Prologi

154 14 2
                                    

-Kapteeni! Maata näkyvissä! kuuluu huuto ylhäältä märssykorista. Musta takkinen naisenalku nostaa kaukoputken ja tähyää maalle.

-Maata kohti! Iso purje kiinni! naisen alku huutaa miehistölleen. -Mikä saari tuo on? kapteeni kysyy mieheltä takanaan.

-En tiedä, sitä ei ole merkitty karttaan, mies vastaa ja kumartuu taas karttansa ylle. -Tuossa ei pitäisi olla saarta.

-Ja minulle kerrottiin, että maailma on tutkittu! nainen tuhahtaa. -Tästä tulee sittenkin valloitus retki!

-Lola, onkohan se hyvä ajatus? Meidän pitää kuitenkin ehtiä Coléreen ennen auringon nousua...

-Milon, kuinka pitkä matka meillä on jäljellä? kapteeni kysyy perämieheltään.

-Ehdimme juuri ja juuri kokoukseen, jos tutkimme saaren nopeasti, perämies vastaa.

-Noniin, valloittamaan saarta siis, Ethan, kapteeni sanoo ovelasti karttoja tutkivalle miehelle, joka vain pudistelee päätään, yrittäen peittää hymyn, jonka seikkailun tuoma innostus aiheuttaa.

Tämä on siis kakkos kirjan aloitus, joten jos olet eksynyt tänne lukematta ensimmäistä kirjaa (the Pirates life), suosittelen sinun lukevan sen ensin.

Noniin, sainpahan prologin kirjoitettua! Tähän tarinaan alkaa tulla lukuja aina sitä mukaan, mitä saan niitä kirjoitettua valmiiksi.

the Pirate's life Maailman ääriinحيث تعيش القصص. اكتشف الآن