Voor dat jullie verder lezen, DANKJEWEL voor het lezen van de hoofdstukken! Laat me alsjeblieft weten wat je er van vind, en stem!
Owja, wees voorbereid op een langer hoofdstuk, ik was op judokamp, en ik kreeg heel veel nieuwe ideeën!
Er gaat echt iets leuks gebeuren..!
xx
Gio staat voor de spiegel, en doet het knoopje van zijn polo dicht. Vandaag is zijn eerste schooldag in 3 weken, EN vandaag is het schoolfeest. Hij mag dat niet missen.
Een paar minuten later zit hij achter de bar, en eet hij een cracker met kaas. Terwijl hij op zijn telefoon zit, ziet hij een briefje aan de koelkast hangen. Zuchtend staat hij op, en loopt hij naar de koelkast.
'Hoi topper, wij zijn vanmiddag rond 17:00 weer terug. Papa en ik gaan naar Amsterdam. XX'
"Fijn." Mompelt hij, en hij zucht weer.
Als hij naar de bank wilt lopen, hoort hij een geluid in de tuin. Hij schrikt, en draait zich snel om.
"Heey pretty boy."
Gio rolt met zijn ogen. "Dude, je moet echt stoppen me zo te noemen." Hij slaat de deur achter Daan dicht.
Daan lacht, en slaat zijn armen over elkaar.
"Wat doe je hier, je bent de afgelopen 2 weken echt al honderd keer langsgekomen." Vraagt Gio, terwijl hij een bus deo in zijn tas doet.
Daan loopt een beetje rond, en verplaats wat dingetjes op de kast.
"Vandaag is het schoolfeest, toch?"
Gio knikt. "Ja hoezo?"
"Nou.." Lacht Daan.
"Ik ben niet homo!" Roept Gio snel, en hij kijkt hem met grote ogen aan.
Daan kijkt hem met een suffe blik aan. "Dude.."
Gio glimlacht.
"In ieder geval, heel veel meiden willen met ons als date."
"Ja dus?" Antwoordt Gio.
"We moeten ze gaan bekijken!"
Gio gaat met zijn handen door zijn haar. "Wat?" Lacht hij.
"Ja, iedereen gaat naar ons toe komen in de pauzes, dat weet ik nu al." Daan checkt zijn tanden in de spiegel.
Gio begint te lachen. "Wat heb je ze over me verteld?" En hij kijkt naar zijn telefoon.
"Gewoon.." Hij kijkt een beetje rond de kamer. "Gewoon, dat je echt een toffe gast bent."
"Een toffe gast..?" Gio kan zijn lach niet meer inhouden.
"Wie is er een toffe gast?" Roept er opeens een jongensstem door het huis.
"Heey, Justin." Zegt Gio.
"Daan. Gio." Knikt hij.
"Maar, kom je naar ons toe in de pauzes dan? Gaat Daan verder.
Gio knikt. "Ja, is goed." Hij zucht, en loopt naar het kastje om zijn medicijnen in te nemen.
"Heee!" Roept Jamie vrolijk, die ondertussen ook is aangekomen.
Als hij Daan ziet, stopt hij met lopen. Hij is even zijn woorden kwijt.
"Hallo, Ehm, Daan." Jamie kijkt naar de grond.
JE LEEST
Gio Romano || The Blood Angels
Fiksi RemajaWinnaar Wattys 2019 - young adult! ||Voltooid! Have fun!|| Gio's leven veranderd compleet als hij plotseling moet verhuizen. Hij verlaat Milaan, waar hij zijn hele leven al heeft gewoond, en woont nu in een klein dorpje in Nederland. Terwijl alles...