Jimin
"Sinyal, sinyal alamıyorum."
Jungkook gülümsemiş ve omzu silkmişti. "Görevi tamamladı diye kulaklığı çıkarmış olabilir."
"Hayır, kulaklığı çıkarsa da sinyal alabilmem gerek. Kulaklığa bir şeyler olmuş olmalı."
Hoseok tedirgince bana baktığında korkuyla dudağımı ısırdım.
"Yoksa, odaya biri girmiş olabilir mi?"
Jungkook'un gülümseyen yüzü yerle bir olduğunda donuk gözlerle gözlerime bakıyordu. Ağzımdan çıkacak tek bir kelimeyi dikkatle bekliyordu ve bu beni korkutuyordu.
Kamera kayıtlarından bakmak için atılacaktım ancak devreden çıkarttığımsan kayıtlara ulaşamazdım.
"Joon."
Ağzımdan çıkan tek kelimeyle Jungkook sinirle gülmüş ve dudağını ısırmıştı.
Gözlerini kapatıp derin bir nefes verdi. O an telefonum çaldı ve arayan Yoongi'ydi.
"Efendim?"
Yoongi ile konuşup telefonu kapattıktan sonra derin bir nefes almıştım.
"Sürpriz yapmak için eve davet ettiğin çocuk, eve gelmiş."
Adını unutmuştum bu yüzden Jungkook'a ancak böyle tarif edebilmiştim.
"Eve gidiyoruz."
Jungkook'un dediği şeyi yaparken ben de bir ipucu bulabilmek için uğraşıyordum. Binadaki adamları tarattığımda bir iki adamın olmadığını fark etmiştim. İsimlerini not edip Joon'la olan yakınlıklarını kesinleştirdim.
Taemin adında bir adam, George adında bir adam ve Bella adında bir kadın şu an otelde yoktu.
Hepsinin yakınlıklarını arattığımda George'un Joon'un asistanı olduğunu, Taemin'in şoförlerden birisi olduğunu ve diğer kadının da sözde sekreterlik yapmak için işe aldığı kadınlardan biri olduğunu saptamıştım.
Eve vardığımızda Jungkook arabadan atlamıştı ve kapıyı kırmak ister gibi kapıya vurmuştu.
Youngjae kapıyı açtığında endişeli gözlerle bana bakıyordu, o da biliyordu.
Anlamıştım.
Jungkook ayakkabılarını dahi çıkartmadan kapıdan girdiğinde ben de bilgisayarımı ve kulaklıklarımı arabada bırakıp indim.
"Taehyung nerede?"
Eve gelen misafir çocuk Taehyung'un arkadaşıydı. Sanırım adı Seok(?) olmalıydı.
"Taehyung yok. Büyük ihtimalle Joon'un elinde, Seokjin."
"O sikik de kim?"
Hoseok Jungkook ile onun arasına girmiş ve Jungkook'un biraz da olsun yatışmasını sağlamıştı. "Bunu açıklamakla uğraşamayacağız, bir vakit kaybı olur. Yoongi, Youngjae siz gelin ve gidelim."
"Ben de geliyorum, evde yalnız mı kalacağım?"
Seokjin, ah evet adı buymuş. Haklıydı.
Yalnız kalamazdı ve gelmesi iyi olabilirdi. Arabaya sığar mıydık bilmiyordum ama sanırım iki araba gitmek zorundaydık.
"Arabamla geldim, iki araba gideriz. Değil mi Youngjae?"
Youngjae Seokjin'i onayladığında Jungkook kapıdan bir hışım çıkmış ve kapıyı açıp arabaya binmişti.
Hoseok da arabaya bindiğinde ben de eski yerimi almıştım.
Diğerleri de misafirin arabasına bindiğinde biz hızla geldiğimiz yolları geri gitmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rainism'taekook
FanfictionKaçırdığı deneği kendisi kullanacaktı, tabi aşık olmasaydı.