Kapitola XX.

38 6 0
                                    

  ,,Co jsi zač?!" vyjekla jsem, když se v mém pokoji objevila osoba v červeném plášti s kapucí. Neviděla jsem do tváře, ale podle postavy jsem poznala, že se jedná o dívku.

  ,,Přišla jsem si pro tebe." zašeptala a přiblížila se ke mně. Trochu se naklonila a zpod kapuce jí vykouklo několik pramínků červených vlasů.

  ,,Pro mě? Kdo jsi?" panikařila jsem. Chtěla jsem zavolat o pomoc, ale ještě, než jsem to stihla si dívka shrnout kapuci. Okamžitě jsem oněměla. Její rudé vlasy do půlky zad a tmavě hnědé oči mi napověděly, že tu osobu znám.

  ,,Ty moc dobře víš, kdo jsem." pronesla tajemně a pohladila mě po vlasech. Nemohla jsem vyjít z údivu. Tak přeci jen mám sestru.

  ,,Vždyť ale v rodokmenu tvé jméno nebylo napsané." řekla jsem a vytáhla kroniku. Nalistovala jsem správnou stránku a podívala se vedle svého jména. Stále tam nic nebylo.

  ,,Mé jméno bylo zamaskováno speciálním kouzlem, aby nijak neohrozilo naši rodinu." vysvětlila mi a přejela po prázdném místě dvěma prsty. Pod nimi se objevilo zlaté písmo.

  ,,Daphne..." přečetla jsem tiše a fascinovaně se dívala na objevené jméno. Nemohla jsem tomu uvěřit.

  ,,Ano, jmenuji se Daphne. Ráda tě poznávám, sestřičko." usmála se a objala mě. Právě jsem našla svoji starší sestru...

FierceKde žijí příběhy. Začni objevovat