Siedział z Ashtonem w galerii handlowej, czekając na kumpla, Caluma. Mieli razem zrobić mały wypad do kina, a później wrócić do domu Irwina i tam dokończyć wieczór filmowy.
Ashton od kilku minut gapił się w telefon, pisząc zapewne ze swoją dziewczyną, a Michael, nie wiedząc, co ma ze sobą zrobić, także wyjął swojego smartfona, chcąc przejrzeć Twittera.
- O kurwa! - krzyknął, przyciągając uwagę ludzi.
Ashton podniósł wzrok znad komórki, patrząc ze zmieszaniem na blondyna.
- A tobie co? - spytał tylko.
- Czy ty to, kurwa, widzisz?! - Michael podsunął kumplowi telefon pod nos.
Na profilu Luke'a Hemmingsa widniał nowy tweet.
@LukeHemmings:
Już dzisiaj rusza WIELKI KONKURS. Nagraj cover wybranej piosenki z mojej nowej płyty i wyślij go na adres e-mailowy @hemmingsman1996 do końca miesiąca wraz ze swoją nazwą z Twittera. Autor najciekawszego coveru wygra tygodniową wycieczkę do Paryża ZE MNĄ! Do dzieła :-)
- No i?
- No i? - powtórzył Clifford. - Widzisz, co on napisał? Cholera, przecież można z nim wygrać wycieczkę!
- Zdajesz sobie sprawę, że w tym konkursie weźmie udział z milion fanów?
- Czy ty... naprawdę nie możesz choć na chwilę przestać być Ashtonem Dupkiem Irwinem? Zamiast tego mógłbyś mi pomóc. Przecież... Jezu, wszystko bym dał za tydzień z nim.
- Okej, sorry. Wiem, że to twoje marzenie, ale patrząc obiektywnie...
- Dobra, rozumiem, nie mam szans.
Entuzjazm Michaela osłabł, a chłopak spuścił głowę w dół.
- Weź udział - powiedział Ashton, klepiąc kolegę po ramieniu.
- Przed chwilą powiedziałeś...
- Wiem, co powiedziałem. Ale masz ogromny talent. Naprawdę pięknie śpiewasz, grać też potrafisz. Spróbujemy. Ja i Calum możemy ci pomóc nagrać jakiś teledysk do piosenki, którą wybierzesz. Sprężymy się do końca miesiąca.
- Mówisz poważnie? - Oczy Michaela się zaświeciły.
- Całkowicie poważnie, obgadamy to z Hoodem i...
Nie dokończył zdania, bo blondyn rzucił się na niego, zamykając go w niedźwiedzim uścisku.
- Dziękuję - wyszeptał Clifford. - Nagram ten cover.
CZYTASZ
win the dream || muke ✔
Fanfictionluke jest znanym piosenkarzem, a michael jego najwierniejszym fanem. któregoś dnia chłopak wygrywa wycieczkę ze swoim idolem.