-Annabel

3.2K 116 14
                                    

Ik voel zijn warme hand op mijn wang en mijn hand die er over heen licht. Hij streelt mijn wang en ik streel zijn vingers.

Ik ben echt blij met dat spul, ik voel gewoon helemaal niks meer. Het is alsof de wond gewoon niet bestaat.Ik open mijn ogen en kijk naar Rowan. Zijn mooie bruine ogen, zijn kuiltjes. Ik sta nog altijd sloom op en ga naast hem zitten. Ik leun op zijn schouder en hij leunt op mijn hoofd. Hij pakt mijn handen en vouwt de zijne erom heen.

Ik begin te neuriën. Ik hoor in mijn hoofd het intro ik ben bij het stukje waar je in moet zetten en ik hoor Rowans stem:

What would I do without your smiling mouth
Drawing me in, and you kicking me out
Got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
What's going on in that beautiful mind
I'm on your magical mystery ride
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright

Ik kijk naar hem en zet met een iets hogere stem in.

My head's underwater
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind

Rowan laat zijn stem weg vallen en het refrein is voor mij.

Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections

Rowan zet weer in en we zingen samen verder.

Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning Even when I lose I'm winning
Cause I give you all of me
And you give me all of you, oh

Ondertussen zit ik tegenover Rowan en ik kijk hem aan. Als we klaar zijn moet ik lachen en kus hem.

Dan horen we geklap. We kijken naar de deuropening waar Kevin en Julia staan. Ik schrik. "Hoe lang staan jullie daar al?" Kevin doet alsof hij nadenkt en antwoordt dan: "Lang genoeg om te weten dat jullie samen echt vet mooi klinken." Ik bloos en Rowan trekt me naar zich toe. Ik klop op een vrij plekje op het bed en ze komen ebrij zitten.

"Dus, meneer en mevrouw Cullom." Zeg ik met een brede grijns. Julia kleurt rood en Kevin grijnst ook als een gek. Rowan komt erbij en zegt: "Dus wanneer is de bruiloft?"

En dan liggen we alle vier in een deuk.

"Ik stuur de uitnodiging wel." Zegt Kevin lachend en Julia geeft hem een kus.

The boy who changed my life (HERSCHRIJVEN)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu