Hoofdstuk 27 ~ ik vind iemand leuk..

36 2 0
                                    

"Ik ben Hannah.." Fluistert ze.

Gio's hart gaat als een gek tekeer. Zijn mond staat een beetje open, hij weet niet wat te zeggen. Haar sprankelende blauwe ogen kijken hem aan, en ze pakt hem vast om zijn nek.

'Shit.. Ze is zo mooi..'

Snel en nerveus draait ze haar hoofd naar haar vrienden, en Daan knikt.

'...For I can't help falling in love with you..'


De woorden van het liedje dringen tot Gio door, en hij kijkt hopeloos naar Justin en Jamie, die verward zitten te kijken.

Justin merkt hem op, en knikt langzaam. Hij knipoogt, en sleurt Jamie mee naar het groepje met Daan.

"Ik.." Stamelt Gio. "Ik heb het gevoel alsof ik je eerder heb gezien." Fluistert hij, en hij bijt op zijn lip van de zenuwen. Ze is gewoon zo mooi..

"Ik heb je naar het ziekenhuis gebracht.." Fluistert ze terug, en ze bekijkt langzaam zijn gezicht.

"Thanks.." Zegt Gio, en hij draait haar haren rond zijn vingers. "Had je geen stijl haar? Je ziet er mooi uit trouwens.."

Ze bloost, en kijkt snel naar beneden.

'...Some things are meant to be...'

Gio neemt een diepe zucht, en beweegt zijn handen iets naar beneden.

"Wat brengt je eigenlijk hier?" Vraagt hij zacht.

"Ik.. Ehm.. Ik wou vragen of alles oke met je gaat.." Ze brengt haar hand naar zijn haren.

Vanaf het moment dat haar vingers door zijn haren glijden, krijgt Gio kippenvel. Een rilling schiet door zijn lichaam, en die zogeheten vlinders zijn verandert in complete vogels.

"Alles is perfect.." Fluistert hij in haar oor.

'...Take my hand, take my whole life too...'

Gio's gedachten schieten door zijn hoofd. Een ding is zeker, hij voelt iets voor dit meisje.

Hij pakt haar hand, en neemt haar zachtjes mee naar de ingang van de school.

De laatste zin van het liedje klinkt hard door de zaal.

'...For I can't help falling in love with you..'

Gio en Hannah staan voor de deur, en hij kijkt haar aan. Langzaam duwt hij de deur open, en begeleid hij haar naar buiten.
Ze loopt mee, en loopt de trap af.

Eenmaal buiten, staan ze tegenover elkaar. Gio houdt haar hand vast, en het maanlicht schijnt als een soort spotlight, recht op Hannah's  gezicht. Wauw. Wat is ze mooi.

~~~
Oké, ze loopt samen met Gio naar de ingang van de school.

'Rustig ademhalen.' denkt ze bij zichzelf.

Als een echte gentleman, houdt hij de deur voor haar open, en begeleid hij haar mee naar buiten.

Ze staan tegenover elkaar, en hij kijkt haar diep in de ogen. Zijn ontzettend mooie, blauwe ogen..
Hij zet een stap dichterbij, en hij knijpt zachtjes in haar hand.
Een rilling loopt over haar rug als hij zijn hoofd ietsjes dichterbij brengt.

Haar crush staat voor haar, een paar centimeter van elkaar af, en hij houdt haar vast! Wie gelooft dit ooit?

Wacht.. Zou hij..?

~~~

Gio beweegt zijn hoofd iets dichterbij, en hij houdt zijn handen op haar middel, en laat ze langzaam naar boven glijden. Hij blijft haar in de ogen aankijken, en ze verbreekt het oogcontact dit keer niet.

Gio Romano || The Blood AngelsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu