Del 21

891 19 0
                                    

Lördag 11:20

Jag står just nu i köket och ska göra frukost till mig själv, jag tar fram två brödskivor och sätter ner dem i brödrosten. Jag tar sedan ner oboy burken från ett skåp och gör oboy. Jag tar fram pålägg och gör mina mackor och sätter mig sedan med min iPad vid köksbordet och fortsätter kolla på serien jag, Elvira och Alva kollade på igår vilket var suits.
Jag går samtidigt in på mobilen, först på Instagram för att jag blivit lite trött på snapchat på sistone så jag använder typ bara Instagram. På snapchat så skickar jag bara videos eller skriver till någon fast jag föredrar sms. Jag kollar igenom flödet på Instagram lite och kommenterar på människor som jag känner bilder. Jag skrollar tills jag kommer till en bild som ger mig ett leende på mina läppar, jag får alltid ett leende på mina läppar när jag ser honom.

@dantelindhe: Rare

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@dantelindhe: Rare

Random: ögongodis
Random02: wow
Random03: gift dig med mig

Vendelakarlsson: jag ler när jag tänker på dig
@dantelindhe har gillat din kommentar^

Jag går in på min egen profil och ser att mina följar antal har gått upp på sistone, jag har stängt av mins notiser när jag började få för många.

Jag lämnar min mobil och fortsätter med min frukost och uppmärksammar mig mot serien jag satt på. Det går några minuter innan jag får ett sms och min skärm lyser upp, jag tar upp mobilen och kollar på smset.

Dantee💞💞:

Vill du hänga, kan jag komma över?

Jag:

Visst kom du

Jag släcker ner skärmen och äter upp sedan går jag till dörren och låser upp den eftersom den har varit låst under natten. Jag går sedan upp på mitt rum i väntan på Dante, jag sätter mig i sängen med min iPad och kollar på serien.

Efter ca 20 min hör jag hur det plingar på dörren.
"Kom in" skriker jag och jag hör hur dörren öppnas. Jag hör fotsteg upp för trappan och sedan öppnas min dörr och jag möts av Dantes fina ansikte i dörröppningen.
"Hej" säger jag och kollar upp på honom, han står kvar i dörröppningen och lutar sig mot dörrkarmen och ler brett när jag säger hej.
"Heeej" säger han långt och kliver sedan in i rummet och kryper ner jämte mig i sängen.
"Vad kollar du på?" Frågar han och kollar på skärmen.
"En serie" säger jag
"Vilken?"
"Den heter Suits"
"Jaha den har jag inte sett"
"Jag, Alva och Elvira började kolla på den igår"
"Du är ju snart på säsong 2"
"Haha" skrattar jag fram och han ler som respons.

Vi ligger inte så länge i sängen utan vi går upp och åker till stan och kollar på bio och spenderar dagen i varandras sällskap och jag kunde inte va lyckligare.

Hjärtslag | Dante LindheOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz