click12

3.4K 283 123
                                    

Diğer bölümü okuduğunuza dikkat edin sabah bir tane daha değiştirip attım...

Gözlerim ağlamaktan acıyor olduğundan yeni uyansak da kirpiklerim ve göz kapaklarım gözlerimi örtüyordu. Kafam onun kolunun üzerinde ve bir kolum da bedeninin üzerindeydi.

Birlikte yatağında yatıyorduk ve kolunun biri benim kafamın altındayken diğeri de kafasının altındaydı. Ara sıra bana yaklaşıp saçımı kokluyor ve sonra tekrar aynı yerine gidiyordu.

Ağlama artık, demişti ve beni öperek susturmuştu.

"Jungkook bunca zaman neredeydin?"

Konuşmadan önce öksürmüş ve boğazımı temizlemiştim. Rm denen adamın elinde olsa kaçamayacağını düşünüyordum.

"Dağ evimde."

Gözleri kapalıydı ve uykulu bir şekilde cevap vermişti.

"Öyleyse neden gelmedin?"

Onu haddinden fazla özlemiştim ve o yokken fark edemediğim hasreti şimdi fark etmiş olmak beni üzüyordu.

"Öyle olması gerekiyordu."

Jungkook bana karşı belli bir yere kadar netti. Sonrası yoktu. Belli bir yere kadar beni elimden tutarak çekiyor ancak sınıra geldiğimizde beni bırakıp kendisi geçiyordu.

Uykum yoktu ve uyumak falan istemiyordum. Yataktan kalkmak için yeltendiğimde bedenimi saran kollar buna engel olmuştu.

"Biraz daha kalsana yanımda Taehyung."

Dudaklarımı büzmüş ve uyımak istemediğimi söylemiştim.

Büzdüğüm dudaklarımı düzeltmeme fırsat vermeden eliyle yanaklarımı sıkmış ve büzülen dudaklarımdan öpmüştü. Bu beni güldürürken o hala öpmeye devam ediyordu.

"Gülmesene."

Kaşlarını çatmış ve dudaklarıma kızgınca bakıyordu.

"Ama gülesim geliyor."

Hala alışamadığım bu yakınlaşmalarımızın içine hislerim de girince artık heyecanlanıyordum ve çok değişik hissediyordum.

Mutluydum evet ama kısa sürede bu mutluluk bitecek gibi hissediyordum. Hep öyle olmaz mıydı zaten?

Öpüşüne karşılık verdiğimden sonra dudaklarımız şişene dek birbirimizi yemiş ve sonra geri çekildiğimde onu da yataktan kaldırmıştım.

"Bir şeyler yapalım Jungkook."

Canım evde durmaktan sıkılıyordu ve gerçekten bıkmıştım bu evden.

Bu sefer dudaklarını büzen o, öpen bendim.

Kolundan tutarak yataktan çıkartmış ve banyoya götürüp hem onun hem de kendimin yüzünü yıkamıştım.

Gardroptan ona kıyafet giydirmiş ve sonra da kendim giyinmiştim.

Normal bir çift gibi olmak istemiyordum çünkü biz sevgili falan değildik sadece öyle bir şeydik işte.

"Jungkook kolyem boynuma dün gelmiş, en son yok olmuştu fakat kolye yokken de artık her sesi duymuyorum."

Aynada kendime bakarken ve kolyeme dokunurken söylediğim şeylere dikkat kesilmiş hatya yanıma gelmişti.

"Güçleniyorsun Taehyung, güçleniyorsun ve sanırım artık tamamen kontrol etmeyi öğrenmen gerek."

Heyecanla ona dönmüş ve gözlerimi açmıştım.

rainism'taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin