,,Opravdu máš všechno?" zeptala se mě Liz, když jsem se se všemi loučila. Jen jsem kývla hlavou a obejmula ji. Pak na řadu přišlo obejmutí Theress, Rebeccy a i dokonce mladá slečna Elizabeth se přišla se mnou rozloučit.
,,Budeš mi chybět, jsi úžasná kamarádka." řekla Elizabeth a usmála se na mě. Úsměv jsem jí oplatila a pak se otočila na Liz.
,,Nikdy na vás nezapomenu." S malými slzičkami smutku jsem se pokusila alespoň o pousmání, ale moc mi to nešlo. Právě opouštím rodinu kvůli jednomu blbému pergamenu.
,,Už musíme odjet. Čas se krátí." ozvalo se ode dveří a já se s nenávistným pohledem otočila na muže, který právě zničil dojemnou chvilku. On ale můj pohled úspěšně ignoroval a vzal kufr, který byl položen hned u dveří.
,,Tak se tady mějte dobře." naposledy jsem se s nimi rozloučila a vydala se před dům, kde stál malý kočár. Nastoupila jsem a on položil můj kufr vedle mě. Cesta proběhla v klidu. Byla jsem uvnitř sama jen se svými myšlenkami. Musela jsem se srovnat s tím, že teď budu na královském dvoře, i když jsem měla být u armády. Z přemýšlení mě vytrhl až mužský hlas.
,,Už jsme tady. Nyní mě prosím následuje, dovedu vás do vašich komnat." oznámil mi a vzal moje malé zavazadlo. Pořádně jsem se kolem porozhlédla. Už od pohledu se mi královský palác nelíbil. Šli jsme dlouhou chodbou, několikrát zatočili až jsme zastavili před nějakými dveřmi.
,,Jsme tady. Na nočním stolku vedle postele máte další informace a pokyny. Přeji hezký zbytek dne." S těmito slovy odešel a já vstoupila do svého nového pokoje. Vyndala jsem si všechno oblečení do skříně, kde jsem našla také jedny šaty tmavě modré barvy a jednoduchého střihu. Zamířila jsem k posteli a ze stolku jsem vzala pergamen.
,,Vítám vás v královském paláci, doufám, že se vám zde bude líbit. Budete se zde tři roky učit královským způsobům a etiketě a v den vašich osmnáctých narozenin se přidáte ke dvoru. Více informací se dozvíte na večeři. Prosím, přijďte v předem připravených šatech ve vaší skříni." přečetla jsem nahlas celý popsaný papír. Tak tohle bude ještě zajímavé...
ČTEŠ
Fierce
FantasyMůj život nikdy nebyl jednoduchý. Objevila jsem se uprostřed náměstí při velkém požáru. Byla jsem tehdy malé dvouměsíční miminko. Nikdo netušil, odkud pocházím a kdo jsou moji rodiče. Když u mě však našli malý papírek s mým jménem, všichni se ke mně...