Başım zonkluyordu.
Ağrı o kadar kuvvetiydi ki mahvolmak üzereydim. Bir çok ses duyuyordum ve konuşabilsem Jimin'in duşa girmek üzere olduğunu ancak duştayken elektriklerin kesileceğini söyleyecektim.
Durumu idrak ettiğimde elimi boynumdaki kolyeme attım. Yerinde yoktu ve Jungkook da yanımda değildi.
Ne olmuştu da yatıyordum ben burada?
En son Jungkook ile öpüşecektik- İğne.
İğne vurdular ve beni bu hale getirdiler. Ameliyat mı etmişlerdi yine diye düşünsem de duvarları krem rengi ve yatak örtüsü ile burada bulunan tek berjerinin turuncu olan bir odanın yatağındaydım.
Gözlerim acıyordu ve ağzım kurumuştu. Doğrulmayı denedim ancak karnıma bir ağrı girdi.
Kafamdaki onlarca sesi duymazdan gelerek tekrar doğrulmayı denedim.
Çatlak sesimle "Jimin." diye seslendiğimde ayağa kalkmaya çalışıyordum. Midem bulanıyordu ve başım da dönüyordu.
Odadan koridora çıktığımda bir kez daha Jimin'e seslendim. Duymadığına emindim çünkü sesim kısık çıkıyordu. Bir elimle karnımı tutarak yürümeye başladım.
Oturma odasına doğru yürüdüğümde içeride Yoongi'yi görmeyi beklemiyordum.
"Taehyung? Uyandın mı sen ya?"
Umursamazca kurduğu cümleleri duymazlıktan geldim.
Şu anda istediğim tek bir şey vardı.
"Su."
Ayağa kalktı koluma girdi ve beni koltuğa oturttu. Buz dolabından bir şişe soğuk su getirdi. Kapağını açtı ve bana uzattı.
"Al bakalım."
Suyu titreyen parmaklarıma içtikten sonra ancak konuşabildim.
"Jimin. Jimin'in duştan çıkması gerek."
Güldü hatta kahkaha attı.
"İyi de neden?"
Onun gülümseyen suratına karşın ben oldukça ciddiydim.
"Çünkü yaklaşık dört buçuk dakika sonra sigorta atacak ve elektrikler kesilecek. Çabul ol ve Jimin'e söyle hadi."
Koltuktan ayağa kalktı ve şaşkınca ağzını araladı.
"S-senin kolyen?"
Gözümü devirdim.
"Dört dakika kaldı koş."
Yukarı koşarak çıktı ve Jimin'in banyo kapısına vurmaya başladı. Sesleri buraya kadar geliyordu.
Yoongi benden korkmuştu sanırım o yüzden de kekelemişti. İnsanları korkutacak mıydım hep böyle? Ne amaçla denekleri olmuştum ki? Hem ben insanları korkutmak da istemiyordum.
Jimin'i üç dakika içerisinde duştan çıkarttı ve sigortayı kapatmaya arka bahçeye gitti.
Jimin ıslak saçları, beyaz tişörtü ve gri şortuyla yanıma oturdu.
"Ne oldu Taehyung? Duştan çıkmamı istemişsin Yoongi anlatmadı bile çok endişeliydi."
Islak kirpiklerini kıpıştırarak meraklı gözleriyle bana bakıyordu. Elimle tişörtümü çekeleyip boynumu gösterdim.
"Bak Jimin kolyem yok. Bu yüzden kafamın içinde milyon tane ses var. Merkeze yakın bir sokaktaki ayyaşların sapık muhabbetlerini bile duyabiliyorum. Hatta odanın kaç santigrat derece olduğunu da biliyorum. Bunun sebebi o karnıma yerleştirdikleri ucube şeyler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rainism'taekook
FanfictionKaçırdığı deneği kendisi kullanacaktı, tabi aşık olmasaydı.