Hoofdstuk 38~ Ik mis je.

28 2 0
                                    

Gio zit samen met Hannah's ouders in de auto.
Na 20 minuten discussiëren zijn ze eindelijk ingestapt.
Hij heeft beloofd om normaal te rijden, maar door alle spanning duwt hij het gaspedaal verder in, schiet hij over de weg, en heeft hij gillende mensen op de achterbank.

Waar zou ze zijn? Wat zijn ze aan het doen?

"Als jullie stoppen met gillen, gaat het misschien wat rustiger." Zegt hij nors.

"Giovanni.. rustig aan." Hannah's moeder tikt op zijn schouder.

"We moeten haar gewoon zo snel mogelijk vinden!" Snauwt hij. "Daarom rij ik zo hard, ik wil haar terug, ik vertrouw Rayan voor geen cent."

"Nou, je hebt centen genoeg." Haar vader houdt zijn gordel stevig vast.

Gio zucht.

"We kennen Rayan al 10 jaar, dat komt wel goed."

"Ik ken Rayan sinds dat ik hier ben komen wonen, en geloof me, hij is echt niet goed voor meisjes. We moeten haar echt zo snel mogelijk vinden."

Ze geloven hem niet.
Rayan is slecht voor mensen, hij geeft alleen om zichzelf.

Eenmaal thuis aangekomen, checkt hij zijn telefoon. "Mijn vader is er over 5 minuten." Hij rent naar boven en zoekt zijn Blood Angels paspoort.

"Gio!" Roept Hannah's vader vanaf beneden. "Er staat een motor voor je deur!"

Verbaasd kijkt hij op.
Wie?
Snel pakt hij zijn paspoort en rent hij terug naar beneden.
Door zijn haast glijdt hij uit over een shirt wat op de laatste treden ligt.
Zijn voet glijdt verder en draait om.

"Fuck!" Hij probeert tranen van pijn te stoppen. "Niks aan de hand, niks aan de hand.." zegt hij als Hannah's moeder opstaat van de bank.

"Gio!"

Iedereen schrikt op, als er opeens een lange man voor de deur staat.
Zijn baard zit slordig, en hij schuift de achterdeur open.

"Dave."

De man loopt naar binnen en knikt.

"Wat heb je nodig? Ja pa appte me net.
Waar zijn D, M en R? De locaties van hun motors zijn uitgeschakeld."

"Ja weet ik veel. Max' motor staat nog ergens op de camping, maar de rest weet ik niet."

"Dude?" Aan zijn gezicht te zien weet hij ook niet wat er aan de hand is.

"Ze hebben Hannah verdomme!" Gio schreeuwt het uit en slaat met zijn hand op de bar. "Ze hebben haar, en hebben Daan het ziekenhuis in gekregen."

Dave's gezicht wordt rood. "Wat?" Zijn tanden knarsen over elkaar.

Ondertussen komt Gio's vader naar binnen, geeft een boks aan Dave en geeft Gio een klap op zijn schouder.
"Wat heb je gedaan?" Roept hij tegen zijn zoon. "Je moest haar beschermen, je hebt gefaald jongen!"

Zijn vader sleurt hem mee aan zijn arm, duwt hem tegen de muur en geeft hem een klap in zijn gezicht.

Meisjes zijn ontzettend belangrijk in familie Romano.

"Waar is ze?" Roept hij uit.

Gio schudt zijn hoofd.

"Giovanni!"

Hij gebruikt zijn hele naam..shit.

Gio Romano || The Blood AngelsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu