔​ေက်ာင္​း​ေတြက်ဴ႐ွင္​​ေတြမတက္​ခ်င္​ဘူး မိဘ​ေတြထားလို႔သြား​ေနရတာဆိုလည္​း ငါ့ကို​ေျပာ ငါ​ေျပာ​ေပးမယ္​ ဒီလိုမ်ိဳးပံုစံနဲ႔​ေတာ့ မိဘ​ေတြရဲ႕​ေမွ်ာ္​လင္​့ခ်က္​​ေတြကို႐ိုက္​မခ်ိဳးနဲ႔ ၾကားလား"

"Nae"

"ဟိုသံုး​ေယာက္​ကိုဘဲ​​ေျပာေနတာမဟုတ္​ဘူး တစ္​တန္​းလံုးကို​ေျပာ​ေနတာ မင္​းတို႔တစ္​တန္​းလံုးဒီတစ္​​ေခါက္​ pretestအမွတ္​​ေတြတ​စ္​​ေယာက္​မွအားမရဘူး အဆိုးဆံုးက​ေတာ့ ဟိုသံုး​ေယာက္​​ေပါ့"

PutuWhere stories live. Discover now