Kapitola XXVII.

22 1 0
                                    

  ,,Kam vůbec jdeme?" zeptala jsem se po několika hodinách neustálé chůze. Procházely jsme celou dobu lesem a vypadalo to, jako kdyby jsme chodily stále dokola. Vždyť ten strom se zlomenou větví jsme obcházely před půl hodinou.

  ,,Do malého městečka Rosewall." řekla Daphne a zastavila se. Jelikož jsem šla za ní, tak jsem do Daph narazila.

  ,,Co se děje?" zmateně jsem se na ni podívala, když mi pomohla dostat se na nohy. Daph však jen zvedla ruku, zašeptala nějaké kouzlo a na konečkách prstů se jí objevil malý plamínek. Pak přejela od zhora dolů, ale nic se nestalo.

  ,,Ksakru, tak to není ono." řekla rozzlobeně. ,,Wreccum ignis murum." vykřikla a zavřela oči. Zvědavě jsem ji sledovala a netrpělivě čekala, co se stane. Nejdříve se nedělo nic, ale pak přede mnou začal hořet jakýsi obraz okolí a najednou jsme mohly vidět  kamennou cestu vedoucí k mostu.

  ,,Co to bylo?" vyptávala jsem se své sestry, ale Daphne mě jen zpražila pohledem. Došlo mi, že se nemám vyptávat, ale moje zvědavost byla až moc velká.

  ,,Prosím, pověz mi to. Nebo mi alespoň řekni, co to bylo za kouzla." žadonila jsem dokud se Daph nezastavila a nepovzdychla si.

  ,,To byla iluze. Netuším, kdo ji tam mohl nastražit, jelikož to kouzlo zvládnou jen ti nejmocnější z rodu de Firemorten. První kouzlo bylo ,Ostende ita', to většinou odhalí jakýkoliv tajný vstup, a druhé bylo ,Wreccum ignis murum', to zruší iluzi, ale jen dočasně, na určitou dobu." vysvětlovala co nejrychleji Daphe a pak se vydala dál po kamenné cestě.

  ,,Chápu, ale kdo z naší rodiny by chtěl zmást nás. A jak mohl vědět, že půjdeme zrovna tudy?" tolik otázek a žádné odpovědi. Začínala mě z toho bolet hlava.

  ,,Bohužel nemám odpověď ani na jednu z tvých otázek. Teď ale pospěš, máme málo času a podruhé bych na to kouzlo neměla dostatek energie." popohnala mě Daph a šly jsme společně svižným tempem cestou do městečka Rosewall...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 24, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

FierceKde žijí příběhy. Začni objevovat