7.

1.9K 146 48
                                    

Wiadomości prywatne.


LukeHemmings: Hej, zwycięzco! I jak? Podoba ci się wygrana? :-)

justMichael: O MÓJ BOŻE

justMichael: To znaczy... tak, bardzo! Nie wierzę, że na serio to ja wygrałem!

LukeHemmings: Zwłaszcza, że wysłałeś cover na ostatnią chwilę ;-)

justMichael: Skończył mi się internet i musiałem dzwonić do przyjaciela, prosić o doładowanie. Głupio wyszło i tym bardziej nie mogę dać wiary, że mój filmik wygrał.

LukeHemmings: Nie oszukujmy się, był najlepszy. Miałeś naprawdę świetny pomysł na teledysk, na dodatek twój głos jest wspaniały. I ta końcówka. Matko, to było super!

justMichael: Boże, Luke Hemmings właśnie pochwalił mój głos i teledysk, mogę umierać.

LukeHemmings: A co z wycieczką?

justMichael: Dobra, właśnie zaliczyłem zmartwychwstanie.

LukeHemmings: To super, bo musisz zacząć przygotowania. Za tydzień wylatujemy.

justMichael: O Boże, co? Za tydzień?!

LukeHemmings: A na co czekać? :-) Masz paszport i inne takie rzeczy?

justMichael: Tak, tak, wszystko mam.

LukeHemmings: Dam ci znać, kiedy się spotkamy, wtedy obgadamy wszystko dokładnie. I podasz mi adres, numer telefonu, itd.

justMichael: Matko, jeśli to jest sen to mnie nie budź nigdy.

LukeHemmings: ;-)



-------------------------------

Tak, wiem, póki co rozdziały są do dupy, przepraszam...

win the dream || muke ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz