Rowan pakt de microfoon en zegt: "Dames en heren mijn meisje: Annabel" Ik bloos en hij trekt me tegen zich aan en Julia en Kevin schreeuwen er boven uit en Rowan kust me weer. 'Klik', daar staat Feet. Ik zie een jongen staan met een voetbal in zijn hand. Ik wenk hem en vraag of ik zijn bal mag lenen. Hij knikt en geeft hem aan mij. Ik leg hem voor Rowan neer en zeg: "Hou me goed vast." Hij pakt me stevig maar zacht vast en ik stap op de bal. Nu zijn we bijna even groot en ik grijns. Ik kus hem op zijn voorhoofd en fluister: "Nu hoef ik niet op mijn tenen te staan." Hij lacht, ondertussen maakt Feet allemaal foto's maar het kan me niks schelen. Rowan geeft me weer een kus. Ik ga door zijn haren en kus terug. We kijken elkaar aan en ik stap van de bal af. Ik geef hem terug aan de jongen en hij geeft me een knipoog. Ik loop weer terug en Rowan die zijn hand uitsteekt. Ik pak hem aan en vlecht ze door elkaar. Zo lopen we het podium af, terug naar Kevin en Julia. Julia rent op me af en geeft me een knuffel. "Jullie zijn echt perfect samen!!" Schreeuwt ze in mijn oor. Ze loopt door naar Rowan en geeft hem drie zoenen op zijn wang. "Je bent een topvriendje voor Annabel, maar je weet wat de gevolgen zijn als je haar pijn doet. Rowan lacht, geeft Julia nog een knuffel en fluistert: "Bedankt voor alles." Ze knikt en Kevin geeft hem een klop op de schouder en loopt door naar mij. Hij omhelst me en zegt: "Gefeliciteerd." Ik kijk hem dankbaar aan en zeg: "Dankjewel Kevin."
Rowan komt er weer aan en zegt: "Zullen we na school even de stad in ergens iets eten?" Ik knik enthousiast en de bel gaat. "Zou ik er voor zorgen dat we laatste uurtjes niet naar de les hoeven?" Ik knik, ik heb geen zin meer in school. Rowan komt terug en knikt. "Ik verbaas me nog steeds over hoe makkelijk dat bij jou gaat." Zeg ik. "Tja, met de populairste jongen naast je lukt alles." Zegt hij zonder ook maar een sprankje bescheidenheid. Ik lach en we lopen de school uit.
JE LEEST
The boy who changed my life (HERSCHRIJVEN)
RomanceVoordat onze aanraking compleet is fluistert hij: "Voor altijd." Ik lach en zeg: "Zeker weten." Dit is een verhaal dat gaat over een meisje van 14 genaamd Annabel. Ze heeft haar verleden achter zich gelaten en Annabel is begonnen met voetballen door...