3.

2K 149 7
                                    

        Od czasu ogłoszenia konkursu minęły dwa tygodnie, a Michael, Ashton i Calum przez cały ten czas robili wszystko, co w ich mocy, by ich wersja piosenki Hemmingsa była jak najbardziej udana.

Najpierw nagrali teledysk, noszący tytuł "You're the only one", w którym Michael odegrał główną rolę. Filmik opowiadał o związku na odległość. Chłopak po wyjeździe jego ukochanej nie potrafi na nikogo spojrzeć tak, jak patrzył na swoją pierwszą wielką miłość. Szuka uczucia wszędzie, lecz później odsuwa się w cień, odrzuca zaloty dziewczyn, osuwa się w przepaść, wiedząc, że nikt nie będzie miał i dawał mu tego, co miała ta jedyna.

Na końcu chłopak wraca do domu, kładzie się w łóżku i gdy leży w pokoju oświetlonym tylko przez księżycową poświatę, a łzy grzeją jego policzki, z oddali słychać głos jego ukochanej. Głos mówiący "jesteś tym jedynym".

Osoba, która wypowiada te słowa to Kate, dziewczyna Ashtona, która zgodziła się pomóc przy teledysku.

        Filmik był naprawdę bardzo piękny i wzruszający, to trzeba przyznać, jednak chłopcy nadal nie mieli podkładu muzycznego do niego. Planowali go dodać na samym końcu, a to ze względu na to, że Michaelowi nie podobała się żadna wersja tej piosenki w jego wykonaniu, więc ciągle nagrywał ją na nowo.

         W końcu, gdy zostały już tylko dwa dni, zmusił się, by dać z siebie wszystko, wziął gitarę akustyczną i zaczął śpiewać. Wyszło nawet dobrze, chociaż wciąż było coś, co mu nie pasowało. Nie miał jednak już czasu na poprawki ani kolejne wersje utworu. Musieli podłożyć podkład do filmu.

win the dream || muke ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz